Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Channi's Shake Dagboek

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Channi
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Herbalife

Reageer met quote
Hoi Iedereen,

Ik ben Chana en ik probeer af te vallen met herbalife.
Vandaag de allereerste dag lukte eigenlijk heel goed.
's morgens begonnen met een shake, tussendoortje, shake, tussendoortje en mn avondmaal. Ik ben nogal een slechte waterdrinker, dus heb een spelletje voor mezelf gemaakt.

Per 'supplement' dat ik moet innemen moet ik een groot glas wat drinken. Wat dus inhoud dat ik zeker 1L water binnenkrijg zonder dat ik er nog gewoon bij gedronken heb. Hopelijk gaat dit zo verder.

nog iemand anders ervaringen met shakes?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 nov 2014 21:25    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Je hebt het gevonden zie ik! Lachen Zet 'm op hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 nov 2014 22:01    

Reageer met quote
Jaa nogmaala bedankt om te helpen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2014 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Oprah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Biamed

Reageer met quote
Hoi Channi,

Hoe is je tweede dag gegaan?

Ik gebruik ook shakes als ontbijt en lunch en 's avonds eet ik royaal, vind het een goede methode om af te vallen. De eerste dagen is wennen/afkicken en daarna gaat het alleen maar beter!

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2014 8:41    

Reageer met quote
Hoi Oprah,

Mijn 2e dag ging ook goed.. Zaterdag ook. Enkel zondag had ik het moeilijk. Eten bij de schoonmama. Maar heb me toch kunnen inhouden qua zoetigheid. Vandaag ook terug smorgens mn shake en net mijn 2e gedronken. Vanavond is het spannend weegdag voor we starten let de fitclub. Ben benieuwd!

Hoe gaat het met jou? Dat wennen/afkicken gevoel ken ik maar al te goed. Dit forum helpt me ook enorm met mn 'afvalproces'

Groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2014 12:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Channi,

Op zich zit ik lekker in de flow, alleen vind ik sociale verplichtingen nog steeds lastig. Als er gezonde keuzes zijn kies ik daar zeker voor en zoetigheid laat ik staan. Maar soms ontkom je niet aan ongezonde voeding.
Ik merk dat afvallen heel goed gaat als ik niet buiten de deur eet, maar goed je kan je leven niet on hold zetten en af en toe genieten mag ook weer smullen

Goed dat je je hebt kunnen inhouden wat betreft de zoetigheid, want ik merk als ik eenmaal aan de suiker begin dat het me weer een paar dagen kost om af te kicken.

Ga zo door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2014 12:58    

Reageer met quote
ja dat kan ik geloven. Tot nu toe ben ik nog niet echt weg moeten gaan.. Dit weekend zal de eerste beproeving zijn, verjaardagsfeestje en een girlsnight out.. Dat beloofd! Maar ik ga zeker en vast mijn beste beentje voorzetten!

Vandaag mn weging dus ben ontzettend benieuwd. Gisteren ben ik gewichtjes en een yoga-matje gaan halen zodat ik thuis ook wat aan mn lichaam kan werken!

Grtjs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 nov 2014 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Dienetrien
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: LowCarb

Reageer met quote
Hoi Channi!

Ik begin morgen met shakes van modifast! Twee per dag de komende twee weken en 1 gezonde maaltijd.

Hoop dat het goed voor me uitpakt.

Hoe gaat het nu bij jou? Ben je al afgevallen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 nov 2014 17:34    

Reageer met quote
Hoi Dienetrien

Ik ben bezig met de shakes van Herbalife. Ook 2 per dag en dan 1 gezonde maaltijd. En de gezonde tussendoortjes niet te vergeten Lach

Met mij gaat het wel. Enke mn water drinken is sommige dagen wat moeilijker. Ben tot nu toe 700gr afgevallen. Ben ik toch al blij mee Lach ook al had ik er meer van verwacht, maar ze zeiden me dat ik het de tijd moet geven. Dus op naar volgende week!

Hopelijk komt het ook allemaal goed met jou shakes, maar dat denk ik wel. Gewoon ervoor gaan en niet opgeven.

Grtjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 nov 2014 0:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
700gram is goed hoor, lekker bezig!

Ik ben zelf ook een slechte waterdrinker vooral als het koud is. Maar ik vervang het door veel thee te drinken, misschien ook iets voor jou?

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 nov 2014 7:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2