Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Cgt, Judith Beck, basis voor gewicht verlies en eraf houden!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik geloof dat het mij weer gaat lukken. 💪
- 1 kilo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 6:03    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Jaaahhhh en nu dus wel doorrrrrrrrr!! Kom op!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 7:06    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 7:10    

Reageer met quote
Volgende maand ben ik 2 jaar stabiel onder de 60. Begin er vertrouwen in te krijgen dat ik dat gewoon zo kan houden.
Af en toe worstel ik er enorm mee, schiet dan even over die magische grens maar pak dan meteen de draad weer op.

Had niet verwacht dat dat stabiliseren nog zo n klus zou zijn.Het afvallen ging me makkelijker af, dus je bent gewaarschuwd😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 7:33    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Anneke, wat goed! Go go girl!

En ja, alle anderen, op gewicht blijven is minstens zo moeilijk als afvallen... Ik blijf een beetje 'hangen', maar de wegerd gaat niet meer omhoog. Weekend altijd een beetje 'ietsje meer' lekkers eten (geen gebak en grote koek in huis...!), maar meestal gaat het door de week wel makkelijker.
Gisteravond wel een paar koffiewafels (2... zou er zo 10 lusten... Geschokt Schaam Schaam ohhh ) toen we even extra gingen oppassen en niet iets uit onze eigen voorraad konden nemen - koekjes lagen op het aanrecht... Gelukkig bleef het bij twee van die hapjes lucht en ik vond ze niet eens mierzoet. Lang geleden. Maar het is wel een aanwijzing voor me. Volgende keer zelf mijn stukje brie of zo meenemen.

Fijne zondag allemaal: de zon gaat nu wat meer zijn best doen. Even geduld nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 10:29    

Reageer met quote
Ha, ha, ik weet er alles van. Vorig jaar het hele jaar onder de 70 gebleven. Nou ja op één week na. En nu? Ik dacht dat overkomt mij niet, dus toch.😭
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Het overkomt ons allemaal als we van het padje af raken, of stappen. Want we doen het zelf! En we kunnen er ook weer zelf opstappen: dat hebben we ondervonden toen we er bewust mee bezig waren en de resultaten op onze wegerd konden zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 apr 2018 11:55    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben er weer. En toch ook weer niet, want ik ga een midweek op stap, nieuwe voortent uitproberen.
Ben weer wat afgevallen, vast van de stress. Nu zorgen dat ik het eraf houdt. Veel wandelen maar met mijn labjes deze week. Vrijdag ben ik weer thuis voor een druk weekend. Maar dan kan ik vast tussendoor wel even mijn gewicht doorgeven. Lach

Ik stap weer op het smalle pad van nadenken en matigheid. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 1:37    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Hoe gaat het hier?

Zelf wat rommelige dagen gehad, tja als je eenmaal begint met uitzonderingen maken😬
Vandaag weer normaal, eet en beweegplan geschreven en hewoon de draad weer oppakken.
Weet dat ik het kan en geen keus heb, doorrrrrrrr!!

Tja, ik haal deze er nog maar even bij want het gaat al even niet.
Net wat je zegt, eenmaal uitzonderingen maken dat maakt het er niet makkelijker op. Mijn toegeef spier heeft de laatste 1.5 grote sprongen gemaakt om sterker te worden. Tijd om hier wat aan te gaan doen en zorgen dat ik weer op het goede pad kom.

Dus niet meer aan de zoetigheid.
ja ik ben er al achter dat het echt een verslaving is. Neem niet de eerste, dan pak je de tweede die veel moeilijker is te weerstaan ook niet!!!
Gisteren een pak koek achter elkaar opgegeten waar ik vannacht dus goed last van heb gehad. Ik ben dus weer bij zinnen gekomen...hoop ik. Geen koek en snoep meer voor mij deze week!!! Niets niets niets.
Hopelijk breek ik hiermee de kracht van de toegeef spier af en zal het bereiken van mijn doel misschien ooit nog een keer worden bereikt.

Nu moet ik zeggen dat het lijnen mij de laatse maanden flink tegen valt. Ik zit nu in de overgang en het lijkt dus inderdaad niet meer zo makkelijk te gaan. Is dat ook zo? Heeft iemand daar ervaring mee?
Of komt het dat ik nu meer beweeg waardoor ik meer spieropbouw heb. Mijn buik lijkt wel niet minder te willen worden.
Ook niet toen ik mij wel heel goed aan mijn plan hield groeide ik.
(Nee de kans dat ik zwanger ben lijkt mij onmogelijk Uitlachen)

Nou ja, ik ga mijn best weer doen.
Al was het maar om mij beter, gezond en sterk te voelen.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 10:27    

Reageer met quote
@liene

Of je nu zware botten hebt, een traag werkende schildkklier, niet mobiel bent of in de overgang, altijd geldt dat als je meer energie tot je neemt dan dat je verbruikt dan wordt je zwaarder!
Oftewel, ook in de overgang kun je gewoon afvallen, ik weeg minder dan dat ik in de pubertijd was😊
Het denken dat het extra moeilijk is, niet haalbaar, een te grote opgaaf in deze kevensfase, zorgt ervoor dat je meteen met 1-0 achterstaat.

Dan nog over dat woord 'lijnen'. Het idee dat je aan het lijnen bent, synoniem voor afzien, niet mogen, zondigen, niet meedoen, zorgt ook voor eenmoeizaam proces.
Je bent niet aan het lijnen maar je leert wat een normaal voedingspatroon is wat hoortbij je lengte, energieverbruik en het gewicht dat je wilt hebben.

Je schrijft dat je teveel koeken hebt gegeten. Waar kwamen die vandaan? Waren die ineens in huis? Gekregen, gekocht?
Want daar begint het, wat je niet in huis hebt kun je niet opeten.
Bewust kiezen met boodschappen doen zodat je s avonds het niet temoeilijk krijgt.

Afvallen, op gewicht blijven, is een moeizaam proces, alles is zo lekker, daarom stel een doel, schrijf op waarom je daarheen wilt, wat levert het op?
En vooral het accepteren dat als je op gewicht wilt komen/ blijven dit dus niet samengaat met alles kunnen eten wat je zou lusten.

Maak een plan, kijk niet om, maak een motivatie kaart, hang een skinny jeans aan de kast, vertel om je heen dat je gezond wilt eten,maak een boodschappen briefje, plan wat je gaat eten en doorrrrr.
Niet alleen vandaag, maar ook morgen, overmorgen, volgende week, volgende maand, je leven lang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 7:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 10 van 12