Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cgt, Judith Beck, basis voor gewicht verlies en eraf houden!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dymphie, misschien moet ik dan toch ook maar de eetmeter op mijn Phone zetten, want bij mij is het zo'n gedoe. Ik heb echt geen flauw idee hoeveel kcal ik tegenwoordig eet. Weet wel dat ik veel meer khd binnenkrijg en ook dat ik daardoor zwaarder ben (kan tot 2 kilo schelen immers) Misschien kan ik dan door kcal te tellen wel weer wat afvallen, want zo gaat het ook heel moeizaam allemaal. Rollende ogen

Ik weet wat ik eet, want ik schrijf het (meestal) in mijn boekje immers. En ik maak weer een plan, dat geeft zoveel houvast. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 3:24    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Gister leuk boekje gehaald, eetplan geschreven en me er aan gehouden!
Dacht echt ik neem niks extraas , moet ik het nog opschrijven ook en zo jammer om de eerste dag in mijn boekje al buiten plan te eten????
Noteer gelijk mijn stappen 10.393
En zo wil ik het elke dag.

Judith
Bijhouden wat je eet helpt je problemen te signaleren en op te lossen.
Het voorkomt ongepland eten.
GEEN KEUS, houdt je aan je plan.
Als ik accepteer dat ik moet stoppen met spontaan eten, wordt op gewicht blijven makkelijker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. “Even? een tijdje niet opgelet en de kilo’s vlogen eraan. Om moedeloos van te worden.
Het boek er weer bij gepakt. Mijn doel is om op 1 mei ( gaat zwembad open) weer op mijn streef te zijn. 68 kilo.
Denk dat ik ook de eetmeter maar ga gebruiken.
Kijken hoeveel calorieën ik binnenkrijg.
Succes allemaal.?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 8:47    

Reageer met quote
@Anneke,

goed dat je weer op weg gaat naar streef. Vind eigenlijk dat je te lang gewacht hebt maar soms past het gewoon even niet.
Zelf hou ik de kritische grens aan van 60, zie ik die op de weegschaal dan ga ik weer alle zeilen bij zetten.

Kom op he, maak een plan, volg het stappenplan en het gaat lukken!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 10:56    

Reageer met quote
Inderdaad Liesbeth, het lukte gewoon even niet. Vorig jaar het hele jaar onder de 70, op één week na. Dit jaar al weken er boven.?? 70 kilo is mijn grens.
Drie dagen feestgevierd. Manlief werd 70. Kon de draad niet meer oppakken en langzaam, maar zeker ging het gewicht omhoog.
Dat is nu dus afgelopen. Boek er weer bij. Eetplan gemaakt enz.
Dit moet goed komen. Anders word je alleen maar verdrietiger. ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Klopt, erg vervelend om de hele tijd te 'voelen' en te weten ook dat er zoetjes aan teveel aan sluipt. Het blijft levenslang, hoe erg dat ook klinkt. Maar draai het eens om: we willen toch geen van allen meer die schommelende dikke 'moeke' zijn die we waren? Als we minder mee hoeven te slepen, voelen we we ons vanzelf steeds wat lichter worden, ook in ons hoofd en onze gedachten. Laten we onszelf een mooie beloning in het vooruitzicht stellen: wat wil ik nu zo graag eens echt 'hebben', of wil ik echt 'zijn'?
De Eetmeter is niet moeilijk; sommige dingen kent hij niet. Ik weet niet eens of hij Fjordjes kent, maar dan vul ik iets vergelijkbaars in, of ik kijk op de wikkel van de verpakking. Verder scheert hij bv. ook alle 'worst' op één hoop, maar over het algemeen geeft hij mij wel een duidelijk overzicht (spiegel) waar ik mee bezig ben. Ik haal hem altijd even van 'stal' als ik de boel wat laat versloffen. Schaam Schaam
Fijne middag nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 15:07    

Reageer met quote
Dank je, jij ook.?? Ik ben ook met de eetmeter bezig. Bananenbrood kent ie niet. ?? Even kijken wat ik daarvoor in de plaats zet.
Ik ben in ieder geval weer op de goede weg.???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 15:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb een standaard dag in de eetmeter ingevuld (met ruim van alles en de tussendoortjes en zelfs 2 snoepjes ingevuld) om een start en ijkpunt te hebben. Bleek dat ik 1900-2000 kcal at.
Dat moet dus minder, want zelfs met veel bewegen kom ik dan boven mijn gewenste 1500 kcal per dag uit. Rollende ogen
Dus worden de porties kleiner en de khd weer minder en dan over een paar dagen nog eens kijken hoe het gemiddelde dan is. Lach

Het helpt bij mij dat ik werk, meer regelmaat doet echt wonderen. Lachen Ik wil die rol op mijn buik weer zien krimpen! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 3:17    

Reageer met quote
Hier 2 dagen weer opgeschreven, dus heel bewust gegeten en hoppa, gewicht zakt meteen.
Heb gisteren ook de eetmeter ingevuld, haal met moeite 1300 kcal.
Ik ben klein en weeg 59, heb dus ook niet veel nodig.

Het probleem blijft dus zitten in vulling, de extraatjes waar mijn lijf niets aan heeft.
Uiteraard ga ik door met noteren en afvinken.
En door met het stappenplan van Judith opfrissen.

Kom op, we kunnen het, geen aandacht betekent aankomen.
Doorrrrrrrrr!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 8:13    

Reageer met quote
Ook ik heb de eetmeter ingevuld. Kwam ook boven de 1700 cal. uit. Teveel vet?? Snap er niets van. Ga de porties kleiner maken. Vooral het warme eten. Ook at ik veel te veel groenten (4 ons) en fruit (3)?
Wat moet ik daar nu mee?
Elisabeth, hoe ziet jouw eet dag er uit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 5 van 18