Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

cambridge

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marjanni
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: cambridge

Reageer met quote
Ben sinds 5 dagen bezig met cambridge. Valt niet mee maar het lukt nog. Zijn er nog meer mensen in de buurt van Hilversum die dit dieet ook volgen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2009 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Beste Marjanni,

Van harte welkom hier en veel succes! Ik ken iemand in Delft die dit dieet volgt en er goede resultaten mee heeft gehaald.

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2009 22:21    
Vrouw Weeggegevens   Mir-cam

Dieet: Cambridge, daarna Southbeach

Reageer met quote
Hoi Marjanni,

Ik volg ook het Cambridge dieet en woon in de buurt (Eemnes).
Ik ga naar een consulente in Bussum.
Ik ben bezig sinds 13 mei en nu 18 kilo kwijt (in de vakantie ging het ff mis, maar ik heb het uiteindelijk nu weer goed opgepakt). Bij het aanmelden van deze site heb ik de dag van aanmelding genomen.
De eerste dagen zijn het ergst. Voor mij was dag 5 heel erg lastig. Ik moet zeggen dat ik het goed vol te houden vind... het scheelt veel tijd en ik heb eigenlijk geen honger.
Waar ik veel last van heb, is dat ik een emotie eter ben. Dus het kost me veel moeite niet naar 'foute dingen' te grijpen als het ff niet zo lekker gaat. Dit heeft nooit met honger te maken. En ik vind het lastig soms als ik lekker eten voor mijn dochter maak.

Volhouden hoor! Je bent nog maar pas bezig en op een gegeven moment kom je in een soort ritme, waardoor het makkelijker wordt. En als je het resultaat ziet helpt dat vast ook met de motivatie.

Groetjes, Miriam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
? IN MEMORIAM

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
ik ben ook heel veel afgevallen met Cambridge, maar het zit er helaas weer allemaal aan. Het is een prima dieet, maar zorg vooral dat je als je het streefgewicht hebt behaald, je heel lang over het afbouwen doet. Ik ben ook een emo eter, dat is mijn probleem. Soms twijfel ik wel eens om het toch nog een keer te proberen met Cambridge omdat het wel beviel, maar de kosten en de angst om toch weer terug bij af te komen houd me (nog) tegen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 11:35    
Vrouw Weeggegevens   mamavandrie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: cambridge

Reageer met quote
Heb dus zelf net ook een oproepje geplaatst wie er bezig is met Cambridge.
Ik ben vorige week woensdag begonnen met cambridge met een begingewicht van 93,5 kilo.
Ik moet zeggen dat het dieet me niet tegenvalt. Ik hoef niet meer na te denken bij wat ik eet en hoeveel ik eet, niet bang te zijn dat ik toch weer wat meer punten naar binnen smokkel dan mijn dagtotaal (deed weight watchers) en de shakes zijn erg lekker (vooral chocolade mint).
Morgen weer terug naar de consulente om te wegen. Ben benieuwd.

Groetjes Linda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 sep 2009 21:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1