Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

buikwandcorrectie, borstlift

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Truus27
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric by pass

Reageer met quote
Jeetje wat balen!!!
Ik laat het ook net aan mijn man lezen
Hij zegt al anders maar eens informeren alvast hoe het bij ons zit om nu al evt bij te gaan verzekeren voor over een aantal jaren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 14:08    
Vrouw Weeggegevens   sweetie0123456789
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Ohnee Ingrid, dat vind ik echt heel erg voor je!!

Maar over 1,5 jaar kan je het wel terugkrijgen?

Pfff, ik hoop echt dat de prijs zal meevallen want anders moet je nog 1,5jaar wachten Huil huil !

Strekte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 14:10    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Nouja, ik krijg een gedeelte wel vergoed via de mutualiteit (= in belgie ziekenfonds) maar alles wat extra is krijg ik niet terug, dus er komt straks een ziekenhuisfactuur achteraan die ik zelf voor een gedeelte moet betalen. Enne... geen denken aan dat ik nog ga wachten, Nee 1 september gaat gewoon door hoor Erg blij De bwc kost normaal 3500 euro (dus daar ga ik een gedeelte van zelf betalen nu). De borstlift (met prothese) 4200 euro, die krijg ik zowiezo niet vergoed. Tja, het is niet anders, ik wil dit echt heel graag!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 17:15    
Vrouw Weeggegevens   wen-ne-kuh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
wat balen!!!!!!wat vreselijk ingrid.. ik ben zo bang dat ik dat bericht ook krijg, ik zou het zo erg vinden, ik ben zo bang dat ik dat zoiets heb van dan laat alles maar zitten.. dan vreet ik me wel weer vol..
ik heb alleen nog maar een brief gehad waarin ze om foto's vroegen en waarom ik die operatie graag wilde, wij zitten ook nog niet zolang bij deze zorgverzekering, k hoop zo dat ze niet flauw doen, ik ben potverdikkie pas 24 en ik wil zo niet leven! maar als ik het zelf moet betalen kan het nog wel een aantal jaar duren, ik heb een jong gezien en we zitten erg krap, dus voordat we dat bedrag bij elkaar hebben zijn we wel een eind verder..

ik word helemaal mis moedig van jou berichtje te lezen, kan wel een potje staan janken! vind het echt muts voor je! maar ik ben ook ontzettend bang dat ik het zelfde bericht krijg..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Wennekuh

Begrijp dat je een rot gevoel hebt nu.
Je hebt zoveel moeite gedaan om af te vallen en gezonder te worden dat geeft je toch niet op door weer veel te gaan eten?!!!
Je kunt dan beter proberen toch die vergoeding er door te krijgen.
Ik ken heel veel mensen die echt hele lappen er bij hebben hangen en het nog niet vergoed krijgen. Het ligt aan die regels die er nu zijn.
Je zou in ieder geval kunnen gaan sparen ook al doe je er dan langer over.
Geef echt niet op wat je nu bereikt hebt hoor!!

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 11:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Wennekuh, ik ben er nu al wel een beetje overheen, als je die brief net binnen krijgt baal je echt... Ik zou als ik jou was toch echt rekening houden met een afwijzing, er worden zoveel bwc afgewezen.... en als het toegekent wordt is dat een dikke meevaller!! Maar je had het toch ook over de Bergman Kliniek dat je daar maandelijks kon terug betalen? Wij hebben gelukkig superlieve ouders die een gedeelte schenken en een gedeelte willen lenen Erg blij (We zijn ook een jong gezin met eigen huis enzo).
Mijn duimen blijven superhard voor jou draaien hoor!!!!!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 11:37    
Vrouw Weeggegevens   wen-ne-kuh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
dankje wel voor jullie steun! maar ik heb nu echt het gevoel van: waarom doe ik eigelijk zoveel moeite? je kan net zogoed gewoon genieten van het eten en gewoon wat grotere kleding kopen..

ik had het inderdaad over de bergman kliniek, maar dan moet je wel een lening kunnen krijgen, en ik weet niet of dat in ons geval wel kan.. dus..

laten we eerst maar even het bericht van delta iloyd afwachten, ik hou jullie op de hoogte!

xxx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 11:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Hey Wennekuh, je klinkt niet goed meid... niks niet gewoon maar eten en grotere kleding kopen. Met een correctiehemd is er heel veel te verbloemen in mooie kleding in een klein maatje hoor! Kijk eens naar mijn profielfoto, dat is maat 28 van jeans. Ik lijk toch slank zo? Het is alleen dat ik graag in m'n nakie of in bikini ook die vellen niet wil zien hangen, en mooi strak wil worden. Maar zowiezo ben ik superblij met het behaalde resultaat tot nu toe !! De moed niet laten zakken alleen omdat een stomme verzekering van die strakke regels hanteert hoor!!! Laat een ander niet jouw goede voornemens, mooie lijn en gezonde levensstijl verpesten! Je bent het waard...
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 12:45    
Vrouw Weeggegevens   Meissie

Dieet: Dr-Cohen

Reageer met quote
Wennekuh, niet opgeven hoor. Helaas zit en BWC er voor mij ook niet in omdat ik een te laag inkomen heb. En voor mij hoeft het ook niet zo, heb echt een fobie voor naalden en ziekenhuizen ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 16:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Eventjes een up-dateje Lach
Vorige week voor het laatste (3e) consult bij de pc langs geweest. Weer een hele waslijst aan vragen gesteld, ben weer bijna een uur binnen geweest. Hij neemt echt alle tijd voor je, goed gevoel!
Ik had van allerlei foto's bij met wat voor borsten ik mooi vond en die ik niet mooi vond. Hij snapt dus helemaal wat ik bedoel nu, ik houd van wat grotere borsten hihi. We hebben besloten voor 400 cc. high profile (ik geloof van Mentor), die passen qua diameter ook helemaal goed. Of ik het op of onder de spier krijg gaat hij tijdens de operatie bekijken. Je had 2 cm. nodig om het voor de spier te kunnen doen, en het schuifmaatje klikte tussen 1.8 en 2 cm. Dus eigenlijk iets te weinig om het voor de spier te doen. Hij kijkt nu tijdens ok of je de randen van de prothese dan zult zien, en anders beslist hij dan om het toch erachter te doen. 400 cc. klinkt misschien best veel, maar omdat ik eigenlijk bijna geen eigen klierweefsel meer heb, en er ook nog overtollig huid wordt weggehaald met de lift komt de hele vergroting alleen door de prothese.
Van de buik gaat hij echt heel veel weg kunnen halen, en hij zegt al dat het mooi gaat worden omdat ik niet zo heel veel straie heb boven de navel, joehoe. Het meeste straie gaat dus allemaal weg! Hij gaat zelfs huid tot boven de navel wegdoen, maar aan gewicht zal het niet zo heel veel zijn, omdat ik niet zoveel vet meer heb, het is voornamelijk huid. Hij schat het op zo'n 2 kilo. Ik heb ook met klem gezeg de snede zo laag mogelijk te houden. Mijn schaamheuvel wordt nu ook gelijk gelift, en daardoor komt de haargrens wel veel hoger te liggen. Dat ga ik dan daarna wel weg laten laseren.
Nu ga ik niet meer voor consult voor de ok, we houden contact via mail hoe het gaat en hoelaat ik precies binnen moet zijn enzo, ik vind het wel heel spannend allemaal, denk er iedere dag wel een paar keer aan
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 jun 2010 20:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 5 van 13