Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

buikwandcorrectie, borstlift

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 jan 2012 23:33    
Vrouw Weeggegevens   mamma28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
wat een verschil zeg ik ben vandaag naar de huisarts geweest .
en hij heeft een verwijzing gemaakt voor de plastichchirug

ik wil ook een armlift
en kleine buiklift zodat ook het bij mijn schaam streek er mooier uitzal zien .voor mij is het afwachten of ik het vergoed krijg denk het niet .ik zit bij zilverkruis achmea

kan je mij iets meer vertellen hoe het bij jou us gegaan en is het vergoed allemaal enzv

groetjes marijke

p,s ik was 135 kilo nu 84 mijn tockert klopt dus niet helemaal maar gewicht verlies wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2012 15:10    
Vrouw Weeggegevens   Marijn1976
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mijn ervaring is dat je niet moet rekenen op een vergoeding. De criteriA zijn zo hoog... Dat je daar amper aan kan voldoen
Ik ben zelf 54 kilo afgevallen, maar kreeg niets vergoed. Ik heb nu wel de operatie gehad... Maar helaas dus zelf moeten betalen!

Ik ben zelf bij menzis verzekerd, ik hoop dat jouw verzekering soepeler is....
Gr. Marijn

quote="mamma28"]wat een verschil zeg ik ben vandaag naar de huisarts geweest .
en hij heeft een verwijzing gemaakt voor de plastichchirug

ik wil ook een armlift
en kleine buiklift zodat ook het bij mijn schaam streek er mooier uitzal zien .voor mij is het afwachten of ik het vergoed krijg denk het niet .ik zit bij zilverkruis achmea

kan je mij iets meer vertellen hoe het bij jou us gegaan en is het vergoed allemaal enzv

groetjes marijke

p,s ik was 135 kilo nu 84 mijn tockert klopt dus niet helemaal maar gewicht verlies wel[/quote]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2012 15:53    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Hey Marijke,
Ik heb t ook zelf betaald. Hier in Belgie zit het nog iets anders, ik heb de ziekenhuisopname wel vergoed gekregen (3 dagen ziekenhuis), maar de ingreep moet je wel zelf betalen. Ik ben er wel superblij mee! Ben zo blij dat er plastisch chirurgen bestaan, het heeft me zoveel meer zelfvertrouwen gegeven. Je bent slank qua gewicht, maar ik voelde me helemaal niet slank met al de vellen overal. En nu mijn armen ook mooi strak zijn kan ik van de zomer ook een leuk shirt met korte mouwen aan. De littekens moeten nog wel wat verbleken hoor, maar dat komt wel goed. Het is wel zo dat je blijvende littekens krijgt tot aan de elleboog, maar dat trekt allemaal mooi bij, die vellen werden alleen maar erger. Het is wel ff ongemak van de operatie maar heb t er allemaal echt wel voor over!
Hopelijk krijg je het vergoed, de eisen zijn inderdaad erg streng, maar je kunt het altijd proberen.
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2012 10:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi ingrid hier het zelfde ik ben ook veel kwijt maar ken dat gevoel .we wachten 22 mei af onder tussen ben ik druk aan kijken bij andere verzekeringen .enzv
ik heb liever een liteken dan dat het zo hangt .
en hoop dat hierdoor ik mij beter ga voelen .en me zelf dan mooier vindt .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2012 9:35    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Je gaat je zeker weten een stuk zelfzekerder voelen erdoor! En gewoon geen rekening meer hoeven houden met kleding enzo is zo zalig. Nog een weekje of 6 afwachten, en dan kan het wachten op de afhandeling van de aanvraag weer beginnen... dat is natuurlijk wel het nadeel dat je steeds moet wachten als je het aanvraagt bij een verzekering (terwijl je bijna altijd een afwijzing krijgt...). Ik duim in ieder geval voor je,
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 apr 2012 14:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag heb ik de brief binnen het is goed gekeurd helemaal blij toch heb ik even voor de zeker heid gebeld met zilverkruis en ja het is goedgekeurd . alleen eigen risico kosten betalen .van 230 euro .heb toen ziekenhuis gbeld hoe het verder ging .
word vandaag en anders maandag of dinsdag terug gebeld zal zo foto,s van me buik waarom ik het wil laten doen ..marijke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2012 13:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 van 13