Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

buikwandcorrectie, borstlift

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 jan 2012 23:33    
Vrouw Weeggegevens   mamma28
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
wat een verschil zeg ik ben vandaag naar de huisarts geweest .
en hij heeft een verwijzing gemaakt voor de plastichchirug

ik wil ook een armlift
en kleine buiklift zodat ook het bij mijn schaam streek er mooier uitzal zien .voor mij is het afwachten of ik het vergoed krijg denk het niet .ik zit bij zilverkruis achmea

kan je mij iets meer vertellen hoe het bij jou us gegaan en is het vergoed allemaal enzv

groetjes marijke

p,s ik was 135 kilo nu 84 mijn tockert klopt dus niet helemaal maar gewicht verlies wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2012 15:10    
Vrouw Weeggegevens   Marijn1976
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mijn ervaring is dat je niet moet rekenen op een vergoeding. De criteriA zijn zo hoog... Dat je daar amper aan kan voldoen
Ik ben zelf 54 kilo afgevallen, maar kreeg niets vergoed. Ik heb nu wel de operatie gehad... Maar helaas dus zelf moeten betalen!

Ik ben zelf bij menzis verzekerd, ik hoop dat jouw verzekering soepeler is....
Gr. Marijn

quote="mamma28"]wat een verschil zeg ik ben vandaag naar de huisarts geweest .
en hij heeft een verwijzing gemaakt voor de plastichchirug

ik wil ook een armlift