Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Borstvoedende mama's gaan rustig door

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Enyasnoepie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja en we gaan weer verder dames rustig aan wat kilootjes eraf...maar wel met de borstvoeding voorop gesteld!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 20:35    
Vrouw Weeggegevens   meertaart
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben van de party. Ik wil onder de 80 voor de kerst, maar wel zo dat het nog verantwoordelijk is voor de BV.

We gaan ervoor!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 14:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He gelukkig ik ben niet meer alleen Lachen Hier gaat hij lekker met afvallen ruim een kilo eraf van de week!en toch niet streng gelijnd Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 17:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zo da's goed ga zo door.

Hopelijk kan je mij helpen want bij mij gaat het niet zo goed. Heb (door de borstvoeding) heel de tijd honger en dan gaat er wel eens wat naar binnen wat niet gezond en verantwoordelijk is.

Maar goed vanuit nu weer even streng dan kan ik met de kerst schitteren Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 17:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier ook soms dagen vol met trek...en ik moet zeggen dat ik er dan ook aan toe geef want dan heb ik het gewoon nodig....We gaan voor schitteren met de kerst Lachen Ik zou graag onder de 120 het nieuwe jaar in willen gaan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 19:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
laatste paar dagen redelijk gegaan. Merk wel dat ik soms echt honger heb!! Gisteravond patat op het menu en ik heb toch zitten eten en eigenlijk zat ik nog niet helemaal vol, maar het was op. Ik dacht ik zal vanmorgen wel wat aangekomen zijn, maar ik was afgevallen, dus blijkbaar heb ik het wel nodig.

Ik ga voor een giga groen week en hoop onder de 89 te komen. Jij ook heel veel succes Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2011 7:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
nou niet helemaal zo gelopen als ik het zou willen. Blijf een beetje rond die 90 schommelen. Soms er iets boven en soms er onder.

Veel problemen deze week met de stoelgang en dat is als het goed is nu opgelost, dus we gaan deze week wel voor de 88.9

Hoe is jou week verlopen

Groet Lenneke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 okt 2011 10:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1