Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Binnen 10 weken 7,5 kg kwijt

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   von66
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mel91 schreef:
25 inmiddels! Je bent goed bezig von66!
Iedereen hier trouwens Lach

Ik ben in 1,5 week tijd 2,3 kilo kwijt. Ik snap er zelf helemaal niets van hoe dat kan. Ik heb eigenlijk helemaal niet goed gelijnd (of er echt bewust mee bezig geweest). Het enige wat ik heb gedaan is ontbeten, en dat deed ik eerst niet. En 's avonds meer groente en niet zomaar een sausje bij het eten etc.

Fijn weekend iedereen. Geniet van het mooie weer!

von66 schreef:
Samen al 23 kilo afgevallen, het gaat heel goed in dit sprintje.
Complimenten voor iedereen!
Bij mij deze week 1.1 kilo en daar ben ik heel blij mee. Voor mijn gevoel heb ik deze week niet zo goed gelijnd dan vorige week. Maar ben wel ongesteld geweest en dan houd ik vocht vast. Dus waarschijnlijk viel het vorige resultaat daarom een beetje tegen.

Het wordt weer mooi weer dit weekend. Kunnen we lekker van genieten door te fietsen of te wandelen, heerlijk!

Heel veel succes met lijnen iedereen.

Super resultaat 2.3 kilo Mel! Zo zie je maar, als je wel ontbijt dat dan de spijsvertering op gang komt en dat je dan juist af valt. Dus goed blijven ontbijten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mrt 2014 11:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

We zijn met zijn allen heel goed bezig. 35 kilo al in totaal en alleen maar groen. Applausje voor iedereen, Applaus Applaus

Ga zo door en een heel fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Mel91
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Goed bezig iedereen inderdaad! Ik moet me nog wegen deze week, dat doe ik morgenochtend. Maar ik ben er bang voor.. deze week zijn er wel een aantal ongezonde dingen naar binnen gegaan. Mijn vriend had heerlijke monchou taart gemaakt, dusja.. dan raad je het wel.. Maar komt goed. We gaan er gewoon weer tegenaan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 18:33    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
39 kilo in totaal, het gaat echt goed in dit sprintje en alleen maar groen, knap hoor van iedereen.

Voor mij 3 onsjes deze week, het had ook anders uit kunnen vallen. Teveel ongezond gegeten en gesnoept, waardoor ik de laatste dagen heel streng moest zijn voor mezelf. Deze week als voornemen, de hele week gezond eten!

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 10:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat erg, allemaal groen en ik verpest het sprintje deze week met een rood vakje. Ik weet precies hoe het komt, dus helaas. Maar na de paasdagen ga ik er weer tegenaan.

Fijne paasdagen allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 apr 2014 11:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik heb het idee dat er niet echt actief wordt meegedaan in dit sprintje, dat is jammer. Ook schrijft niet iedereen iedere week een berichtje wat ook belangrijk is. Is het niet voor je zelf dan kan het voor anderen ook motivatie zijn om door te gaan.
2 onsjes eraf deze week, is niet veel, maar ik ben tevreden na de paasdagen. We gaan er weer goed tegenaan en hopen dat het volgende week iets meer is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 apr 2014 9:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Voor mij 1 pondje eraf deze week.

Wat jammer dat er niemand een berichtje schrijft in deze sprint.
Dat is toch verplicht als je meedoet. Ik ben de enige die nu post.
De beheerder kan net zo goed de sprint sluiten want zo heeft het weinig nut.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mei 2014 8:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Waarom worden er geen berichten achtergelaten en wel weeggevens gepost. De bedoeling van een sprintje is dat je iedere week je gegevens in vult maar ook een bericht plaatst.
Jammer dat de beheerder van deze sprint daar geen aandacht aan besteedt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mei 2014 15:37    
Vrouw Weeggegevens   Racekipje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

ik heb me vandaag ingeschreven voor dit sprintje.
Ik ga met mijn gewicht veel op en neer en de "op" was er weer dus weer tijd om de "neer" terug te krijgen.

Sporten doe ik nauwelijks op het moment.
Last van beide knieën wat ook eigenlijk 1 van de redenen is dat er weer wat kilootjes af moeten.
Minder gewicht op de knieën is minder snel last van pijn.
Ik loop wel de hele dag op mijn werk en daarnaast wandel ik een paar keer per dag met de hond.

Qua eten het volgende:
Ik ben een broodjunkie... vind het heerlijk en dat is dan ook mijn valkuil.
Eenmaal een boterham erin en ik weet niet meer van ophouden.
S middags tegen 16:00 eet ik er dan zo weer een stuk of 3 a 4 weg.
Verder eet ik hoofdzakelijk biologisch en probeer geraffineerde suikers zoveel mogelijk te vermijden.
Koken doe ik zoveel mogelijk zonder pakjes en zakjes en gebruik veel verse producten.

Mijn doel: ooit de 75 kilo weer te halen en dit keer mijn koolhydraat (vooral brood) inname flink verlagen.

Groetjes Racekipje

.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mei 2014 15:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Racekipje schreef:
Hoi,

ik heb me vandaag ingeschreven voor dit sprintje.
Ik ga met mijn gewicht veel op en neer en de "op" was er weer dus weer tijd om de "neer" terug te krijgen.

Sporten doe ik nauwelijks op het moment.
Last van beide knieën wat ook eigenlijk 1 van de redenen is dat er weer wat kilootjes af moeten.
Minder gewicht op de knieën is minder snel last van pijn.
Ik loop wel de hele dag op mijn werk en daarnaast wandel ik een paar keer per dag met de hond.

Qua eten het volgende:
Ik ben een broodjunkie... vind het heerlijk en dat is dan ook mijn valkuil.
Eenmaal een boterham erin en ik weet niet meer van ophouden.
S middags tegen 16:00 eet ik er dan zo weer een stuk of 3 a 4 weg.
Verder eet ik hoofdzakelijk biologisch en probeer geraffineerde suikers zoveel mogelijk te vermijden.
Koken doe ik zoveel mogelijk zonder pakjes en zakjes en gebruik veel verse producten.

Mijn doel: ooit de 75 kilo weer te halen en dit keer mijn koolhydraat (vooral brood) inname flink verlagen.

Groetjes Racekipje

Hoi Racekipje,

Leuk dat je nog mee wilt doen met dit sprintje, maar als je motivatie wil, dan kun je je beter inschrijven voor een ander sprintje. Volgens mij is bijna iedereen afgehaakt hier en dan heeft het sprintje weinig nut. Plus het sprintje is na deze week nog maar 1 week en dan is hij afgelopen.
Je kunt ook aan meerdere sprintjes tegelijk meedoen.
Als je wekelijks dan je gewicht ingeeft, dan is het de bedoeling dat je bij iedere sprint een berichtje plaatst. Dan krijg je ook vaak reactie van anderen uit het sprintje en kun je elkaar motiveren.

Veel succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mei 2014 15:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6