Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Binnen 10 weken 7,5 kg kwijt

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Karretje90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedendag allen,

Welkom voor de nieuwe mensen. Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik blijf een strijd houden met de balans tussen werk/sporten/ voeding. Ik ben na het werk vaak te moe of heb geen zin om gezond te eten. Ik ga wel sporten, maar haal er weinig energie uit. Ook kom ik doordeweeks rond 8 uur thuis, ik ben dan geen zin meer om te koken. Probeer ook eten voor te bereiden, maar soms heb ik daar echt geen zin meer in en eet vervolgens niets of weinig.
Vandaag weer gesprek gehad op sportschool, dat helpt wel om wat energie te creëren om te werken aan het sporten en dergelijke.
Succes allemaal van de week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mrt 2014 19:17    
Vrouw Weeggegevens   el-c
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Karretje90 schreef:
Goedendag allen,

Welkom voor de nieuwe mensen. Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik blijf een strijd houden met de balans tussen werk/sporten/ voeding. Ik ben na het werk vaak te moe of heb geen zin om gezond te eten. Ik ga wel sporten, maar haal er weinig energie uit. Ook kom ik doordeweeks rond 8 uur thuis, ik ben dan geen zin meer om te koken. Probeer ook eten voor te bereiden, maar soms heb ik daar echt geen zin meer in en eet vervolgens niets of weinig.
Vandaag weer gesprek gehad op sportschool, dat helpt wel om wat energie te creëren om te werken aan het sporten en dergelijke.
Succes allemaal van de week!

Mag ik je een tipje geven? Eet genoeg! Zoals je het uitlegt, klinkt het alsof je veel te weinig binnenkrijgt. Probeer in het weekend gerechten voor te bereiden. Je kunt ze dan in de vriezer doen en in de oven/pan weer opwarmen. Gezond eten is namelijk 80/90% van een gezond leefpatroon, die overige 10 of 20% gaat naar sporten. Door alleen te sporten bereik je dus niet veel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 mrt 2014 15:31    
Vrouw Weeggegevens   Karretje90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor de tip, ik weet het inderdaad dat ik momenteel te weinig eet....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 mrt 2014 16:39    
Vrouw Weeggegevens   froukje1976
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier lang niet fit en lijnen ga volgens mij ook niet best lopen kom ik nu niet an toe , maar we komen er wel

Gr froukje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 mrt 2014 18:38    
Man Weeggegevens   Tsjaa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zie alleen maar groene vakjes!
Ziet er alemaal goed uit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 8:08    
Vrouw Weeggegevens   kellz
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yesss Erg blij

Have faith, loose weight!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 8:32    
Vrouw Weeggegevens   froukje1976
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Toch afgevallen toch weer stapje dichterbij

Gr froukje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 8:50    
Vrouw Weeggegevens   von66
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Samen al 23 kilo afgevallen, het gaat heel goed in dit sprintje.
Complimenten voor iedereen!
Bij mij deze week 1.1 kilo en daar ben ik heel blij mee. Voor mijn gevoel heb ik deze week niet zo goed gelijnd dan vorige week. Maar ben wel ongesteld geweest en dan houd ik vocht vast. Dus waarschijnlijk viel het vorige resultaat daarom een beetje tegen.

Het wordt weer mooi weer dit weekend. Kunnen we lekker van genieten door te fietsen of te wandelen, heerlijk!

Heel veel succes met lijnen iedereen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Mel91
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
25 inmiddels! Je bent goed bezig von66!
Iedereen hier trouwens Lach

Ik ben in 1,5 week tijd 2,3 kilo kwijt. Ik snap er zelf helemaal niets van hoe dat kan. Ik heb eigenlijk helemaal niet goed gelijnd (of er echt bewust mee bezig geweest). Het enige wat ik heb gedaan is ontbeten, en dat deed ik eerst niet. En 's avonds meer groente en niet zomaar een sausje bij het eten etc.

Fijn weekend iedereen. Geniet van het mooie weer!

von66 schreef:
Samen al 23 kilo afgevallen, het gaat heel goed in dit sprintje.
Complimenten voor iedereen!
Bij mij deze week 1.1 kilo en daar ben ik heel blij mee. Voor mijn gevoel heb ik deze week niet zo goed gelijnd dan vorige week. Maar ben wel ongesteld geweest en dan houd ik vocht vast. Dus waarschijnlijk viel het vorige resultaat daarom een beetje tegen.

Het wordt weer mooi weer dit weekend. Kunnen we lekker van genieten door te fietsen of te wandelen, heerlijk!

Heel veel succes met lijnen iedereen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 20:23    
Vrouw Weeggegevens   Mel91

Reageer met quote
Dat heb ik ook Karretje90. Bij mij vooral uit tijdgebrek.. maar ik weet dat het slecht is om te weinig te eten. Dus daar werken we aan!

Karretje90 schreef:
Bedankt voor de tip, ik weet het inderdaad dat ik momenteel te weinig eet....
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 20:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6