Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Beweging

Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   tommy2021
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben hier nieuw en nog niet alles gelezen. Zijn er hier ook mensen die aan beweging doen b.v. via filmpjes op YouTube of iets dergelijks. Heb weleens gedacht aan zumba of zoiets maar ik zoek iets voor beginners. Heeft iemand een tip.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 12:49    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Tommy ik weet niet wat je leuk vind? Want je moet iets kiezen dat bij je past, anders ga je het toch niet volhouden he? Ik ben zo jong niet meer dus ik wandel en fiets. Daar houd ik ook van. En het is niet belastend voor de gewrichten he. Want als je (veel?) te zwaar bent moet je ook oppassen voor blessures. Onder begeleiding sporten in een sportschool (daar geven ze toch ook zumba?) is dan misschien een goed idee inderdaad. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 20:31    
Man Weeggegevens   Garou
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zoals Flying Missy al aan gaf, zoek iets wat je leuk vind.

Ik vind zelf wandelen en joggen heel erg leuk om te doen, ik heb daarom nu ook een loopband gekocht zodat ik die kan gaan gebruiken als het weer buiten even tegen zit want ik wil wel graag door kunnen blijven trainen, maar omdat ik zelf ook nog best zwaar ben doe ik voorlopig nu alleen nog maar even aan stevig oplopen zonder te rennen, dat doe ik wel als ik meer ben afgevallen, hiermee ben ik al bijna 10 kilo afgevallen in 8 weken tijd en dat bevalt me enorm goed. Erg blij

Daar naast doe ik nog 3x in de week aan buikspier oefeningen en krachttrainingen omdat ik geen last wil hebben van los zittend vel, maar je vind vast wel iets wat je leuk vind om te doen, en kunt blijven volhouden, dit werkt voor mij op dit moment het beste. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 jul 2021 11:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1