Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Ben er helemaal klaar voor!

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Swuffy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag is mijn grote dag! Ik durf het aan om voor het eerst in mijn leven bewust bezig te zijn met mijn voeding en beweging.
De stap vond ik altijd te groot, omdat de angst voor terugval of falen mij naar beneden haalde. Nu weiger ik om angst toe te laten en ga ik gewoon genieten van controle in mijn leven, omdat ik de moeite waard ben. Erg blij

En ik vind het heel fijn om dit samen met jullie te gaan beleven op deze site!

Liefs, Swuffy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 16:56    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Goed zo Swuffy, dat is de beste manier om je eetpatroon te veranderen! Van harte welkom bij de weegclub. Maak gezellig een eetdagboekje aan, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf tips en steun van medelijners.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.
Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n dagboekje voor jezelf aan te maken in het onderdeel van je dieet, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent.
En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Natuurlijk mag je het dagboek ook voor andere gebeurtenissen in je leven gebruiken, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes, Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 17:11    
Vrouw Weeggegevens   patatina
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote

Hallo allemaal,

Vandaag de grote stap ook maar eens gewaagd, na jaren jojo-en.
Heb echt al van alles uitgeprobeerd. Maar nu, na mate je ouder wordt, gaat alles wat langzamer, is tenminste mijn idee. Vorig jaar zomer was ik nog 5 kg. lichter dan nu....stofwisseling, overgang.. zeg het maar. In 2001 heb ik ooit het diplan gedaan bij de sportschool, ideaal, heb het hele dieet bewaard en af en toe den ik op een maandagmorgen..ik ga weer van start. dit houd ik dan soms enkele weken vol en val ook wel wat af, maar na die paar weken heb ik er gewoon geen puf meer in en denk ik bij mezelf..nu ga ik het scardsdale volgen...9 kg. in 14 dagen, echt waar, maar je loopt de hele dag naar het toilet, dus wat verlies je...juist..vocht, een heleboel vocht. Kan dus ook iet gezond zijn. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Ik sluit me nu bij jullie aan, ten einde raad. Hopelijk val ik nu goed en geleidelijk af en houd ik het ook vol, want dat is voor mij echt het belangrijkste. Ik wens iedereen die er voor gaat heel veel succes bij het behalen en vooral bij het vasthouden van jullie nieuwe gewicht en hoop op veel steun!

Patatina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 21:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja! Steun is iets wat zoveel enthousiasme geeft! We gaan ervoor! Erg blij

Liefs, Swuffy!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 21:35    
Vrouw Weeggegevens   as112
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi Swuffy, welkom hier en veel succes met de weegschaal de goede kant op te krijgen. Groetjes Astrid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 21:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw, wat ben jij op de goede weg!! Gaaf om te zien!! Heeft de weegclub je daatbij goed kunnen helpen?

Fijne avond! Erg blij Swuffy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 21:50    
Vrouw Weeggegevens   as112
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Een beetje van mezelf en een beetje van de weegclub Lachen .
Ik heb me bij veel sprintjes aangesloten en dat werkt goed.
Dus, misschien bij een sprintje??? Astrid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 22:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ok gaaf! Ik zal de sprintjes eens bekijken. En een eetdagboek zal voor mij ook handig zijn,hihi!

Groetjes! Erg blij Immy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jun 2011 8:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga voor 20 kg gewichtsverlies! Jahoe! Ik ben weer een prachtkind rijker, maar de kilootjes mogen weer vertrekken! ohhh

Groetjes, Swuffy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 16:37    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik had je al 'gespot'... welkom terug meis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 16:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2