Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Begonnen op 1 april. Dit is geen grap.........

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pommie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Beste medelijners,

Op deze site noem ik me Pommie, ik ben 45 jaar en woon met puberzoon en vier katten in het hoge noorden.
In lente, zomer en herfst probeer ik een paar keer per week te wandelen of te joggen, en in de zomer zwem ik regelmatig. Verder pak ik de fiets of de benenwagen als ik boodschappen doe. Toch ben ik de laatste jaren sluipenderwijs weer te zwaar geworden. Omdat ik vrij groot en fors ben valt het misschien niet zo op, maar ik begin er zelf echt last van te krijgen, voel me niet fit.

Mijn leefstijl is nogal veranderd in de afgelopen jaren; ben steeds meer freelance en onregelmatig gaan werken (soms lange dagen, zelfs 's avonds, veel achter de pc) en door mijn ongebreidelde trek in lekkers (zzzzjokola of een stevige volkoren boterham met oude kaas, vooral als ik moe ben en nog een hele hoop werk te verzetten heb) 'dij' ik letterlijk uit..........
Ik zie er nog niet zo uit als Pomona, mijn Avatar, maar het gaat aardig die richting uit......... Bij opdrachtgevers neem ik altijd de trap en laat de lift links liggen, maar ik merk dat ik kortademig word.
Tijd voor actie dus!

Een aantal jaren geleden ben ik in nog geen drie maanden tijd 12 kg. afgevallen via Weight Watchers-bijeenkomsten, en een jaartje op dat gewicht gebleven. Nu zijn er inmiddels weer 17 kg. bij.........
Ik heb me niet opnieuw aangemeld bij de Weight Watchers (vind het wel erg prijzig) maar wil met het materiaal dat ik nog heb liggen en met behulp van deze site (en jullie dus!) proberen mijn doel te bereiken: plm. 16-18 kg. afvallen in 4-6 maanden tijd (dan zitten we dus in augustus, september of oktober........).
Maar wat minder kilo's eraf ben ik ook al heel blij hoor.

Het lijkt me leuk (en zeker ook nodig) om een paar afvalmaatjes te hebben. We kunnen elkaar dan af en toe even een (chocolade-)hart onder de riem steken......... Ik heb via deze site al kennis gemaakt met Callie (gisteren begonnen); zijn er meer mensen die het leuk vinden om een beetje samen op te gaan?
Ik zal niet elke dag op Internet zitten (te druk met werk) maar wel een paar keer per week.

Succes aan iedereen die dit leest, en maak wat leuks van je afval-avontuur! En wees trots op elke 100 gr. die je kwijt raakt!

Pommie

72 kg. is mijn 'centrale gewicht'. 's Zomers mijn max, 's winters is +3 kg. ook goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 apr 2008 22:21    
Vrouw Weeggegevens   Dimmel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: kcal tellen

Reageer met quote
Nou welkom hier...en je postiviteit wordt hier alleen maar gevoed....Moest wel lachen om je spontaniteit in je voorstel ronde....Dus welkom hier...
Inge

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2008 22:25    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nou Pommie, meer dan zat afvalmaatjes hier.
Het is hier reuze gezellig en stimulerend.
En nog erger VERSLAVEND.
Maar ik ga nu écht naar bed, kom morgen weer terug.
Ik wens jou heel veel succes met afvallen. Het gaat je zeker lukken.
Bye (Nederlands=Dag) Mirre

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2008 22:27    

Reageer met quote
Bedankt Dimmel en Mirre, voor jullie snelle reactie.

Enne....... Dimmel, brei jij echt zoveel sokken?

Mirre, wij willen ongeveer evenveel kilo's kwijt.

Slaap lekker en tot schrijfs

Pommie

72 kg. is mijn 'centrale gewicht'. 's Zomers mijn max, 's winters is +3 kg. ook goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 apr 2008 22:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik brei ECHT zelf sokken.....en niet van die geitenwollen hoor...gewoon lekker hip en veel kleur...in mijn boekje heb ik al gezegd dat ik op deze comp. geen foto's heb staan..ff snel kijken:

toch wel dus...nou dit doe ik dus...
Inge

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2008 23:08    

Reageer met quote
Geweldig zijn ze, verkoop je ze ook.........?

Dan tracteer ik mezelf op een paar kleurige sokken als de eerste 10 kg. eraf zijn..........

Pommie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 apr 2008 23:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hahahhahaha....dat vraagt iedereen....ja hoor soms verkoop ik ze!! Bij een speciale gelegenheid zeg ik geen Nee!!! Dus op naar de 10 kilo...ga ik vast breien..hahahaha.
Inge

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 apr 2008 23:24    
Vrouw Weeggegevens   Alberta

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Pommie,welkom bij de weegclub,succes!groetjes Albertha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 apr 2008 14:36    
Vrouw Weeggegevens   Alberta

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Dimmel schreef:
ja ik brei ECHT zelf sokken.....en niet van die geitenwollen hoor...gewoon lekker hip en veel kleur...in mijn boekje heb ik al gezegd dat ik op deze comp. geen foto's heb staan..ff snel kijken:

toch wel dus...nou dit doe ik dus...
Inge
Inge,leuke sokken heb je gebreid Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 apr 2008 14:38    

Reageer met quote
Dank je wel voor je welkom, Albertha!

Wanneer ben je een 'super Weegclub-fan'?
En waarin verschilt het 40-puntendieet van Weight Watchers (flexipoints)? Weet je dat?

Groet,

Pommie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 apr 2008 22:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3