Onderwerp menu

Forum: Overige
Subforum: Info: Becks dieetoplossing van Judith Beck
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Becksplein voor vragen tips ervaringen

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 239, 240, 241  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kunstig
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Becks+WW

Reageer met quote
Becksplein voor vragen tips ervaringen .
Weet je veel van deze levenswijze , deel je ervaringen dan hier met ons.
Tips ervaringen en opmerkingen zijn ook welkom

Post je vraag of tip niet apart maar klik hier op nieuw antwoord en post je vraag of reactie

Op de site van Judith Becks dietsolution http://www.beckdietsolution.com/daily-diet-solutions/ staan (bijna) dagelijkse tips. Natuurlijk begrijp je ze heel veel beter als je het boek ook gelezen hebt (of beter gezegd: gedaan hebt), maar ik zal er regelmatig een hier vermelden. Afgelopen week waren het deze drie:

Tuesday Reality Check

Sometimes we ask dieters, ??If every time in the past you made a dieting mistake but got immediately back on track, where do you think your weight would be??? The answer is: probably a lot less. Mistakes are never a problem. What IS a problem is when dieters make one mistake and use it as an excuse to keep making more.

Soms vragen we aan mensen op dieet: "als je in het verleden iedere keer dat je een dieetfout maakte meteen weer op de rit was gestapt, waar zou je dan nu zitten met je gewicht?" Het antwoord is: "vermoedelijk een heel stuk lager".
Fouten zijn nooit het probleem.
Het probleem ontstaat als diëters een fout maken en dat als excuus gebruiken om nog meer fouten te maken.

----

Wednesday Sabotage

Sabotaging Thought: I??m going to eat this because I really want some comfort food right now.

Response: It may be comfort now, but it won??t be comfort later when I??m feeling badly and guilty about it. Instead of overindulging, I need to go find something healthy and satisfying that will make me feel good now AND later.

"Ik ga dit opeten want ik moet echt wat troostvoedsel hebben nu".
Misschien is het op dit moment wel troost, maar het is later zeker geen troost als ik me er rot en schuldig over voel. In plaats van toegeven moet ik op zoek gaan naar iets gezonds en bevredigends dat me NU goed laat voelen EN later.

-------

Think Thin Thursday Tip

When you weigh yourself, only get on the scale ONCE! Getting on more frequently means you're probably putting too much emphasis on the number and not enough on practicing healthy habits throughout the day.

Als je jezelf weegt, ga dan maar 1 keer op de weegschaal staan. Er vaker op gaan staan betekent dat je waarschijnlijk teveel waarde hecht aan het getal en door de dag heen niet genoeg aan het oefenen van de dagelijkse gewoontes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 19 sep 2013 19:01    

Reageer met quote
Friday Weekend Warm-up

Losing weight is not only a matter of sticking to healthy eating during the week, it??s also important to stay on track during the weekend. If not, you??ll continually undo all your hard work which will stop you from losing weight ?? and cause major frustrations. If you??re not losing weight, ask yourself, ??Am I being too loose on the weekends???

Vrijdag weekend opwarmertje:
Gewicht verliezen is niet alleen een kwestie van door de week gezond eten, het is ook belangrijk om in het weekend op de rit te blijven.
Als je dat niet doet, haal je doorlopend je harde werken onderuit Dat zal voorkomen dat je gewicht verliest - en levert je enorme frustraties op.
Als je geen gewicht verliest, vraag je dan af "ben ik in het weekend te gemakkelijk??"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 21 sep 2013 10:20    

Reageer met quote
Weekend is voor mij ook: minder structuur. Dus beter zelf opletten.
Hm. Als ik pas om 9 uur opsta ipv 6 scheelt dat een heel maaltijdmoment. Vaker eten werkt niet, iets grotere maaltijden kan wel, maar hoe hou je dat leuk?
Hoe doen jullie zoiets?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Alles schuift op en ik laat een tussenmaaltijd vervallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 17:09    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Of je doet juist een iets kleinere maaltijd en dan kun je er weer wel 3 kwijt in de dag? Hoewel Judith toch ook zegt dat een maaltijd overslaan niet perse slecht is? Of is dat allen in het kader van leren honger voelen en niet toegeven aan dat gevoel?
Maak de andere maaltijden voedzamer of neem een gezond extra tussendoortje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 19:03    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Vanmorgen toch weer een leermomentje. De weegschaal bleef steken op hetzelfde gewicht, ondanks flink bezig zijn gisteren. Beetje teleurgesteld. Had op een "beloning voor goed werken" gerekend. Maar... gisteren heb ik me aan mijn plan gehouden om na een goede avondmaaltijd 's avonds niets meer te nemen. Genoeg is genoeg tenslotte.
Vandaag bedacht ik dus dat het veel belangrijker is dat ik leer me aan mijn afspraken te houden dan dat de weegschaal in beweging komt. Het gaat om de gewoonte en niet om de individuele goede daad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013 6:56    

Reageer met quote
Klopt Odette, je aan je plan houden is het belangrijkste. Super van je om je niet te laten kisten. Gewoon doorgaan.

Karin, een maaltijd overslaan haalt je uit je ritme maar is niet verboden of zo. Als je dat plant (of je bent niet lekker) dan kan dat prima.
Maar ga dat niet doen om extra af te vallen. Dat doen slanke mensen ook niet. Ze brengen uit zichzelf hun hoeveelheid voeding in balans maar proberen niet extra te scoren (in dit geval naar beneden). Dus niet stiekem "oploeven" zoals ik dat dan noem.

Mezelf aan het plan houden Is me gisteren maar half gelukt want we gingen plotseling uit eten. Ad hoc-plannen zijn niet zo stevig als vooruit plannen blijkt. Weegschaal dus omhoog vandaag maar dat is geen reden om de handdoek in de ring te gooien.
Vandaag pak ik meteen de draad weer op met een balansdagje.

Monday Motivation

Remember ?? no matter how hard or easy dieting feels today is NOT how hard it will feel tomorrow and in the future. The more you practice your skills and the more habitual they get, the easier and easier it becomes to keep doing them.

Onthoud: Hoe moeilijk of eenvoudig het volhouden van je dieet vandaag ook voelt, het is NIET hoe dat morgen en in de toekomst zal voelen. Hoe meer je je vaardigheden traint en hoe meer dat een gewoonte wordt, hoe makkelijker en makkelijker het wordt om ze te blijven volhouden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 sep 2013 8:28    

Reageer met quote
Tuesday Reality Check

In dieting, everyone goes through hard times. Sometimes we can pinpoint the reason (e.g. something stressful happening in our work or family life) and sometimes we can??t. But regardless, it??s important to remember that hard times are normal, they happen to everyone, and as long as you keep pushing through, they ALWAYS pass. Don??t give up ?? there??s no reason to!

Bij het volgen van een dieet gaat iedereen door moeilijke tijden heen. Soms weten we de reden (als er bijv. iets stresserigs gebeurt op ons werk of in de familie) en soms niet. Hoe dan ook is het belangrijk te onthouden dat moeilijke tijden normaal zijn, iedereen heeft er last van en als je maar gewoon doorgaat gaan ze ALTIJD voorbij. Niet opgeven, daar is geen reden voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 24 sep 2013 6:19    

Reageer met quote
Wednesday Sabotage

Sabotaging Thought: It??s okay to eat extra because I??ve been running around all day.

Response: If it were true that it was okay to eat extra every time I??d been running around (and tired myself out) then I wouldn??t have gained weight. Most of the time when I think, ??It??s okay to eat extra because??? it??s probably actually NOT okay, not if I want to lose weight.

Woensdag sabotage gedachte:
Ik mag dit wel extra eten want ik loop de hele dag al rond te hollen.

Antwoord: Als het waar was dat het ok is om extra te eten iedere keer als ik rond heb gehold (en mezelf heb uitgeput), dan was ik niet aangekomen. De meeste keren dat ik denk "het is ok om extra te eten want....." is het waarschijnlijk helemaal NIET ok, niet als ik wil afvallen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 sep 2013 7:25    

Reageer met quote
Think Thin Thursday Tip

It??s helpful to view your eating day as a whole, and not just as individual meals. That way, if you don??t have bread at one meal, you??re less likely to feel deprived because you??ll be able to say to yourself, ??Yes, I??m not having bread at lunch now, but that??s because I had toast for breakfast and I??m having a roll with dinner.??

Het helpt om je dieetdag als een geheel te zien, niet alleen als afzonderlijke maaltijden. Op die manier voel je je als je de ene maaltijd geen brood eet minder tekortgedaan omdat je tegen jezelf kunt zeggen: ik eet bij de lunch nu geen brood, maar dat komt omdat ik toast bij het ontbijt heb gegeten en een broodje bij het avondeten neem".

En we lopen door allemaal. Hoe loop jij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 sep 2013 7:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 239, 240, 241  Volgende
Pagina 1 van 241