Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Beck's voor beginners

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46, 47  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik zal er zijn maandag.. en wil heel graag starten met dag 33, en verheug me op dag 34.. Voor mij is het wel weer tijd om verder te gaan, al merk ik dat stilstand hier geen achteruitgang is. Ik heb veel over mijn schouder terugkijk momentjes en zat te oefenen.. dag in dag uit. Nog steeds geen volleerde kleine hapjes nemer! Ga ik ooit leren om zorgvuldig te eten of blijft het schrok schrok.. Als ik even niet nadenk is mijn eten op voor ik het geproefd heb Cool

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mrt 2012 23:11    
Vrouw Weeggegevens   V72
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Nog steeds geen volleerde kleine hapjes nemer! Ga ik ooit leren om zorgvuldig te eten of blijft het schrok schrok.. Als ik even niet nadenk is mijn eten op voor ik het geproefd heb Cool

Zoo herkenbaar... Ik heb het opgegeven... eet wat ik heb ingepland en kijk niet teveel naar de manier waarop Lachen Probeer wel wat beter te kauwen, ook goed voor de darmen!

Tot maandag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 mrt 2012 18:16    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
neee.. niet opgeven.. zolang je vecht Lachen
Tot maandag en fijn weekend allemaal..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 mrt 2012 0:49    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Zie nu dat dat gelijk de laatste week is.. Eens kijken of we het boek uitkrijgen in die week..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 mrt 2012 0:50    
Vrouw Weeggegevens   V72

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Zie nu dat dat gelijk de laatste week is.. Eens kijken of we het boek uitkrijgen in die week..

Heb het boek vandaag uitgelezen en ga me deze laatste week concentreren op de hoofdstukken die voor mij het belangrijkste zijn.. en dan ga ik het nog wel een tijdje bijhouden ook in het andere sprintje, ik merk al zo'n verandering bij mezelf! Ook weer oefenen met kleine hapjes, beloofd hoor Mamdarijn Lachen

Succes allemaal komende week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 mrt 2012 20:07    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Zo ga ik het ook aanpakken Sietske.. Dat was een heel goed idee! Ik heb gelijk het boek uitgelezen en ga deze week even goed stilstaan bij de dingen die ik nog moet oefenen de komende weken. Ik ben eigenlijk een beetje opgelucht dat het boek nu uit is. En ik kom erachter dat het afvallen ook in het eindstadium begint te komen.
Het heeft geen zin om het uitlezen van het boek uit te stellen.. Da's ook iets van mijn perfectionistische inslag: eerst alles onder de knie voor ik doorga. Ik ben nu drie weken blijven steken in hoofdstuk 5 zonder er echt verder mee te gaan..
Dus de laatste twee hoofdstukken ook gelijk gelezen en ik besef dat ik met dit boek tot een heleboel nieuwe inzichten over mezelf zijn gekomen..

Maandag: dag 33 Voorkom emotioneel eten
Dinsdag: dag 36 Geloof erin
Woensdag: dag 38 Besluit wat je doet als je gewicht blijft steken
Donderdag: dag 40 Verrijk je leven
Vrijdag: dag 42 Blijf oefenen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 mrt 2012 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Dienepien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Ik ben weer terug. Had het te druk met wintersporten.
Mijn oude foute gedachte kwam weer om de hoek, nl dat ik best wel wat meer kan eten (= meer toegeven) als ik zoveel sport (in de kou).
Ook moet ik me beter voorbereiden op vakanties, feestjes en voorzichtiger zijn met alcohol.
Wel heb ik ontdekt dat obers het helemaal niet gek vinden als er een voorgerecht als hoofdgerecht besteld wordt. (compliment Erg blij)
't klinkt misschien wat negetief: Het was een leuke tijd en dat was het belangrijkste. Nu weer verder met Beck.
Succes deze week!

Geniet van alles wat je wel mag eten en drinken!
Woensdag=weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 0:33    
Vrouw Weeggegevens   V72

Reageer met quote

Tis al middag maar vond het zo'n schattig plaatje..
Ik hou me deze week wat op de achtergrond op de site maar lees wel mee hoor!

Groetjes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Dienepien
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:

Is er nog animo voor een vervolg van dit sprintje of is iedereen alweer actief in andere sprintjes?

Geniet van alles wat je wel mag eten en drinken!
Woensdag=weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 14:45    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik denk zelf dat dit sprintje op zich niet vervolgt wordt. Iedereen die gestart is is op dit moment gestopt of zit op een lager pitje te oefenen.. Of zit inderdaad ook in een ander sprintje. Als je het leuk vind om samen verder te gaan kun je denk ik het best aan Queenie vragen of je mee mag sprinten in haar Beck's sprintje, daar zitten de meesten van dit sprintje nu ook bij..

Wat je schrijft over je wintersport ervaring is niet negatief hoor. Ik denk dat dit echt bij vakantiestemming hoort.. De eerste week dat ik vakantie ging vieren in de zomer had ik geen weegschaal mee om eten af te wegen. Bleek dat ik een vrij slechte gokker ben.. was heel wat onsjes aangekomen toen. Maar als je dat dan ziet weet je ook gelijk waar de zwakke plek zit. Zolang je die kent kun je daar rekening mee houden.. De weken daarop gingen prima en ik nam het weegschaaltje gewoon mee op de rest van de vakantie..
Losgaan is leuk tot op bepaalde hoogte..

Dag 33 Voorkom emotioneel eten (en eraanvast geknoopt dag 34 Zoek een oplossing voor je problemen oplossen
Ik knoopte dag 34 er aan vast omdat Judith hintte dat ze er morgen op terug zou komen en die had ik juist besloten over te slaan.
Het valt op dat deze twee hoofdstukken en sowieso de rest van het boek niet echt veel onverwachte verrassingen heeft. Eigenlijk zijn dit meer herhalingen van zetten die ik eerlijk gezegd juist destijds extra heb geoefend omdat ik hier mijn angels vond. Leuk om te merken dat ik behoorlijk veel uit het boek heb gehaald en eigenlijk ook dat er niet veel meer te leren valt.. wel te oefenen!
Ik ga eten als ik onrustig ben of als ik me leeg/moe voel. Het is prettig om dit te weten en me in dit soort gevallen niet toe te geven aan mijn gevoel maar door te gaan met normaal eten.

Makkelijker gezegd dan gedaan.. Maar goed om te weten!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2012 16:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46, 47  Volgende
Pagina 45 van 47