Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Banting, Ketogeen, wie doet er mee? Lekker en leuk!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Hoi Vlindertje,
sorry voor de stilte!! Ik was druk en heb intussen mijn twee voortanden boven moeten laten trekken en daar een plaatje gekregen. Daar was ik ook ff door afgeleid, qua afvallen ging afgelopen week goed bij mij! Ik heb ook amper trek, moet mezelf bijna dwingen iets te eten, dus dat is wel handig. Verder probeer ik zoveel mogelijk te wandelen, dat lukt aardig.
Jammer dat het bij jou nu niet sneller wil, frustrerend he. Gaat het inmiddels al wat beter?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 19:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx, hoe is het? Ik volleybal normaal 1 x per week, maar nu al tijden niet ivm Corona natuurlijk, dus ik probeer nu veel te wandelen, werken in de tuin en ik kan op de crosstrainer die op zolder staat, maar daar moest ik in de kou niet aan denken haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 19:44    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Het ging hier helemaal niet, ik kwam aan in plaats van dat ik afviel, en ik had geen idee waarom.

Dus nu maar even heel streng de startersgids van the new food erbij gepakt, en 3 andere boekjes van haar besteld. Misschien dat de variatie en het strikt aan de hoeveelheden houden helpt. Het lijkt goed te gaan.

Vrijdag is mijn man jarig, en op zich vind ik dat helemaal niet moeilijk, maar ik weet nu al dat mijn man zal aandringen dat ik ook gebak neem en zo. En zaterdag komt mijn schoonzusje waar ik laatst ook al mee in de clinch lag omdat ik niets nam. Ik ga denk ik, maar een lekkere brownie maken, en dan doen ze het er maar mee dat ik dat neem ipv het gebak.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 12:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi, ja tuurlijk! Jammer dat ze je op zulke momenten nu juist niet prijzen dat je zo je best doet. Mensen vinden het al gauw niet gezellig of zo, als je de taart afslaat, maar de gezelligheid zit hem niet in de taart meestal. Wel koolhydraten Lachen
Maar gefeliciteerd alvast met je man en houd je rug lekker recht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 19:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3