Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Voor wie gemotiveerd is om het boek Judith Beck's Dieetoplossing nog eens door te werken: van dag tot dag, of voor wie minder tijd heeft en meer andere dingen 'moet' doen, als het uitkomt hier iets schrijven: samen even de draad op pakken. In het verleden hebben we een paar sprintjes over Judiths cognitieve gedragstherapie gevolgd.
Afgelopen week heb ik het boek weer naast me op de bank liggen en ben ik weer opnieuw begonnen! Je kunt er ook in mijn boekje over lezen.

Ik ben van plan om vanaf de start van de sprint de opdracht van de dag neer te zetten en daarop te reageren aan het eind van de dag.
Als er liefhebbers zijn die eerst de voorbereidingen weer willen doen, hoor ik dat wel. Dan starten we maandag met het Voorwoord en Inleiding.

Natuurlijk gaat het om gedragsverandering zodat we gewicht verliezen, maar het belangrijkste is dat we goed voor onszelf zorgen, onszelf goed voeden en trots en blij mogen zijn op wat we stap voor stap bereiken (of misschien al bereikt hebben)! En dat we onszelf reële doelen leren stellen die haalbaar zijn.

Wie doet er mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik heb me net opgegeven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 11:22    

Reageer met quote
Ha Nicky, fijn! Goed van je!

Welkom!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Tuurlijk doe ik mee, leg Judith weer op het nachtkastje, ga proberen dagelijks mee te lezen, oefeningen herhalen en supporten!

Mi, moet een ieder die gewicht wil verliezen of stabiliseren op een doelondersteunende manier denken over eten, gewicht, keuzes maken, en dat begint toch echt in je bovenkamer.
Samen met praktische tips en een reeel doelstelling is het voor iedereen haalbaar.

Kom op, we gaan er weer voor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 11:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik doe mee. Ga zo Judith weer op de e-reader zetten.
Met mijn gewicht gaat het namelijk niet zo best. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 12:19    

Reageer met quote
Fijn Elisabeth en Missy!
Ook door jullie voel ik me gesteund.

Wat willen jullie graag?
Waar zullen we de nieuwe week mee starten? Helemaal opnieuw met de inleiding en het algemene deel? Of meteen dag 1 bij de kop pakken?

Ik hoor het graag van jullie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 13:57    

Reageer met quote
Zou gewoon met dag 1 beginnen van het stappenplan, en dan zelf de inleiding doorlezen.
Moeten we geloof ik wel weer kaarten, schriftje, stiften ed halen om de motivatie kaarten ed te schrijven.
Ik pak gewoon mijn oude schrift erbij, daar noteer ik nog steeds elke dag mijn gewicht in Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 15:10    

Reageer met quote
cheerleader krijg er gewoon weer zin in Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 15:13    

Reageer met quote
O heerlijk Elisabeth!
Dat lijkt me een goed plan: dus vanaf dag 1 gaan we weer 'echt' beginnen, en ik pak mijn oude aantekeningen er weer bij en lees de inleiding en zo toch maar even voordat ik weer 'echt' begin! Kaarten hoef ik niet meer te kopen en mijn 'schriftje' is mijn laptop en mijn telefoon. Ik zoek de oude stof weer op en zet erbij wat me deze keer opvalt en wat mijn motivatie is.

Fijn dat je zo enthousiast bent!
Ik ben blij dat je weer mee doet, want jouw inbreng is altijd waardevol en motiverend en je opmerkingen zijn spits en prikkelend! Hebben we nodig! Lach!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 15:59    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben mijn e-reader nu aan het opladen en zet dan mijn boek van Judith er weer op. En begin dan gewoon weer voorin. Lach
Ik ga ook weer dagelijks wegen. Mijn motivaties in de telefoon eens doorlezen, misschien moet er wat veranderen of aangevuld worden.

Ik start maandag. Heb het nog druk, morgen training en zondag geeft ons opleidings orkest een concert.
Dus maandag. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 17:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 1 van 55