Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dymphie schreef:

Kunnen jullie het een beetje bijhouden hier?

Voor mij gaat het helaas te snel.
Ik ben natuurlijk pas later aangesloten.
Maar nu voelt t eigenlijk al alsof ik hier achter de feiten aan hol met een week achterstand.
Erg jammer, want zou dit graag gezamelijk doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 9:51    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
kleintje1987 schreef:
echt leuk om te lezen hoe het hier gaat en wat jullie op dag 1 hebben bedacht! Heb zelfs aantal dingen aan manieren aan m'n eigen lijst toegevoegd Lach

Dag 2:
Ik merk dat ik meteen al in de knoop lig met deze opdracht van vandaag. Want kies 2 diëten. Ik volg het tel je calorieën systeem.
Wat als het niet werkt? Bootcamp met weegschaal weer oppakken. Samen met instructeur gekozen om weegschaal juist wat los te laten omdat we het idee hadden dat het het plezier van sporten in de weg stond. Andere kant het wekelijkse weegschaal moment hielp me wel om toch die heel veel koek, snoep enz. niet te eten. Dus dat gaat m'n plan B zijn.

Vandaag m'n doelen aantal keren gelezen, en het doet wat met me.. Niet zozeer positief, maar de gedachte "Jemig dit wil ik al zolang, waarom heb ik niet gewoon een keer doorgezet"
Dat geeft frustratie. Anderzijds zet ik er tegenover dat ik nu bezig ben, dat ik invloed op nu heb en niet op wat ik wel of niet heb gedaan in het verleden.

Ik weeg me elke dag omdat ik dan beter bij kan sturen en een tijdje niet kunnen wegen maakt me juist onrustig, maar dat is voor iedereen anders. Jij moet doen wat voor jou het prettigst is. Natuurlijk is gewicht maar een cijfer op de Weegschaal en is omvang en Vet% een betere meter voor echt resultaat.

Inderdaad niet achterom kijken, waarom zaken in het verleden niet gingen zo je wilde. Nu is jouw tijd en je kunt het, stapje voor stapje, kilo voor kilo naar een gezond gewicht. Wees trots op elke kilo minder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
L1970 schreef:

Same here, ik heb destijds het boek terug gestuurd omdat het gesneden koek was (die ik vervolgens niet opat omdat ik dat nooit doe, behalve als het gepland is)

.........pik ik de krenten uit de pap en zal mijn bijdrage leveren in goede en lekkere alternatieven.

Lachen Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Geen WiFi en tel doet raar. Plaatst vaak maar 1 zin. Nu weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Bij mij houdt ie op met plaatsen als ik een smiley gebruik, dus gebruik alleen nog de smileys van de weegclub Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 17:27    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Owwww. Gaat te snel dus.
We houden even pas op de plaats.Willen jullie een aangeven hoe ver jullie zijn en waar jullie precies weer verder willen gaan? Ik vind dat er geen druk op moet staan en dat we allemaal mee kunnen blijven doen.
Daarvoor zijn we deze sprint gestart: om elkaar te ondersteunen i wat we het liefst willen en wat het best bij ons past: wat kilo's kwijt raken, een gezond gewicht bereiken, op gewicht blijven, en een goed evenwicht vinden in de manier waarop we dat kunnen bereiken.

Als Wifi niet wil, is het ook niet handig..
Dus we nemen gewoon even een time out. Judith werkt toch wel door in onze hoofden!
Laten we in ieder geval elke dag onze eigen motivatiekaarten lezen waarom we hier mee zijn begonnen. Word niet wanhopig; we kunnen het ook op een wat lager tempo doen. Niks mee mee!
Meisjes, slaap lekker!
Dank voor jullie inbreng! En weet dat je op de goede weg bent!
Liefs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jul 2018 22:29    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ik ben blij met deze sprint.
Bedankt Dymphie.

Weer een goed dagje gisteren.
Ik heb er zo waar plezier in. Had ik nooit zo kunnen bedenken en dat na ongeveer een half jaar redelijk consequent aan mijn Gouden Sleutels houden.

Vanochtend 84,4 !!!
Doorgeefgewicht 84,6

Mooie zondag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 9:19    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijn om te lezen, Pianojuffie! Jouw gouden sleutels zijn dus echt goud waard voor jou!
Omdat we nu in de caravan op het erf/in de wei van onze zoon zitten, is wifi soms een beetje lastig, dus zit ik niet zoveel op de laptop als anders. Dat is ook helemaal niet zo verkeerd voor mij, want ik zit er anders ongemerkt zomaar een paar uur weg te lezen en weg te tikkeren... ;-)

Ik lees mijn motivatiekaarten elke dag een keer of twee, drie en ik kijk ook even wel onderwerp er aan bod is (geweest) en hoe ver ik daarmee ben, of watik er og aan kan veranderen om het goed of beter voor mezelf te krijgen. Ik merk wel dat ik enebetje geneigd ben om niet zo serieus met mijn menu's bezig te zijn, omdat we dus op een soort vakantie zijn. (Gisteren onze trouwdag met een pecannotenbroodje en later op de dag een schandalig lekker mierzoet hazelnootschuimgebakje. Allemaal echt niet des Judiths', maar ondanks dat ik de suiker eigenljk helemaal afgezworen heb, het ik er echt heel langzaam van zitten eten.

Nu onder de berkenbomen in de schaduw naast de caravan even alles hier doorlopen op het forum, hier en daar ene berichtje plaatsen en waarschijnlijk gaan we dan later op de dag ook nog even naar huis om daar het een en ander te regelen (planten water in de tuin enz.

Fijne zondag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb mij ook weer aangesloten.
Ben nu nog op vakantie, maar ga morgen weer naar huis.
Na ALLES gelezen te hebben, krijg ik er weer zin in.
Ga thuis meteen het boek en mijn motivatie kaarten weer opzoeken.
Dit sprak mij weer aan. Lachen

De Voordelen
Je wordt slanker
Je hebt een beter gevoel over jezelf
Je krijgt meer zelfvertrouwen
Je krijgt meer energie
Je zit beter in je vel.

Vooral die van: Je krijgt meer energie. Daar ontbrak het bij mij de laatste tijd aan. Ik ga er weer voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 18:30    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zou het een goed idee zijn om een apart draadje te starten in het 'Beck' hoekje van het forum waar ieder desgewenst elke dag zijn voordelen/ redenen om te willen afvallen kan op zetten? Dus alleen maar je redenen, verder geen conversatie of zo.

Het zou voor mij wel helpen om dit elke dag hier op de weegclub neer te zetten. Elke dag overlezen vind ik heel saai. Maar elke dag 1 of meer redenen OPSCHRIJVEN ervaar ik op de een of andere manier anders, meer zinvol.
Maar ik zou het wel samen met één of meer anderen willen doen, alleen is maar alleen.

Iemand die mee wil doen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 22:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 10 van 22