Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Fijn Ellen, dat het jou ook helpt. Je hebt geen gemakkelijke tijd en ik vind het fijn dat je hier lekker meeleest en je voordeel (gewicht naar beneden) van hebt! Je zorgt zo goed voor jezelf en neemt op jouw tijd gas terug!
Groot compliment waard!

Dank je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 11:01    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ellen schreef:
Dymphie schreef:
Fijn Ellen, dat het jou ook helpt. Je hebt geen gemakkelijke tijd en ik vind het fijn dat je hier lekker meeleest en je voordeel (gewicht naar beneden) van hebt! Je zorgt zo goed voor jezelf en neemt op jouw tijd gas terug!
Groot compliment waard!

Dank je

Eens met Dymphie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 17:33    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Goed voor jezelf zorgen, het moeilijkste en belangrijkste om te doen.

Dank je wel!

Alcohol is voor mij inderdaad niet zo'n probleem. Ik drink wel maar kan het ook makkelijk missen en wanneer ik wel drink dan ook niet zoveel.(lees: gemiddeld 2 glazen per week)

Vandaag spontaan 15 km gefietst en vervolgens op het terras weer gezonde keuzes gemaakt. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben er weer. Heb op 1 dag na elke dag in Judith gelezen. Hoop dat het geholpen heeft. Want met mate toch meegedaan. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijn MIssy, dat je er weer bent. 'We' zijn gewoon doorgegaan met de dagen, net als jij!
Wat fijn dat jullie het goed gehad hebben. Nu 'gewoon' je draadje weer oppakken! Je kunt het!

De volgende 'dag' is niet echt voor jou nu, want je hebt je vakantie al gehad. Maar we kunnen er allemaal ons voordeel mee doen, vooral als we het woord vakantie vervangen voor speciale gelegenheid, en daarvan hebben we er allemaal genoeg, denk ik zo!

Dag 32 - Voorbereiden op de vakantie!

Dat begint al met het boeken van de vakantie, all inclusive kan een valkuil zijn; denk goed na of je dat dus wilt, of je daar ook goed en sober mee om kunt gaan. Een wandel- of fietsvakantie zorgt voor een beter gewicht dan een luie strandvakantie.
Maak voor je vakantie ook een eet- en beweegplan en neem je motivatiekaarten meenemen. Blijf ze elke dag lezen

Als je uit eten gaat: plan dat dat extra lekkers in je dagmenu, geniet er langzaam en van en proef het goed: stop op tijd als je 'normaal vol' zit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 7:52    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dag 39 - Blijf in beweging

Houd je aan je beweegplan, schrijf aan het eind van de dag af wat je gepland en ongepland hebt bewogen.

Pas je plan aan als je ziet dat je te weinig hebt bewogen. Ook wat dit betreft: pak je draad weer op als je even van het padje af bent geraakt. Als je elke dag regelmatig beweegt - binnen jouw grenzen - mag je trots zijn op jezelf en zul je merken dat je je telkens iets fitters zult gaan voelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 7:56    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Gisteren een gigacompliment gehad van mijn fysiotherapeut, hij vond het spektakulair hoe ik was afgevallen.
Later bij de kapster geweest en die heeft in de hal een grote kast met spiegelschuifdeuren.
Ik wist niet wat ik zag, dacht echt....ben ik dat?...da kannie.
Had de smartphone niet mee anders had ik wel een foto gemaakt.

De 80 kg nadert want vanochtend was ik 82,4
Het laagste ooit hier op de Weegclub

Heb gisteren wat uitgeprobeerd, had daardoor wel erg veel Points, maar wel met gezonde dingen en was niet koolhydraatrijk
Toch 2 ons minder dan gisteren

Woensdag 8-8-2018

Ochtend
1 grote beker koffie met Elk
Veel water

Middag
200 gr kibbelingen
2 Mehrkornboterhammen, droog
Water

Avond
250 gr blauwe bessen
200 gr m kwark
200 gr m yogert

100 gr cashewnoten.
2 bananen

Totaal 41,6 ProPoints

Het enige dat ontbreekt is groente.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 7:57    

Reageer met quote
Nou, dat was gisteren een beetje uit de hand gelopen. Veel te laat gegeten (zaten te wachten tot mijn broer zijn dochter kwam halen, want hij zou mee-eten) en daardoor veel trek. En toen teveel gegeten. Zonder veel gedachte eigenlijk. Was vrij zout ook. Vanmorgen een schok op de weegschaal. Schaam Schaam Dus nu een balansdag, beetje strenger dan anders. Vannacht ook weer werken dat zal ook gaan helpen hoop ik.

Eten als ik uit mijn normale patroon ben is dus nog steeds een valkuil. Les weer. Ga zo trainen, netjes khd arme boterham met kaas mee. En dan voor vanavond iets met VEEL groenten maar. Heb nog geen echt plan verder dus denk ik nog even over na. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 8:00    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Jou kennende....komt helemaal goed Missy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 8:01    

Reageer met quote
Plan gemaakt. En boodschappen gedaan. Lachen Ik wacht wel nog even met het doorgeven van mijn gewicht. Vast ook veel vocht bij vanmorgen (dat hoop ik dan maar Schaam Schaam ).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 12:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 40 van 55