Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 49, 50, 51  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Eerlijk gezegd gooi ik wel eens wat teveel weg, maar we hebben gelukkig een groene bak die om de week geleegd wordt. Dan voel ik me niet zo schuldig. In ons vorige huis moesten we meer dan vier euro per keer betalen. Daar hadden we een eigen composthoop waar de restjes naar toe konden die niet naar de kippen gingen. Dat laatste zie ik mijn zoon ook regelmatig doen nu zij ook kippen hebben.

Knap, en erg verstandig dat je zo consequent bent, ook naar je kinderen. Hoe oud zijn ze?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Vanochtend 83,4 heel mooi!

Vanochtend goed nieuws vanuit het ziekenhuis.
We kunnen er weer 3 maanden tegen.
Hebben we gevierd met een kleine beker warme chocolademelk met een hazelnootgebakje van Brokking erbij.
Dat was mijn ontbijt.

Straks eten we vis, dus al met al calorierijk.
Vanavond maar weer sober.

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 12:36    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
L, het lichaam is voor ons en ook voor artsen nog best een mysterie.
Ik heb ook dat ik veel meer points heb dan toegestaan en dan toch afval.

Eten verspillen is voor mij ook een big NoNo
Helaas lukt het me nog niet het consequent vol te houden.
Ook daarmee blijven oefenen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 14:03    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik schep (bijna) altijd maar 1 keer op. En neem ik eens extra, dan van de groenten. Ik verspil zo min mogelijk. Kook vaak teveel, maar eet dat dan een andere keer. Makkelijk uit de vriezer, paar restjes combineren we dan. Lachen

Niet ongepland eten is me toch gebeurd gisteren. Hele bezige dag gehad en bij mijn broer 20 kilometer gaan fietsen in de middag (heel warm, zelfs in het bos) en bij de stop toen een ijscoupe met vers fruit gegeten. Eenmaal thuis geen zin om te koken...……… was ook al 19.00 uur. En toen brood met brie gegeten.
Vandaag door de weegschaal hard gestraft. En dus balansdag. Hout ook veel vocht vast. Heb ik zo snel de laatste tijd. Verward

Ik voel me niet hopeloos gelukkig. Elke dag een nieuwe dag om door te gaan met verstandig eten. En Judith vind ook dat ik lief moet zijn voor mezelf.
Lachen

Heb wel mijn motivaties doorgenomen vanmorgen, om sterk te blijven op mijn balansdag. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 14:50    

Reageer met quote
Dat zijn ook lastige momenten Missy, en helemaal met dit soort weer. Dan liggen ondermijnende gedachten op de loer. Ik vind het knap van je dat je zo actief bent; ik ben niet vooruit te branden... het weer wel! ;-(
Straks nog even wat te eten halen.. vooral maar weer groen voor d sla met wat geitenkaas en/of wat ham. Fruit erbij: klaar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 16:55    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Eerlijk gezegd gooi ik wel eens wat teveel weg, maar we hebben gelukkig een groene bak die om de week geleegd wordt. Dan voel ik me niet zo schuldig. In ons vorige huis moesten we meer dan vier euro per keer betalen. Daar hadden we een eigen composthoop waar de restjes naar toe konden die niet naar de kippen gingen. Dat laatste zie ik mijn zoon ook regelmatig doen nu zij ook kippen hebben.

Knap, en erg verstandig dat je zo consequent bent, ook naar je kinderen. Hoe oud zijn ze?

19 en 15 en mijn partner is 50 Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 17:13    

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Vanochtend 83,4 heel mooi!

Vanochtend goed nieuws vanuit het ziekenhuis.
We kunnen er weer 3 maanden tegen.
Hebben we gevierd met een kleine beker warme chocolademelk met een hazelnootgebakje van Brokking erbij.
Dat was mijn ontbijt.

Straks eten we vis, dus al met al calorierijk.
Vanavond maar weer sober.

Fijne dag allemaal

Fijn goed nieuws van de arts!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 17:15    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik schep (bijna) altijd maar 1 keer op. En neem ik eens extra, dan van de groenten. Ik verspil zo min mogelijk. Kook vaak teveel, maar eet dat dan een andere keer. Makkelijk uit de vriezer, paar restjes combineren we dan. Lachen

Niet ongepland eten is me toch gebeurd gisteren. Hele bezige dag gehad en bij mijn broer 20 kilometer gaan fietsen in de middag (heel warm, zelfs in het bos) en bij de stop toen een ijscoupe met vers fruit gegeten. Eenmaal thuis geen zin om te koken...……… was ook al 19.00 uur. En toen brood met brie gegeten.
Vandaag door de weegschaal hard gestraft. En dus balansdag. Hout ook veel vocht vast. Heb ik zo snel de laatste tijd. Verward

Ik voel me niet hopeloos gelukkig. Elke dag een nieuwe dag om door te gaan met verstandig eten. En Judith vind ook dat ik lief moet zijn voor mezelf.
Lachen

Heb wel mijn motivaties doorgenomen vanmorgen, om sterk te blijven op mijn balansdag. Lachen

ja lief zijn voor jezelf, elke kilo eraf is één en lukt het eens een keer niet, dan is dat maar zo, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 17:18    

Reageer met quote
Dank je wel L voor je 'leeftijden'. Wij zitten een generatie 'hoger' in leeftijd ;-)
Mijn man is 73, ik 70,, oudste zoon 40; zijn kinderen morgen 10 en de jongste in augustus 8 jaar; jongste zoon 38, zijn kinderen volgende maand 5 en in januari 4.

Juffie, wat een goed bericht van de arts! En ik snap heel goed dat je dat toch errug lekker viert met zo'n gebakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 18:50    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank jullie wel, dat gebakje scoort een 9 en de chocomelk ook.
Genoten heb ik

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 19:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 49, 50, 51  Volgende
Pagina 28 van 51