Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@nicky303

Ik ben erg blij met jouw opmerking dat mijn lijf niet mijn vijand is!
Ben er afgelopen week mee aan de slag gegaan en het voelt veel zachter, relaxer.
Ik wil die strijd niet aangaan, mijn lijf dat ben ik, ik kan er niets aan doen dat we ziek zijn maar we zullen het samen moeten doen.
Ik probeer het zo goed mogelijk te voeden, beweging te geven, trots op te zijn en hoop in harmonie in dit lijf met gebreken oud te worden.

Het is een rare discussie geworden in dit sprintje maar voor mij heeft jouw opmerking mij laten zien dat ik boos ben op mijn lijf terwijl dit zo niet moet zijn want juist dat kost energie!

Dank Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
@Elisabeth01 goed zo een compliment en je bent blij met de tip zo komen we samen verder
@L1970 ik was vroeger ook vaak te vel maar heb veel geleerd van tips van mijn kids en nu krijg ik een compliment van ze dat ik de dingen anders zeg en daar ben ik dan heel trots op

Laatst aangepast door Ellen op di 17 jul 2018 14:33, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 13:45    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Boos zijn en strijden kost enorm veel energie en levert meestal niet op wat je wenst.
Bondgenootschap is prettiger en vruchtbaarder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ik blijf vloeken hoor s morgens met het opstaan hoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 13:55    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Kan me dat wel voorstellen hoor.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 14:09    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Niet vloeken Elisabeth, ik noem dat achteruit bidden. Lachen

Ik heb er weer 3 ons af. Judith helpt in elk geval om de draad direct weer op te pakken.

Vandaag weer matig geweest en morgen weer, ik kan dit. Want ik wil liever slank zijn dan eten. Reminder. Erg blij

Ellen ik heb ook een flapuit geest. Heb over de jaren moeten leren om eerst adem te halen. Dat helpt vaak al. Lachen

Ik wil me aan mijn eetplan houden (minder carbs) ook nu ik geen vlees meer eet (wat het lastiger maakt) en dus alleen goede, langzame carbs kiezen. Vandaag was dat zilvervlies rijst.
Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 19:37    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Elisabeth mooie eyeopener voor jou, fijn dat het je zo helpt!
Flying Missy, ja dat zittend en rustig eten is helpend + 20 Erg blij
Mijn man zei vanavond hee je nagels zijn niet meer zo afgekauwen. Ik vermoed een verband!

dag 14 en 15 uitgewerkt, dat deed ik al, dus een herhaling. Ook wel prettig Lachen
volgens mij loop ik nu een dag achter?
nou ja morgen dag 16 voor mij Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 20:33    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
@nicky303

Ik ben erg blij met jouw opmerking dat mijn lijf niet mijn vijand is!
Ben er afgelopen week mee aan de slag gegaan en het voelt veel zachter, relaxer.
Ik wil die strijd niet aangaan, mijn lijf dat ben ik, ik kan er niets aan doen dat we ziek zijn maar we zullen het samen moeten doen.
Ik probeer het zo goed mogelijk te voeden, beweging te geven, trots op te zijn en hoop in harmonie in dit lijf met gebreken oud te worden.

Het is een rare discussie geworden in dit sprintje maar voor mij heeft jouw opmerking mij laten zien dat ik boos ben op mijn lijf terwijl dit zo niet moet zijn want juist dat kost energie!

Dank Kussen

Dank je dat je dit zegt Elisabeth! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 20:47    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Reageer met quote
L1970 schreef:

Sorry als ik te fel was, ik kan er gewoon echt niet tegen als iemand zegt dat ik het er zelf allemaal heb aangevreten of iets van die strekking. Witheet word ik dan. Ik kwam 250 gram per week aan ongeveer en alleen omdat ik 1000 kcal het minimum vond, maar nog minder verbruikte dan dat. Dat is 24 kilo in twee jaar. Niet omdat ik 2000 kcal at of vond dat ik dat moet kunnen eten.

Ik heb dat echt niet gezegd hoor, over vreten. Ik gebruik zelf nooit nooit nooit het woord vreten.
En het goed bedoeld.
Het spijt me dat ik een aanname deed die niet klopte en die je heeft geraakt. Je hebt een uitzonderlijke discipline. Ik wens je heel veel wandelplezier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 20:49    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier is het etentje vanavond goed gegaan. Zelfs minder (lees:niets) gesnoept dan ik van plan was.
De chocola die ik voor de visite gehaald had en waarvan ik van mezelf dan ook wel wat mocht, is blijven liggen.
Het gevolg is echter dat ik nu een hele reep heb voor mezelf.. En dat was nou net niet de bedoeling. :p

Heb zojuist met mezelf afgesproken dat ie vanavond sowieso dicht blijft. Ik heb geen honger nu dus die chocola is nu overbodig.
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 21:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 20 van 55