Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
L, dit zijn tabletten geperst van selderijzaad. Natuurmiddeltje. Werktt bij mij beter dan gewone selderij. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dymphie, Zou je me even uit deze sprint willen verwijderen? Ik wil me graag opnieuw aanmelden en mijn streefgewicht bijstellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 9:58    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
L wat fijn dat je toch al zo veel vocht kwijt bent.

Gewicht vanochtend
83,5, weer 2 ons eraf.

Gisteren een veel beter eetdagje.

Fijne dag iedereen

ja die 9 ons zat er ook in 1 dag aan. Het is zeker nog 1,5-2 liter overtollig vocht waar ik mee opgescheept zit. Mijn lichaam weigert door de 70 te zakken lijkt het wel. Maar ik ga winnen, ik jaag mijn lichaam aankomende week sowieso langs 165 vetverbrandende km's in de verzengende hitte. Daar heeft ze vast niet van terug. Begin ik de Nijmeegse niet met 69 kilo, dan eindig ik 'm daar wel mee Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Thats the spirit, L

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 12:03    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Hoppa mooi gesproken L!
Dag 11 wel echt een eyeopener, hoe het voelt voor tijdens na en 20 min na maaltijd! Goed om de verschillen te merken. Morgen weer doen. Ook meteen bewust en met aandacht eten. Iets wat ik het weekend gemakkelijker vind dan doordeweeks (lees werkdagen).

Dag 12
Veel diëters worstelen met trek. De sensatie kan voelen als nood.
Alle aandacht wordt gericht op hoe oncomfortabel je je voelt en waar kan je z.s.m. Voedsel vandaan halen. Je denkt dat je het gevoel niet kan weerstaan.
Je hebt nodig om te weten dat je trek kan weerstaan en dat het afzakt. Uitvoering: sla bewust lunch over. Zodat je leert dat trek niet een nood is. Het is oké om trek te hebben, omdat je wilt eten betekent niet dat je moet eten. Kies een dag deze week (maandag) om je trek tolerantie te oefenen. Gebruik de ongemak schaal om te beoordelen hoe ongemakkelijk je trek wordt als je een lunch overslaat. En doe dit elk uur vanaf ontbijt
Ondermijnende gedachte: ik moet eten wanneer ik trek heb, dat doet iedereen toch?
Helpende gedachte: meeste mensen eten niet elke keer als ze trek hebben, Ze wachten op hun volgende maaltijd. Ik moet ook die vaardigheid leren
Ondermijnende gedachte: waarom zal ik mezelf expres oncomfortabel laten voelen?
Helpende gedachte: ik moet trek ervaren zodat mijn vrees ervoor afneemt. De beste manier om mijn vrees te overwinnen is door het te ervaren. Dit experiment versterkt me voor de volgende keer dat ik trek heb en het past niet in geplande maaltijden.

Nog aan het worstelen met ongemak schaal, heeft iemand voorbeelden?

Weegmoment zondag kleintje1987-gebabbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 19:46    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Yeps, ik heb je verwijderd uit deze sprint.
Kom je gauw weer terug?
...
Ik heb een paar dagen niet meegedaan, omdat we op vakantie zijn. Niet echt, maar ene beetje. We staan met onze caravan in de tuin van onze zoon; passen op hun huis en 'vee' (katten, kippen en vissen), maaien het gras (hoeft niet, te droog) en ik lees zo nu en dan een boek. We gaan zo nu en dan tussendoor ook even naar huis om een was te doen, de planten water te geven en al dat soort klusjes te doen wat je anders aan je buren vraagt. En de kranten ophalen en via Lidl lekkere broodjes meenemen om te ontbijten. Lach
Vanaf maandag doe ik weer echter mee, mee nu lees ik zo nu en dan wat hier en kijk hier hoe jullie wennn aan de nieuwe leefstijl met hulp van Judith.
...
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 21:02    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Kleintje wat bedoel je met ongemak schaal?

Ik heb een uitdaging vandaag. Ga uit eten. Heb mijn motivaties al gelezen en een soort van plan gemaakt. Vooraf motivaties en escapes lezen. En dan het eten zelf; Niet teveel gefrituurde hapjes (het is all you can eat en je kunt gerechtjes bestellen van de kaart) en veel groente. Een paar sushi en maar 1 keer een kommetje bami. Ik eet geen vlees dus dat helpt ook al. Lach Over dessert twijfel ik nog........... Maar het is wel altijd vetter en zouter. En ik kan onmogelijk mijn kcal tellen dan. Dus heb ik al een balansdag vooraf en dan erna nog 1. Dat zou genoeg moeten zijn.
Gaat nu net zo goed en dat wil ik niet op het spel zetten. Lach

L. wel genoeg drinken he? Vroeg starten maar als het zo warm is! Ik doe het je niet na, respect hoor. Lach

Yeps wel terugkomen he? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 23:26    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dank je wel, Dymphie! Ik ben er weer. Lach
Wel lekker hoor, zo'n 'vakantie'. Toch even anders dan thuis en met lekker weer erbij.

L, wat gaaf dat je de vierdaagse gaat lopen! Alvast heel veel succes en plezier! Blijf naast voldoende drinken ook zeker voldoende eten. Bij zo'n inspanning heeft je lichaam dat gewoon nodig.
Er is hier op t forum ook een wandelclub sprintje. Wellicht ook leuk om mee te schrijven. Je zal er niet de enige 4-daagse loper zijn.

Ben benieuwd hoe het etentje gegaan is Flying?
Moet soms gewoon kunnen hoor.

Ik had vandaag en heb morgen ook lekkere en minder gezonde etentjes. Hier heb ik echter vandaag van te voren al rekening mee gehouden. En dat ga ik morgen weer doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 0:39    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Even mijn eigen ‘verslagje’ dan lees ik bij

Vanochtend 83,4, 1 ons minder dan gisteren

Vorige week echte gewicht 84,4, dus 1 kilo afgevallen
Nu is de vraag, wat wordt het doorgeef gewicht.
Vorige week was dat 84,6.
Ik doe 83,8.

Hubbie is jarig, dus dat wordt weer schrikken voor mijn spijsvertering.

Fijne zondag allemaal.

Laatst aangepast door Pianojuffie op zo 15 jul 2018 8:42, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 7:37    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dymphie, heerlijk hoor vakantie, geniet er van.

Ongemakschaal mbt trek.
1 van mijn belangrijke gouden sleutels.
Wie weet is dat wel blijven hangen van toen ik Judith heb gelezen.

Ik streef naar 3 maaltijden op een dag, maw regelmaat.
Ons lijf wil weten waar het aan toe is en gaat zich ook richten naar je eetgedrag.
Dat merk ik nu aan den lijve.
Ik stel eten uit als ik trek heb, meestal geen probleem meer.
Zelfs ‘s avonds niet, en dat mag echt een wonder heten
Heb ik nog nooit gehad.
Ik denk dat het thuis niet snoepen/snacken er heel veel positief aan toe heeft bijgedragen.
Ik ervaar nu hoe slecht ( overmatig) snoepen eigenlijk is.
Heb het nooit zo geloofd.

Meiden wat een heerlijke sprint, ben blij met jullie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 7:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 16 van 55