Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 53, 54, 55  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Okay, snap ik het goed dat we maandag a.s. starten met dag 1?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 19:53    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat mij betreft wel, maar ik begreep dat Missy de voorbereidende fase nog wilde doen.

Missy, wat vind je: haal je ons dan in? Wil je echt maandag met de voorbereiding beginnen? Of zie je kans om in het weekend de pagina's tot dag 1 te lezen? We hebben het allemaal al eens gehad hè (diëten gekozen, kaarten bedacht, voordelen bedacht, wensen opgeschreven), maar als je het gewon 'goed' wilt doen kunnen we wat mij betreft ook wachten tot je zover bent. Die paar dagen maken wat mij betreft niet uit. We zijn vast allemaal al bezig in ons hoofd om ons knopje weer om te zetten!
Bovendien lag er nu nog niet echt een werkende sprint van Judith en kunnen we onszelf er zo ook vast goed mentaal op voorbereiden dat we 'weer gaan beginnen'!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 21:13    

Reageer met quote
Micha, ook van harte welkom!
Fijn dat je ook meedoet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Maakt mij niet uit, heb ook niet het gevoel van 'echt' beginnen, ik moest eind 2015 afvallen, ben toen gestart met behulp van Judith en nooit opgehouden.

Vind het wel weer leuk om op het stappenplan samen door te werken en terug te kijken.
Ben door de jaren heen zo veranderd in denken en gedrag tov eten dat ik daardoor nog steeds op gewicht blijf.

Wil de rest van mijn leven onder de 60 blijven en om toch een doel te stellen naar mijn streef van 58 om wat speling te hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 21:51    

Reageer met quote
Ik wacht nog even de reactie van Missy af.
Elisabeth, je doet precies (goed) wat Judith in haar hoofdstuk 11 schreef: twee gewichten als doel nemen: een 'onderste streef' en eentje waar je je ook goed bij voelt. En uit jouw stukje maak ik op dat je met jouw keuze heel tevreden bent.. Lekker!
Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2018 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik kan jullie ook 'inhalen' hoor. Moet eerst met Bol.com contact zoeken, mij Beck boeken staan via hun 'in de cloud' en het lukt me weer niet om ze op mijn e-reader te krijgen, zo irritant. Gisterenavond geprobeerd bij de helpdesk, maar de juffrouw was niet technisch en nu zou ik terug gebeld worden; dus nog niets vernomen he. Heel heel boos Ben boos. Het zijn mijn boeken, eerlijk gekocht. En nu kan ik er niet eens bij! Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2018 14:00    

Reageer met quote
Ha Missy: blijven bellen! Die mevrouw is vast niet de enige die je kan helpen. Geef niet op: je hebt er echt recht op!

Fijn dat je ons wel kunt inhalen: dan beginnen we de week echt met dag 1!

Fijn weekend! Pfff. Hier 30 graden.... Ik zit 'fijn' binnen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2018 14:13    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hier gaat het goed, begin rustig aan mijn extraas kiloos door de medicatie te verliezen.
Niet vanzelf, hou me heel netjes aan mijn eetplan en dat is toch wat voor mij blijft werken!

Ga vanmiddag even de inleiding doorwerken en ben benieuwd of ik er nog iets nieuws in kan ontdekken Lachen

Fijne zondag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 6:02    

Reageer met quote
Hoi allemaal, goed om vandaag de voorbereidende hoofdstukken tot dag 1 te kijken. Dan pakken we morgen dag 1!

Ik heb gisteren zelf het begin van de oude sprint uit oktober 2016 eens terug gelezen en daar kwam ik een aantal van ons ook tegen. Leuk om te lezen hoe enthousiast iedereen aan het werk is gegaan en er zin in had!

Nicky schreef bijvoorbeeld: Erg blij
Vandaag (zondag 2 oktober 2016! Lach beginnen we!
Het idee is dat we hoofdstuk 1 t/m 4 lezen en daar iets over schrijven (dus nog niet beginnen met DAG 1). We lezen eerst de vier algemene hoofdstukken:
H1. De sleutel tot succes
H2. Waarom je eigenlijk eet
H3. Hoe slanke mensen denken
H4. Zo gebruik je dit boek
en beginnen daarna met dag 1, 2, 3 enzovoort.
...
Vandaag lees ik die vier hoofdstukken nog eens door en bereid me zo voor op morgen.

Fijne zondag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 9:12    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
ha ha echt waar?!

Vandaag heb ik vluchtig de inleidende hoofdstukken zitten doorlezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 18:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 53, 54, 55  Volgende
Pagina 2 van 55