Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Goed zo allemaal! Ik heb ook hoofdstuk 1 weer gelezen en mijn oudere teksten in mijn laptop er nog eens bij gepakt. Ben het helemaal met jullie eens: herhalen, oefenen, nog eens lezen, je eerste (kleinere en haalbare) doel stellen, en goed bedenken waarom we hier (weer) mee zijn begonnen.

'We' kunnen dit leren, met vallen en opstaan, met omhoog en omlaag schommelen op de weegschaal, net als we ooit hebben leren lopen, schrijven op school, later fietsen en autorijden enz. Die hebben we allemaal met veel oefening en herhaling geleerd!

Als we rekening houden met moeilijke momenten en ons daarop (gaan en leren) voorbereiden (verjaardag, dagje uit, uit eten, vakantie...) leren wat we eraan kunnen doen om bij zulke momenten de hobbels te overwinnen.

De sleutel tot succes in het kort:
haalbare doelen stellen (niet alles tegelijk willen aanpakken! Lach!)
problemen uitpluizen en één voor één aanpakken om op te lossen
ondermijnende gedachten omzetten in ondersteunende gedachten
'slank' leren denken Lach

Ik ben er aan het eind van de dag weer!
Fijne zondag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ik ben helemaal van mijn melk.
Bij Ulla Popken zulke leuke kleding gekocht.
Mijn kont steekt niet meer uit!!!!!
Kleinste maat 42/44 past goed en broekmaat 44 zat perfect.
Zelfs aan de ruime kant.
Het zijn wel Ulla/Duitse maten, valt altijd groter.
Dat ik nu kan kopen wat ik echt leuk vind.
Voelde me zo gelukkig met wat ik in de spiegel zag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 15:13    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Wat super goed gevoel geeft dat.
Ik wacht nog op kleding-effecten. Merk daar nooit wat van helaas.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 16:14    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Als je bijna 50 kg bent afgevallen moet je wel wat merken anders klopt er ergens iets niet.

Grap Grap Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 17:56    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Juffie, geweldig! Heerlijk om op deze manier 'van de melk' te zijn. (Ik leerde van mijn moeder 'van de kook'... ;-))
Wist je dat je bijna een hele Dymphie bent afgevallen? Pfoe hé!
Dikke pluim!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 18:17    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ben ook door 20 kilo af te vallen van maat 42 naar 36 gegaan.
Begon ooit op de 80 enzo elke 5 kilo een maat minder.
Tuurlijk ga je het in je maat merken als je procentueel voldoende afvalt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 19:49    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Een hele Dymphie. Geschokt

Van je melk zijn is een Belgische uitdrukking.
Ik vind het zo grappig om te zeggen.
Amaai, hihihi

Toen ik 131 kg was paste maat 60 net, had bijna 62.
Brrrrr

Slaap wel allemaal met zoete dromen

Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 21:44    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Quote:
Ik neem een lekker rustdagje. Manlief heeft behoorlijk last van zijn ontstoken ogen (door de over-datum lenzenvloeistof!), en hoewel hij altijd degene is die van alles verzint om maar iets te kunnen doen, kost die ontsteking hem veel energie en zit hij veel, ook met zijn ogen dicht.

Ohh Dymphie wat erg voor je man. Ik weet wel wat het is om zulke pijnlijke ogen te hebben. Ik hoop dat je man snel opknapt. Het is uiterst vermoeiend.

Ik heb nog nooit gehoord van beddegoed dat niet in de droger mag of gaat het om dekbedden? Zelf heb ik geen droger.

Quote:
Ik lees zo nog een stukje Judith. En zit na te denken over de motivaties. Moet daar nog iets bij of af?
Ik sta nog helemaal aan het begin van Judith, dus moet er als nieuweling even goed mijn gedachten over laten gaan Flying Missy.

Quote:
Momenteel voelt het weer als een worsteling maar het stemt mij positief om te lezen dat ook dat bij het hele proces van afvallen, op gewicht blijven hoort
.

Elisabeth je bent al verschrikkelijk ver gekomen. Ook dat laatste stukje komt echt wel goed. Het worstelen zal met Beck in de hand vast en zeker snel minder worden, dan kun je weer meer op de stroom meedrijven. Je weet hoe het moet! Yes! (nederlands=

Quote:
Wacht nog een dag en anders moet het maar geel zijn hoor.

Pianojuffie geel is ook mooi hoor, stabiliteit tussen het afvallen door is prima. Meis wat ben jij toch ongelooflijk veel afgevallen, ontzettend knap van je. Deze week krijgen we trouwens in het sprintje nog geen rood want alleen het startgewicht verschijnt. Lachen

Quote:
Ik ben helemaal van mijn melk.
Bij Ulla Popken zulke leuke kleding gekocht.
Mijn kont steekt niet meer uit!!!!!
Kleinste maat 42/44 past goed en broekmaat 44 zat perfect.
Zelfs aan de ruime kant.

Ik ken het gezegde ook alleen als van de kook of van de rel zijn PJ Wat grappig. En dat "mijn kont steekt niet meer uit!" Echt geweldigg hoe je dat zegt. Sommigen doen er een moord voor om een uitstekende kont te hebben hahaha. Maar zonder gekheid. Heerlijk voor je dat je in zo'n klein maatje past nu.

Zelf had ik pas een jurkje wat in de aanbieding heel goedkoop was gekocht. Hij paste al goed maar ik vond mijn maag nogal prominent aanwezig door de middenrifsbreuk dus heb hem in de kast gehangen om als beloning aan te trekken als ik in de 7vens terecht kwam. Ik heb hem gisteren even aangetrokken maar vind mijn maag nog net even te ver naar voren staan maaaarrrr het komt er wel aan, hij zat bij de mouwen al veel lekkerder, ruimer. Dus ik wacht nog even af tot ik iets dichter naar de 75 kom en dat is dan mijn kadootje voor mezelf, dat ik er met dat jurkje leuk uitzie, en dan pas ga ik hem dragen.

Quote:
Toen ik 131 kg was paste maat 60 net, had bijna 62.
Brrrrr

Wat een verschil dan he, zit 20 tussen 42 of 62. Dat zijn heel wat maatjes eraf bij jou PJ.

Ik hou echt niet van Papaja, alleen al de geur die er af komt jak.

Quote:
Ben het helemaal met jullie eens: herhalen, oefenen, nog eens lezen, je eerste (kleinere en haalbare) doel stellen

Dymphie Ik heb enkele hoofdstukken globaal doorgelezen en ga nu voor de herhaling hahaha. Precies zoals jullie zeggen. Moet het even allemaal goed in me opnemen.

Mijn dagje uit gisteren was volledig in de hagel en in het water gevallen maar desondanks heb ik het erg naar mijn zin gehad. Was wel op tijd terug want je kon daar nergens zitten en het is meer hosmuziek. Hossen en staan zijn voor mijn lijf nogal funest dus ik was volledig gesloopt. De kou en het vocht deden er ook geen goed aan. Vandaag dus even flink afzien, vannacht ook al. Kon me haast niet eens meer bewegen. Weinig online geweest ook. Maar het kan me niet meer afgenomen worden. Dus het was het waard en ik doe nu gewoon even pas op de plaats. Én mijn ijsje heb ik gegeten en er ongelooflijk van genoten na anderhalf jaar. En weet je wat, ik was vanochtend nog 2 ons kwijt ook, ondanks dat ijsje en een half wijntje. Ik ben tevreden. Disco

Fijne avond allemaal en slaap lekker straks.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Een van mijn motivaties is; gewicht stabiel kunnen houden.

Die dateert nog van 2 kilo lichter. En die twee kilo willen er niet meer af. Sip Maar stabiel ben ik wel. Schommel nu telkens rond de 63 kilo. Toch wil ik nog een ultieme poging doen echt wat kwijt te raken. En lukt dat niet moet ik maar leven met net iets meer. Kan ook best met de leeftijd te maken hebben toch? En ik beweeg nu minder (geen agility meer!). Voel me ook niet helemaal fit de laatste tijd.
Heb toch besloten om deze motivatie te laten staan. Stabiel iets hoger is ook stabiel toch? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 23:17    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ja Missy dat klopt, en de leeftijd en je mate van fitheid/beweging kunnen allemaal meespelen. Ik vind dat je een prachtig gewicht hebt, ik teken er voor.
Welterusten.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2018 0:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 7 van 31