Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Lightfeather, veel plezier in Asd. Ik zit er elke werkdag. Verder kom ik er nooit. Lachen

Maandag weer nieuwe start. Herhalen is de sleutel tot inslijpen van gedrag, dus dat is heel goed. Erg blij

Dit weekend wordt het nogal regenachtig. Dus tijd genoeg om in te lezen weer a.s. zondag. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 23:32    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Net als juffie ben ik ook in Nov jarig en het zou een leuk kadootje zijn als ik dan in de 70 groep zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 2:29    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Heb het ook nodig het opfrissen, paar dagen al buiten plan gegeten en tja dat is meteen te zien op de weegschaal.
Geen probleem effuh wat losser maar zal toch weer doelondersteunend tevwerk moeten gaan Lachen
Voor vandaag mijn eetplan netjes gemaakt en ik ga me nu er aanhouden, weer normaal doen dus.

Succes allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 7:26    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Paar 'rustige' dagen achter de rug wat eten betreft... Morgen verjaardag in het midden van het land van onze oudste kleinzoon. Wordt ook al weer acht! Ik reken op lekker 'taart'. Meestal maakt mijn schoondochter een kwarktaart en haalt ze er een aparte verjaardagstaart bij, passend bij het moment. Ik vind dat leuk en ben benieuwd wat voor een het is.
Ze hebben daar hun eerste voorbereidingen voor school weer achter de rug: maandag gaat iedereen weer beginnen. Zij weer voor de klas en zoon niet meer. Heeft het afgelopen jaar de knoop doorgehakt na een goed coachingstraject: hij bleef niet 'blij' door de manier van leerkracht te moeten zijn voortdurende veranderende schoolomgeving. Gaf geen rust, geen idee dat het ergens toe diende, al liepen de ouders en de kinderen weg met hem, maar hij haalde er niet voldoende voldoening meer uit. Elke keer dat er dingen waren afgesproken, moest het een maandje later toch weer anders. Nu heeft hij een soort staffunctie gekregen die gaat inventariseren wat een aantal basisscholen echt nodig hebben op het gebied van computers. Gelukkig weet hij daar best veel van en ook waar de hiaten vaak zitten en onwetendheid is binnen een school. We hopen dat hij zich daar zijn draai wel in zal kunnen vinden.

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Quote:
Lightfeather, veel plezier in Asd. Ik zit er elke werkdag. Verder kom ik er nooit

Dank je wel Flying Missy, dat gaat vast en zeker lukken. Ik heb al lekker in het boek gelezen. Zal er zeker klaar voor zijn maandag. Lachen

Quote:
Net als juffie ben ik ook in Nov jarig en het zou een leuk kadootje zijn als ik dan in de 70 groep zit.

Dat gaat je vast wel lukken Ellen, je hoeft daarvoor maar 2.7 kg af te vallen en dat is niets vergeleken met de prestatie die jij al hebt neergezet, ruim 17 kg, knap van je hoor.

Quote:
Voor vandaag mijn eetplan netjes gemaakt en ik ga me nu er aanhouden, weer normaal doen dus.
Dat doe je goed Elisabeth!

Quote:
Heeft het afgelopen jaar de knoop doorgehakt na een goed coachingstraject: hij bleef niet 'blij' door de manier van leerkracht te moeten zijn voortdurende veranderende schoolomgeving

Wat goed Dymphie dat hij die kans heeft gekregen en aangenomen. Je spendeert zoveel uren van je leven op je werk, er is weinig erger dan je daarin ongelukkig/onvoldaan te voelen.
Fijne dag met je familie Dymphie.

Ik kom vandaag waarschijnlijk niet meer online of hooguit om nog even te lezen. Doegieeee, goed weekend iedereen.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 11:10    

Reageer met quote
Hoop dat je het heel tof hebt vandaag!
Ik neem een lekker rustdagje. Manlief heeft behoorlijk last van zijn ontstoken ogen (door de over-datum lenzenvloeistof!), en hoewel hij altijd degene is die van alles verzint om maar iets te kunnen doen, kost die ontsteking hem veel energie en zit hij veel, ook met zijn ogen dicht. En ik scharrel wat in huis (heb het beddengoed gewassen. (En dat mag niet in de droger! Als ik dat eerder geweten had had ik twee jaar geleden die dure combi was/droger niet gekocht, maar een andere......) Dus alles op mijn wasrekje op de logeerkamer opgehangen. Net even boven wezen kijken: het droogt toch al lekker! Vanavond kunnen onze 'lakentjes' er vast wel weer op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 14:23    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dymphie ik doe echt bijna alles in de droger. Zou niet meer zonder kunnen. Alleen kwetsbare kleding (wol bijvoorbeeld) hangt bij mij nog aan de lijn. Lach

Ik had een natte dag......... het water liep uit mijn spijkerbroek na de training. Dus ik hoop maar dat je toch een leuke dag had Lightfeather, ondanks het weer. Rollende ogen

Ik lees zo nog een stukje Judith. En zit na te denken over de motivaties. Moet daar nog iets bij of af? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2018 23:44    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hoofdstuk 1 doorgelezen en het voelt heel bemoedigend.

Dat alles te leren is wat ik moet doen wat nodig is om succesvol af te vallen en op gewicht te blijven.
Dat deze methode mij leert hoe ik ondermijnende gedachten doeltreffend kan weerleggen.

Momenteel voelt het weer als een worsteling maar het stemt mij positief om te lezen dat ook dat bij het hele proces van afvallen, op gewicht blijven hoort.

Kortom, oefenen, herhalen, nadenken en handelen!

Daar gaan we weer, succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 6:19    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal

Veel om bij te lezen hier, ik krijg geen e mails als er wat gepost wordt dus moet het via een omweg.
Wordt aan gewerkt zei Ellen.

Vanochtend weer 82,5
In principe zijn de geplande!!! “uitspattingen” weggewerkt.
Wacht nog een dag en anders moet het maar geel zijn hoor.

Gisteren een prima eetdagje, ‘s avonds 1/2 portie indo eten op.
Over de hele dag 200 gr gemengde sla, voor het eerst papaja.
Ik vond het gaan.

Vanmiddag naar de stad, bestelde kleding afhalen. Hoop dat het droog is, er zijn stevige buien opgegeven, dus zal niet.

Fijne zondag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 8:13    

Reageer met quote
Goed zo allemaal! Ik heb ook hoofdstuk 1 weer gelezen en mijn oudere teksten in mijn laptop er nog eens bij gepakt. Ben het helemaal met jullie eens: herhalen, oefenen, nog eens lezen, je eerste (kleinere en haalbare) doel stellen, en goed bedenken waarom we hier (weer) mee zijn begonnen.

'We' kunnen dit leren, met vallen en opstaan, met omhoog en omlaag schommelen op de weegschaal, net als we ooit hebben leren lopen, schrijven op school, later fietsen en autorijden enz. Die hebben we allemaal met veel oefening en herhaling geleerd!

Als we rekening houden met moeilijke momenten en ons daarop (gaan en leren) voorbereiden (verjaardag, dagje uit, uit eten, vakantie...) leren wat we eraan kunnen doen om bij zulke momenten de hobbels te overwinnen.

De sleutel tot succes in het kort:
haalbare doelen stellen
problemen aanpakken en oplossen
ondermijnende gedachten omzetten in ondersteunende gedachten
'slank' leren denken Lach

Ik ben aan het eind van de dag weer!
Fijne zondag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2018 8:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 6 van 31