Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 48, 49, 50  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier alles goed, al gaat de weegschaal vervaarlijk naar beneden, was 65,4 gisteren, bmi 24,6, terwijl ik op 67 wil zitten. Dit is gewoon echt niet de bedoeling. Ik zie mijn ribben. En ik eet echt niet weinig of zo, voor mijn doen zelfs veel en niet heel erg gezond, maar wel lekker.

maandag na een yoghurt ontbijt, een pistolet met kipworst, een kaneelscone en 's middags sundayijsje bij MCDonalds 's avonds scampis in paprikasaus met groente en stokbrood,

dinsdag biogarde met balance cruesli, een zalig mokka gebakje, stokbrood met 30+ kaas, kipkluifjes en 's avonds Belgische frieten en kipkluifjes, pruimen

woensdag yoghurt met balance cruesli, stokbrood met oude kaas en beetje landboter. Half emmertje tomaatjes, rog met coquilles groente en witte wijn saus, wat olijfjes.

Donderdag, stokbrood, klein stukje croissant, pruimen, 6 surimi sticks, pistache eclair, stokbroodje landboter oude kaas, zalige gegrilde entrecote met bearnaisesaus (zo fout, maar zo lekker), witlof en frietjes.

Blijft raar, maar ik verbrand ook best wat, afgelopen zondag mijn PR op de Singelloop, elke dag wandel ik minimaal 5 km en gisteren 5 gerend en 8 gewandeld. Ik ben bovendien verkouden. Dat gehoest zal ook wel energie kosten. Stiekem verlang ik alweer naar huis waar ik veel meer groente en fruit kan nuttigen en het eten gewoon gezonder is. Ik eet liever meer van gezond als dat nodig is om op gewicht te blijven, dan dat ik te vaak verkeerde dingen eet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 4:39    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
D01

Heel veel sterkte voor jullie allemaal en veel beterschap voor je dochter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 7:26    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Gisteren sober gegeten.
Niet vervelende emotionele dag gisteren

Vanochtend 77,3

Vandaag ga ik Joegoslavische bonenschotel maken.
Hoort een beetje bij warm weer.

Fijne vrijdag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 7:32    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Do, dat had ik helemaal gemist. Wat een zorgen...………. ohhh Sterkte hoor, laat je nog eens weten hoe het met je gaat? Want ik kan me voorstellen dat je nu wel iets anders aan je hoofd hebt dan Weegclub. Sip

Ik heb gisteren heel fout gegeten. En ook al had ik dat gepland (ivm drukte en haast) voel ik me nu echt naar. In 1 dag/nacht ruim een kilo erbij ook. Vocht vast en zeker, maar nu wel rommelende darmen en hoofdpijn. Voorlopig maar geen kant en klare veggie pizza meer. Ook al was het best smakelijk, het bekomt me dus duidelijk slecht. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lieve mede-lees-sterren,
Ik zit een weekje in de polder en heb bij onze caravan geen bereik, dus ik wilde maar even een pauze inlassen. We zijn nu even naar de oude haven van Kuinre gefietst en daar kan ik even inloggen. Als jullie door willen gaan - ga rustig je gang, maar anders pak ik volgende week de draad weer op.

Vandaag mijn laatste bijdrage dus voor deze week:
Dag 34 - Zoek een oplossing voor problemen

Omschrijf het probleem met behulp van de zeven vragen techniek
1. Welke denkfout maak ik?
2. Is er iets wat erop wijst dat deze gedachte niet, of niet helemaal klopt?
3. Kan ik een andere verklaring bedenken, of kan ik er op een andere manier tegenaan kijken?
4. Welke meest logische conclusie kan ik hieruit trekken?
5. Welke gevolgen heeft het dat ik deze gedachte geloof en wat zou er gebeuren als ik mijn manier van denken verander?
6. Wat zou ik tegen M. zeggen als zij zich in mijn situatie bevond en deze gedachte had?
7. Wat moet ik nu doen?

Als ik steeds met deze ideeën oefen, heb ik na verloop van tijd zelfs zonder motivatiekaarten automatisch weerwoord op mijn ondermijnende gedachten.
De vraag 'Wat moet ik nu doen?' helpt me het probleem op te lossen., door verschillende oplossingen te bedenken. Als ik kies voor een oplossing, kan ik bekijken of die werkt.

Veel succes, goede week allemaal en tot volgende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 11:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik vind een pauze prima hoor. We kunnen elkaar toch steunen intussen. Lach Of iets herkauwen wat eerder al aan bod kwam.

Fijne week Dymphie voorals nog hebben jullie mooi weer! Cool

Ik heb me voorgenomen om beter en langer vooruit te plannen. N.a.v. die pizza van gisteren. Die ik wel gepland had, maar zo slecht is gevallen (wit meel!). Dus plan voor vandaag en het weekend vast vooruit. Veel groenten, weinig khd. Morgen geef ik mijn gewicht door. Dat was vandaag onrealistisch omhoog dus ik stel het nog een dag uit. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 11:22    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Helemaal met Missy eens.
Wens je een fantastische tijd daar, Dymphie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 12:32    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Prima, we hebben tijd genoeg, een leven lang Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 14:20    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Prima, we hebben tijd genoeg, een leven lang Lachen

Grap Grap Grap

So true

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 15:31    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vanochtend 77,5 kg
Prima
Morgen uit eten, Grieks

Vanavond staat dit ons te wachten, eten we met Turks brood

Wordt veel balansen deze week

Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018 13:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 48, 49, 50  Volgende
Pagina 43 van 50