Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Lightfeather je kunt die handschoen vast en zeker ook voor de poezen gebruiken hoor. Ipv kammen is het dan aaien. Lachen

Fijn dat je het boek kon bestellen via de link. Is toch prettiger mee doen denk ik. Zelf heb ik best veel aan haar boek(en) gehad. We moeten immers ons denken over eten veranderen. Dat is best nog moeilijk hoor. Schaam Schaam

Ik geef zo mijn gewicht door. Ben tevreden voor deze week. Nu zien vast te houden. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 13:35    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
In de hitte woog ik bizar veel maar dat is gelukkig uitgeplast. Nu nog 1 kg die er weer af moet. Verleden jaar woog ik opeens 68 dat wil ik ook niet. Maar 72 of 73 is mooi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 5:36    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ga zo het boek weer uit mijn boekenkast halen en op mijn nachtkastje leggen. Even weer serieus meelezen en opfrissen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 6:04    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Leuk Elisabeth! Altijd blij met jouw input!
We beginnen dus maandag, met hoofdstuk 1, De sleutel tot succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Helemaal goed, ga zo beginnen met lezen en onderstrepen, kijken of ik nog iets nieuws ondek Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 11:48    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Goedemiddag met zijn allen,
Quote:
Wat heerlijk Lightfeather, dat je het boek hebt kunnen regelen via de link.
Toeval bestaat niet Dymphie en Missy het viel ons toe! Ik heb uiteindelijk 3 euries voor het boek en 4,25 eurootjes voor post-nl moeten betalen. De verzendkosten waren hoger dan die van het boek. Totaal € 7,25 dat scheelt nogal. Ben nu wel blut dus mag hopen dat het 't waard gaat zijn maar zo niet dan kan ik het altijd nog doorverkopen. Gemeen

Quote:
Foodsisters is niet een dieet maar gezonde recepten. Suikervrij en minder koolhydraten.

Iels Kh-arm, suikervrij, dat klinkt mij als muziek in de oren. Ik zal eens op het net gaan struinen wat ik erover vind. Misschien kun je als je een echt heel lekker receptje erin tegenkomt het bij de KH-arme recepten op de pagina hier zetten?

Quote:
Lightfeather je kunt die handschoen vast en zeker ook voor de poezen gebruiken hoor. Ipv kammen is het dan aaien

Bij ons in de regio heeft geen enkele kruitvat het meer maar ik zie ook dat ze 7,95 kosten. Dat maakt deze aanbieding alsnog erg duur. Ik heb ze online voor minder gezien. Helaas moet ik wel de nieuwe maand afwachten ik heb mijn laatste centjes aan het boek uitgegeven. Minoush komt volgende maand aan de beurt. Heel heel boos

D01
Applaus Dat doe je goed meis!

Quote:
Ga zo het boek weer uit mijn boekenkast halen en op mijn nachtkastje leggen. Even weer serieus meelezen en opfrissen
Ik kan niet wachten tot de mijne er is Elisabeth. Zo maar eens even naar de brievenbus lopen, geen idee hoe laat de post hier wordt bezorgd.

Ik heb vannacht weer een plasnacht gehad met een emmertje naast het bed. Weinig geslapen, opnieuw, maar het lucht wel op als al dat vocht er weer uit is.
De weegschaal was vanochtend bijzonder lief voor mij. 79.6 gaf hij aan. Dus het vocht + 2 extra onsjes eraf na eerst 2 dagen te zijn gestegen. Hoop dat ik dat zo kan houden want morgen heb ik een al lang gepland dagje ASD. Ik ga naar het jordaan festival. Ik heb een ijsje van "v.d. Linde" gepland en ik neem een wijntje mee in een flesje boordevol ijs. Dat had ik alweer een tijdje geleden gekregen en nog niet geopend. Verder gezond eten mee dus dat en de extra beweging compenseerd hopelijk voldoende.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 13:08    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoop dat je een fijne dag hebt Lightfeather!
Heb er ooit een jaar of tien gewoond en gewerkt. Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben wat meer naar het oosten te zijn gaan wonen... Verward
En ik hoop dat je boek vandaag echt al komt. Als de verstuurster het gisteren voor half vijf geregeld heeft, zit die kans er dik in. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 14:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel Dymphie.
Het boek is er en ik heb al een stukje gelezen. Nog niets nieuws onder de zon en ben het niet 100% met alles eens, maar over het geheel genomen heel goed geschreven en leuk hoe zij al die opdrachten er in heeft. Dan heb je dus geen apart werkboek nodig.
Ik zou absoluut niet in de Jordaan willen wonen, sterker nog helemaal niet in Asd. Maar het Jordaanfestival wilde ik altijd al eens meemaken en op dit moment is hier een complete wolkbreuk met zwaar onweer en storm maar ik heb op buienradar gezien dat het morgen vanaf 16.00 uur in Asd droog en zonnig is. Dus komt wel goed denk ik. We zijn met een hele groep, en nemen sowieso de gezelligheid zelf mee.
Disco

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 19:01    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Mm boek is er. Alleen nog niet de moed gehad om uit te pakken.
Vanavond ingeplande cheat avond met chippies en een kleinegin tonic.
Daarna weer normaal.
Morgen veel lopen. We gaan naar een pretpark. Vrees dat er ook wel wat gecheat zal worden maar doe mn best

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 20:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn Iels dat jouw boek er ook is. Ik dacht dat je het gisteren al verwachtte.
Quote:
We gaan naar een pretpark. Vrees dat er ook wel wat gecheat zal worden maar doe mn best

Neem gewoon wat lekkers/gezonds mee joh. Veel makkelijker. Ik doe het ook, ik ga naar het jordaanfestival. Koop alleen 1 ijsje bij "v.d. Linde" in Asd en neem een wijntje op veel ijs mee. Verder probeer ik het makkelijk en redelijk gezond te houden. In elk geval ga ik niet snoepen of zo en ik zal ongetwijfeld meer lopen en staan dan goed voor me is. Afgelopen paar dagen daar al op geanticipeerd met meer rust voor knie en bekken.

Fijne dag morgen, en voor allemaal een heerlijk weekend toegewenst..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2018 21:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 5 van 31