Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik ook Missy! Heb een soort balansdagje vandaag, maar ik heb een stukje Brie gekocht bij Jumbo. Er stond vandaag een test in het AD over brie. Die van Jumbo kwam er goed uit. Maar ik kon er niet goed achter komen of het nu 40+ of 60+ was die ze getest hadden...
Moest ik toch écht meteen even proeven toen ik thuis kwam... En ja, volgens Judith had ik er echt even 'plezier' van, want ik vond het heel lekker smaken. Ik ben er wel bij gaan zitten en heb het goed geproefd.
Straks bij het avondeten (tomatensoep, kip en een Fjord cracker) eet ik nog een stukje. Maar ik vrees dat het stukje het eind van de dag niet gaat halen... Afijn, ik heb niet het idee dat ik hiermee de hele dag al verpest heb...
Plakweer buiten... Blegggg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 15:39    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Je kunt wat brie als beleg op een fjordje doen en het zo inpassen. Doe ik ook wel eens. En dan kun je misschien ook makkelijker weerstand bieden. Het idee dat je morgen nog zo'n lekker fjordje met brie kunt eten als je wilt? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 15:41    

Reageer met quote
O goed idee, Missy Judith! Lach!!!

Voor de liefhebber: Ik vond net op internet de volgende link:

https://www.boekwinkeltjes.nl/b/180475308/Becks-dieetoplossing-train-je/

3 euro, excl. verzendkosten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 15:46    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Goed gezocht Dymphie! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 17:07    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Quote:
Het hoeft niet nieuw te zijn toch?

Nee Missyik ben op zoek naar een 2e hands boek, daarom ben ik vandaag bij 5 kringloopwinkels langsgefiets.
Ik kon een e-bike gebruiken maar hij bleek onvoldoende te zijn opgeladen. Het is een ramp om op een e-bike met een lege accu te fietsen, echt veel zwaarder dan op een gewone fiets.
Ik heb rond de 30 km. gefietst waarvan het grootste deel zonder ondersteuning. Toen ik om half 7 eindelijk weer onverrichterzake thuiskwam was ik totall loss. Ben eerst een uur op bed gaan liggen met pijnstillers dus was van schrik extreem laat met eten. Nu dus een hongergevoel. Ik wil niets meer eten maar ben bang dat ik toch iets moet nemen want mijn maag is te leeg en dat geeft erge maagzuur, nu al dus zeker als ik straks weer ga liggen. Misschien maar alleen een ietsie gr. yoghurt dat is licht verteerbaar.

Dymphie ik hou ook meer van papieren boeken. De grijze jager, we hebben dezelfde smaak. Is al lang geleden dat ik dat boek las.

Quote:
Voor de liefhebber: Ik vond net op internet de volgende link:

Dank voor deze link, ik had er nog nooit van gehoord en het kwam ook niet naar voren toen ik op Judith Beck's boek googlede. Heb het boek daar maar gelijk besteld want het gaat me fysiek niet lukken om morgen of overmorgen nog naar de kringloopwinkels verder weg te fietsen, zeker niet omdat ik zaterdag al veel moet lopen en staan. Heb dan wel de verzendkosten maar het blijft onder de 10 euries. Fantastisch, dan kan ik voor het echie meedoen haha. Die dame verstuurt het morgen al.

Quote:
Zo'n handschoen om de honden mee te 'kammen' heel diervriendelijk,
Missy kun je die ook voor katten gebruiken of zijn ze daar te groot voor?
Ze verharen nogal erg en de ene vindt het heerlijk om geborsteld te worden maar de andere wil daar niets van weten en haar vacht ziet er nu met de warmte echt heel verschrikkelijk uit.

Ohh dames, brie daar ben ik ook gek op. Je kunt ook een groot blad ijsbergsla nemen en dat als onderlegger voor de brie gebruiken of er om heen rollen.

Slaap lekker allemaal. Snurken

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Productief dagje zo, LF!
30 km gefietst en het boek onderweg. Lach

Hier zojuist weer een wandeling gemaakt. 3,7 km dit keer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2018 23:39    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
als het goed is komt mijn boek vandaag binnen. ben benieuwd. ik ben al wel bezig sinds begin deze week (voor ik van het bestaan van het boek wist) met een 8 weken programma van de foodsisters. kant en klare dagmenu's die lekker zijn en goed te doen. heb dat al eens gedaan maar toen zonder sporten erbij. nu eens met proberen.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Quote:
Productief dagje zo, LF!

ja Yeps, productief was het zeker.
Dat is een mooie wandeling 3.7km.
Ik ben bang dat er vandaag niet al te veel extra beweging in zit bij mij, moet herstellen van gisteren en heb het nodige in huis te doen waar ik al moeite mee ga hebben. Misschien dat ik alleen even kort mijn neus om de hoek van de buitendeur steek, ga ik verderop op een bankje zitten beetje mediteren of zo aan het water aan de overkant.

Iels] ik heb nog nooit van de foodsisters gehoord. Welk dieet houden zij aan? Ik ben zelf een beetje allergisch voor kant en klare menu's, verzin het liefst zelf allerlei combinaties waarbij ik gerust de menuutjes/recepten van anderen als inspiratiebron gebruik maar ze in een eigen jasje steek.
Fijn dat het voor jou werkt en beter met sporten erbij als je dat kunt want extra beweging helpt altijd bij het afslanken.

Lekker dat je boek vandaag arriveert, het mijne gaat als het goed is vandaag op de bus. Ik hoop echt zooooo dat de postnl wil meewerken en het morgen bezorgd want met de RR duurde het vaak zomaar een week als het om brievenbuspakjes gaat.

De afgelopen paar dagen was er bij mij een pond bijgekomen. Over enkele onsjes maak ik me nooit druk maar bij een pond of meer voelt het echt niet fijn meer. Vannacht ondanks dat ik gisteravond bijna niets meer heb gedronken begon ik eindelijk echt te plassen. Na de eerste 3 x naar het toilet gestrompeld te zijn en niet meer snel in slaap kon komen maar een emmertje naast mijn bed gezet zodat het wat makkelijker ging en ik daardoor sneller weer terug in slaap viel.
Ik bleef echt piesen, de kumis kutjin doet weer wonderen en dat pond was idd grotendeels vocht want ik heb het emmertje voor de aardigheid eens op de weegschaal gezet en het was al meer dan een liter.
In elk geval was vanochtend 4 van de 5 ons die er afgelopen dagen bij kwam er weer af. Nog 2 ons te gaan voor een groen vakje volgende week, dat zou te doen moeten zijn.

Ik verwacht zaterdag erg veel te bewegen alhoewel ik dan waarschijnlijk ook wel een wijntje zal drinken maar dat moet elkaar dan opheffen. Alhoewel.... ik ben vast van plan een ijsje van "van der linden" te gaan eten, gelukkig zit daar veel room in en dat werkt goed bij mij maar ja, ijs he, zit ook wel suiker in. Maar heb het al meer dan een jaar niet gegeten en ik heb mezelf ooit beloofd om altijd als ik in Asd. ben en ze geopend zijn daar een ijsje te halen. En die belofte heb ik altijd gestand gehouden. Dat is echt zo verrukkelijk dat het het waard is hahaha. Ik zal me inhouden en het bij slechts 1 klein ijsje houden, moeilijk genoeg hoor. Mijn moeder bracht me daar als klein kind al zo nu en dan en haar moeder de mijne, die bestaan al zo lang.

Fijne dag dames.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 9:04    

Reageer met quote
Wat heerlijk Lightfeather, dat je het boek hebt kunnen regelen via de link. Was ook maar toevallig hoor dat ik er terecht kwam. Er zat vast een soort engeltje in de lucht die me erheen stuurde. Lach
Veel succes met lezen! Er staan veel lelters in hoor. En ik ben wel erg benieuwd hoe je het zult vinden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Foodsisters is niet een dieet maar gezonde recepten. Suikervrij en minder koolhydraten.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2018 10:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 4 van 31