Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 43, 44, 45  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dat heb ik met "20" Iels. Lachen

Ik ga er nu 10 dagen tussenuit. Hoop op mooi weer en veel rust. Tot over een poosje dus. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 22:49    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Elisabeth, L1970 en Kobie, hartelijk dank voor jullie antwoorden, dat geeft me weer wat meer inzicht.

Mijn eetplan:
* ONTBIJT: 1 glas van een groene smoothie, dat is ongeveer een handvol bladgroente meet 2x een half stuk fruit en water.
Plantaardige melk (amandel-of sojamelk) 30 g haver, met 30 g noten, lijnzaad, een half stuk fruit en kaneel.
In de ochtend nog groene thee of pacha met plantaardige melk
* LUNCH: 2 of 3 rijstwafels met halve avocado en likje mayonaise, kom soep met gekookte spinazie en 2 opscheplepels bonen, plus naar behoefte rauwkost zoals wortel, paprika, komkommer, tomaat en dergelijke.
* TUSSENDOOR: 1 fruit, 2 rijstwafels met notenpasta en likje mayo, naar behoefte rauwkost,kruidenthee
* DINER: 3 kleine aardappelen of 2 opscheplepels rijst / pasta / quinoa, 4 opscheplepels groente, 2 opscheplepels peulvruchten en 0.5 eetlepel mayonaise.
* TUSSENDOOR: pacha met sojamelk/amandelmelk, 1 stuk fruit.

Dat is het plan, totaal is het iets van 1800 caloriën. In de praktijk eet ik vaak meer fruit en rijstwafels met hummus of notenpasta, of wat peulvruchten met wat hummus. Ik ga daar nu wat scherper op letten.

Mayonaise en noten/lijnzaad, dat zijn de items die snel teveel kunnen zijn in je menu. In de dieetwebshop hebben ze dressings met 0 cal van 2beslim, de caesar en pittige garlick zijn echt lekker op alles wat een likje behoeft, het is wel wat dunner dan mayo en ze hebben ook een lekkere low calorie notenpasta. De gewone zet echt enorm aan....of elke dag een half uur stevig wandelen, dan kun je blijven eten wat je nu doet en toch afvallen.

Ik kook vegetarisch/veganistisch voor de helft van mijn groepje wandelaars als we een wandelvakantie hebben en maak vaak dingen als chili met veel soorten boontjes, jonge velderwtjes (die van bonduelle uit de diepvries), geroosterde paprika en Jonnie boer Picadillo kruiden en nog 5 andere ingredienten. Ik vind het altijd zo'n compliment dat ze nergens zo lekker en gezond uitgebalanceerd eten als uit mijn veldkeuken. Het mooie is dat je dit voor heel wat maaltijden gelijk kunt klaar maken en eventueel ook kunt invriezen. In een wrapje, bij rijst of quinoa, als sidedish bij flatbread, het is heerlijk, ook voor niet vegetariers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 4:23    

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Ik ben blij dat ik gisteren lekkere zelfgemaakte pannenkoeken (5 stuks!) heb gegeten en toch vanochtend die 5 ons erbij kwijt ben.
Vanochtend 81,3, jippie
Het kan gelukkig nog allemaal als ik goed plan.
Zo blij

Geweldig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 4:50    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Dank je wel L

Wat betreft slanke producten.
Ik ben er meer voor om gewoon de volle producten te gebruiken en zo min mogelijk bewerkt.
Liever wat minder maar wel echt.
Er wordt al zo veel geknutseld aan voedsel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 7:12    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Gisteren een balansdag gehouden.
Eigenlijk niet eens gepland.

Vanochtend 80,8 kg

Smile

Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 7:15    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik moet deze week er ff hard aan trekken. Zondag op verjaardag van mn zoon gepland gesnoept. Dat wordt gelijk afgestraft door de weegschaal.
Ben gisteren en deze ochtend in ieder geval goed begonnen.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Voor een ieder die zich graag verdiept in calorien, afvallen, zin, onzin, fabeltjes,ondermijnende gedachtes, kortom alles wat te maken heeft met een gezond gewicht.
Heb het boek uit de bibliotheek en leest heerlijk weg
ZWARE BOTTEN BESTAAN NIET, van Nadja Hermann

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 8:46    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank voor de tip Elisabeth.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nicky, ik weet niet of je advies wilt, maar mij valt op dat je heel erg veel vezels eet. Ik weet het niet precies, maar het is denk ik wel 50 gram vezels of meer. Dat lijkt heel gezond, maar het maakt wel je maag groter, waardoor je meer hongergevoel kunt hebben. Als je dat tegengaat met rijstwafels, fruit en notenpasta, wordt afvallen denk ik moeilijker dan het zou hoeven zijn. Ik zou de hoeveelheid groente iets verminderen, zodat je op ongeveer 30-40 gram vezels per dag zit, en de rijstwafels met notenpasta en mayonaise afschaffen.

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 11:28    

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Voor een ieder die zich graag verdiept in calorien, afvallen, zin, onzin, fabeltjes,ondermijnende gedachtes, kortom alles wat te maken heeft met een gezond gewicht.
Heb het boek uit de bibliotheek en leest heerlijk weg
ZWARE BOTTEN BESTAAN NIET, van Nadja Hermann

En of die bestaan.....ik heb ze juist niet, maar er zijn vrouwen die gewoon groffer gebouwd zijn, brede schouders, heupen, relatief grote handen en voeten en dus een ander postuur hebben en hun botmassa in gewicht zal ondanks dat we bijvoorbeeld beide 1.65 groot zijn, echt meer dus zwaarder zijn. Neem 10 mensen met een BMI van 25 en ze zien er alle 10 anders uit en hebben alle 10 een ander vet% en andere omvangsmaten. Maar dat scheelt geen 5 kilo Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 sep 2018 12:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 43, 44, 45  Volgende
Pagina 26 van 45