Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2


Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-1-2015
Berichten: 2777
Dieet: Gezonder leven minder snoepen


  Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Ik ben heel benieuwd wat en hoeveel jullie zoal eten op een dag... ?


Ontbijt: sneetje vk brood, plakje ontbijtkoek minder suiker en 2 cappucino hv melk
Tussendoor: 150 gr.magere kwark
Lunch:2 sneeen vk brood met plak kaas, schaaltje rauwkost of komkommer/tomaat
Tussendoor: appel of 2 mandarijntjes of bakje kersen, net welk fruit ik gekocht heb
Warm eten: of 3 gekookte piepertjes of 1,5 opscheplepel pasta of rijst, 200 gr. groente en iets vegetarisch
S Avonds: of nog kwark of nog sneetje brood of nog fruit afhankelijk waar ik zin in heb, 2 cappucino en glas cola light met de tractatie van de dag mijn snack a jack Lachen

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 6:37    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 7-5-2012
Berichten: 1450
Dieet: Gezond eten en sporten


  Reageer met quote
Halve kilo deze week. Blij mee want was een lastige week. Onze middelste zoon was jarig. En ik kei moe deze week. Vorig weekend was overvol, de week overvol en dit weekend ook. Op zoons verjaardag wou hij graag frietjes. Niet de puf om zelf iets anders klaar te maken...En....is best wel eens lekker om friet met frikandel te eten. Woensdag was zn kinderfeestje...Dan eet je ook al niet gezond (waren bij happy italy. Ceasar salade op maar is niet zo gezond als wanneer je zelf maakt. En ook van de nutella pizza gesnoept omdat de kinderen hem niet op konden). Gisteren familiedag op mn werk met hapjes en drankjes. Verse frietjes, poffertjes, knolselderijbitterballen. Oja ook de taart voor zoons "Grote mensen feestje" gemaakt. Dan moet je natuurlijk wel proeven van de witte chocolade crème die je maakt...
Al met al toch heel blij met die halve kilo

_________________


Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 6:55    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 19-5-2011
Berichten: 2271
Dieet: gezond eten
Woonplaats: Alphen NB


  Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Ik ben heel benieuwd wat en hoeveel jullie zoal eten op een dag... ?


Op een gewone werkdag, afgelopen vrijdag (dan verbruik ik 1300/1400 kcal en ik ben aan het stabiliseren)

250 gram biogarde met candarel en een handjevol special K flakes
2 koppen thee met zoetjes

Minireepje bounty met kop thee

Omelet van 2 eieren met 1 plakje schwarzwalder schinken. 300 gram snoeptomaatjes. 2 koppen thee

2 appels in kleine stukjes met natrena vloeibaar en flink kaneel uit de magnetron (snelle manier om compote te maken. Glas tonic light

200 gram eigen gemaakte magere kipkerrie madras van melk, 'pulled' kip, champignons, beetje roux en veel kruiden. 100 gram incarijst met quinoa. 300 gram snijbonen. Twee glazen Pomelo zero.

3 koppen thee en Bros chocolademousse toetje.

Op sportdagen eet ik cruesli met noten door de biogarde, een extra banaan, twee boterhammen om mijn omelet tussen te doen en iets meer koolhydraten bij het avondeten. Op extreme sportdagen eet ik behalve dit, extra notenrepen, een minizakje chips en boven de 50 km wandelen of meer dan 3000 kcal verbruik eet ik (verse) frietjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 7:02    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 7-8-2010
Berichten: 1087
Dieet: Weight Watchers
Woonplaats: Friesland


  Reageer met quote
Yess, toch weer wat er af Lach
wat ik normaal gesproken eet:
ontbijt: yoghurt met blauwe bessen, diverse zaden en haverzemelen.
of
een omelet van amandelmeel met eieren en kaas.
of
een boterham met gesmolten kaas.
Lunch zie bovenstaande of een salade van veel groente en wat kaas
en /of eieren.
Avond:warme maaltijd met óf heel weinig rijst/aardappelen/pasta óf
niets van dat alles, veel groente, vis of vega.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 8:46    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige


Geregistreerd op: 30-7-2011
Berichten: 31040
Dieet: Gezond eten met WW


  Reageer met quote
Lieve mensen,

Het gewicht kan je regelmatig verrassen.
Vanochtend ben ik verrast door de +

81,8 kg

De 29 ProPoints waren prima.
Gezonde keuzes gemaakt.
De hoeveelheid ‘s avonds was wel fors, dus dat zal dan ook de verklaring voor de + zijn.

Daar ik de 2 kwijt wil doorgeefgewicht 81,9

Fijne zondag.

_________________
20-9-2018 op streef Van 131 naar 79,9 kg Nu 78,3 kg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 18-9-2016
Berichten: 2051
Dieet: Gezond leven


  Reageer met quote
Elisabeth, L1970 en Kobie, hartelijk dank voor jullie antwoorden, dat geeft me weer wat meer inzicht.

Mijn eetplan:
* ONTBIJT: 1 glas van een groene smoothie, dat is ongeveer een handvol bladgroente meet 2x een half stuk fruit en water.
Plantaardige melk (amandel-of sojamelk) 30 g haver, met 30 g noten, lijnzaad, een half stuk fruit en kaneel.
In de ochtend nog groene thee of pacha met plantaardige melk
* LUNCH: 2 of 3 rijstwafels met halve avocado en likje mayonaise, kom soep met gekookte spinazie en 2 opscheplepels bonen, plus naar behoefte rauwkost zoals wortel, paprika, komkommer, tomaat en dergelijke.
* TUSSENDOOR: 1 fruit, 2 rijstwafels met notenpasta en likje mayo, naar behoefte rauwkost,kruidenthee
* DINER: 3 kleine aardappelen of 2 opscheplepels rijst / pasta / quinoa, 4 opscheplepels groente, 2 opscheplepels peulvruchten en 0.5 eetlepel mayonaise.
* TUSSENDOOR: pacha met sojamelk/amandelmelk, 1 stuk fruit.

Dat is het plan, totaal is het iets van 1800 caloriën. In de praktijk eet ik vaak meer fruit en rijstwafels met hummus of notenpasta, of wat peulvruchten met wat hummus. Ik ga daar nu wat scherper op letten.

_________________
"And if every way is closed before you, the secret one will show a secret path no other eyes have seen." (Rumi).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 sep 2018 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige


Geregistreerd op: 30-7-2011
Berichten: 31040
Dieet: Gezond eten met WW


  Reageer met quote
Ik ben blij dat ik gisteren lekkere zelfgemaakte pannenkoeken (5 stuks!) heb gegeten en toch vanochtend die 5 ons erbij kwijt ben.
Vanochtend 81,3, jippie
Het kan gelukkig nog allemaal als ik goed plan.
Zo blij

_________________
20-9-2018 op streef Van 131 naar 79,9 kg Nu 78,3 kg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 7:27    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 4-1-2013
Berichten: 30077
Dieet: EKPW / Dr. Frank
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
Ik eet tussen de 1200 en 1500 kcal (soms tot 1700 hoor) en probeer gelijk te blijven (en soms iets eraf te krijgen). Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 30-1-2004
Berichten: 49960
Dieet: Gezond eten met minder KH
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Ik heb de laatste tijd geen Kcal geteld had vaak geen trek en viel goed af, nu ik weer een beetje meer trek heb blijf ik gelijk .
Mijn ontbijt is meestal kiwi met huttekase en als ik geen trek heb probeer ik wel de kiwi te eten voor de broodnodige vitaminen .
Door de dag wel altijd groenten vaak in de form van soep of een salade.
Vlees niet vaak meer maar een gehaktballetje vind ik soms wel lekker.
Voor mijn darmen eet ik graag pruimen de kleine hollandse de grote vind ik niks , stukje meloen ook een traktatie F maakt hem schoon en zet de stukjes in de koelkast iedere keer als ik de deur open maak neem ik een stukje smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 14:00    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 7-5-2012
Berichten: 1450
Dieet: Gezond eten en sporten


  Reageer met quote
“Geen keus”, bijna een mantra. Maar werkt wel bij mij. Zal ik het pakken of niet? Nee! Geen keus!

_________________


Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 sep 2018 15:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 25 van 31