Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Voor mij is Weegclub ook de 'dieetcoach'.

Dymphie, ik wil je even extra bedanken voor alle teksten en info die je hier neerzet! Dat maakt het voor mij makkelijker te volgen! Liefde Applaus Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 sep 2018 12:35    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Nicky, graag gedaan. Hoop na morgenochtend weer uitgebreider dan vandaag en gisteren wat teksten neer te zetten, want het ziet er naar uit dat ik dan mijn lappie weer op kan halen.. Met t tekstverwerkingsprogrmma van de iPad kan ik niet goed uit de voeten. Bovendien staat alles van Judith in mijn laptop.

Ellen, juffie en alle anderen: zet m op hoor! Jullie hebben goede plannen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 sep 2018 15:26    

Reageer met quote
Vanmorgen gezwommen met mijn zwemvriendinnenen, en de extra vriendin uit Brabant zwom mee. Die is drie jaar geleden ‘een hele Dymphie’ afgevallen en nog steeds op gewicht! Kraan!!!
Met elkaar na afloop koffie gedronken en bijgekletst. Was erg fijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 sep 2018 15:32    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Iels, nog gefeliciteerd met je trouwdag!

Ik was woensdag ook uit eten (verjaardag zoon) en dat hielp me niet om af te vallen. Dus het wordt deze week nog een hele strijd. Heb nu ook steeds meer 'trek' en Judith zegt dat we honger moeten verdragen en dat dat niet erg is, maar het valt me even niet mee. Verward
Raar toch, als ik netjes eet heb ik daar veel minder last van. Herkennen jullie dit? Rollende ogen

Mijn dieetcoach dat zijn jullie eigenlijk. Verder val ik niemand met mijn eetgewoontes lastig. Bovendien vind iedereen dat ik prima ben, toch?? Komt er dan achteraan. Verward Maar ik ben wel zwaarder dan een jaar geleden en het kost alsmaar meer moeite om op gewicht te blijven. Dus ik ga lekker door met Judith en jullie. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 0:10    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Vanochtend 82.4
Helemaal oké
Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 7:31    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
De eerste 2 weken ging ik als een malle. Nu sta ik ineens stil en na etentje woensdag zelfs 8 ons erbij die er niet af gaat. Terwijl het helemaal geen vreet etentje was.
Best frustrerend en nu al neiging om op te geven

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Iels, en dat moet je nu net NIET doen
Gewoon doorgaan meid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 8:46    

Reageer met quote
Lels, zoek vast even dag 20 op: pak de draad weer op.

Daarin staat oa dat het niet erg is om een keer wat meer te eten. Trek de grens en pak je eigen goede basisplan weer op. Geef jezelf een compliment voor wat goed gaat. Je hoeft je geen mislukkeling te voelen. Niemand is volmaakt.
Blijf normaal eten. Maak een nieuwe motivatiekaart om de draad weer op te pakken, bv:

Pak de draad weer op

Als ik iets onverstandigs heb gegeten, (of in jouw geval: wel gepland, maar misschien beetje teveel), dan heb ik het niet totaal verknald. Het is niet het einde van de wereld. Ik karmijn plan meteen weer oppakken. Dat Ik blijkbaar wat teveel heb gegeten wil nog niet zeggen dat ik een mislukkeling ben omdat ik schijnbaar niet ben afgevallen. Ik ben niet perfect. Niemand is dat, maar ik kan van deze ervaring iets leren waar ik de volgende keer profijt van heb.

Kom op! Je kunt het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Flying Missy schreef:

Ik was woensdag ook uit eten (verjaardag zoon) en dat hielp me niet om af te vallen. Dus het wordt deze week nog een hele strijd. Heb nu ook steeds meer 'trek' en Judith zegt dat we honger moeten verdragen en dat dat niet erg is, maar het valt me even niet mee. Verward
Raar toch, als ik netjes eet heb ik daar veel minder last van. Herkennen jullie dit? Rollende ogen

Jazeker. Doordat restaurants vaak extra vet, zout en suikers in de maaltijden stoppen gaat het lichaam vaak om meer, meer, meer zeuren... Zo werkt het bij mij. Het is dan geen echte honger maar het brein doet het wel voorkomen alsof het honger is. Het blijft maar vragen om meer.
Volgens mij is de ene mens daar veel gevoeliger voor dan de ander, heb ook gelezen dat dit klopt, heeft met veel factoren te maken schijnbaar (zelfs met hoe dik je moeder was toen ze zwanger van je was, kreun). Ik heb er veel last van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 9:34    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Iels999 schreef:
De eerste 2 weken ging ik als een malle. Nu sta ik ineens stil en na etentje woensdag zelfs 8 ons erbij die er niet af gaat. Terwijl het helemaal geen vreet etentje was.
Best frustrerend en nu al neiging om op te geven

Juist nu volhouden en je wordt dubbel beloond. Ik weet hoe het voelt om even op een plateau te staan, erg frustrerend, maar het komt goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2018 9:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 17 van 31