Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Back on track met Judith Beck, 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Mijn voordelen van afvallen:
* Ik verklein de kans op diabetes.
* Ik verminder de pijn in voeten, spieren en gewrichten.
* Beter voor mijn bloeddruk en mijn nieren.
* Ik beweeg makkelijker.
* Ik voel me beter op allerlei manieren.

Keuze van dieet:
* Voorlopig blijf ik doen wat ik al deed; focus ligt op het eten van groente, fruit, noten en bonen en hele granen. Als het uitkomt, soja.

(Ik eet (al decennia) geen vlees noch vis. Ik mijd nu ook pinda's en gluten en zoetigheid is iets voor af en toe (maximaal 1 tot 2x per week een normale portie maar daar ook geen gewoonte van maken, in principe geen zoetigheid in huis). Zuivel en zeker kaas, is ook iets voor af en toe, buiten de deur.).

* Tweede keuze? Vind ik moeilijk. Misschien 'Eat to Live' van Dr. Fuhrman. Dat is ook een veganistisch programma alleen nog wat stricter, zo mijd je dan ook alle oliën.
Of juist een minder strict programma, het probleem is dan dat ik snel ga 'zwalken'. En dat het toch gebleken is dat zuivel en gluten voor mij het moeilijker maken om goed met eten om te gaan. Dus in die zin is 'minder strict' niet 'makkelijker' voor mij, lijkt het...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Reageer met quote
Dymphie schreef:

Dag 3 - Ga zitten als je iets eet.

(....)

Hoe is dat voor jullie?
Ook al helemaal eigen gemaakt?

Misschien let ik niet goed op maar volgens mij eet ik vrijwel nooit staand. Ik kan dan niet genieten van wat ik eet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 9:08    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ha Nicky, jij gaat zo goed met jouw dieet, dat je volgens mij helemaal niet (meer) na hoeft te denken over een tweede en reserve-dieet. Laat maar lekker los, want dan hoef je daar ook geen energie in te stoppen.
Judith adviseert een tweede dieet vooral voor mensen die voor de eerste keer willen gaan afvallen, en voor mensen die er misschien wat moeite mee hebben om de keuze te maken.
Ik zou zeggen: ga lekker door zo! Zo gaat ie goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Lieve meiden,

Gelukkig ging het goed gisteren
3 ons er af, 82,6
Bij 82,3 groen blokje, dus ik wacht nog met doorgeven.

Fijne dag verder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@Dymphie
Ik drink cola light of zero, iig geen kcal, en ik ben gek op cola smullen
Ontbijtkoek ook de light variant, staat geloof ik op :minder suiker.
Ik gebruik weinig boter maar in huis heb ik becel light
Melk, altijd halfvol, kwark de magere, jam de halvajam.
Ach, alle kleine beetjes helpen en ik vind alles lekker Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
even een berichtje over het ontvangen van mail
er gaat wat mis en niet iedereen heeft daar last van
Ellen is er mee bezig

ik zag niets in m'n spammap maar ben toen naar de server gegaan(KPN voor mij)daar stonden de berichten wel in de spammap
dus als je geen berichten krijgt kijk dat eens na

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe eigenlijk geen dieet, maar eet ongeveer 1300 kcal per dag. Ik heb een vaste basis met daarbinnen wel wat variatie. 's Ochtends havermout, tussendoor fruit en koffie, lunch 2 boterhammen met beleg, tussendoor iets kleins cracker ofzo, avondeten aardappelen/pasta/rijst, groente, vlees/vis/veg, tussendoor iets naar keuze afhankelijk van het aantal kcal dat ik nog over heb. En dat werkt goed (werkte goed de vorige keer Lach ).

Mijn ticker doet het niet meer, heeft iemand een idee hoe dat kan?

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 16:50    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier ook geen dieet maar zelf opletten en goede keuzes maken. Ik ben er dan ook van overtuigd dat een mens in grote lijnen echt wel weet waarvan 'ie aankomt of juist afvalt.
Geen calorieën tellen, geen weekmenu's, geen verboden eten, maar keuzevrijheid. Werkt voor mij erg goed. Zolang ik er bewust mee bezig blijf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 sep 2018 23:43    

Reageer met quote
Dini, dank je wel voor je bericht over de berichtjes van de Weegclub.
Ik heb een snelkoppeling op mijn bureaublad van de Weegclub. Daarmee log ik een paar keer per dag in. Ik heb mijn profiel zo ingesteld dat ik nooit berichtjes krijg, behalve als iemand mij een pb-tje stuurt. Ik zou anders de hele dag piepjes horen als ik berichtjes zou krijgen van alle berichten in boekjes waarop ik geabonneerd zou zijn. Ik lees en schrijf waar dat zo uit komt!
Of begrijp ik je bericht verkeerd?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 sep 2018 8:45    

Reageer met quote
Dank voor jullie bijdragen over het 'dieet' dat jullie volgen, of niet. Lach.
Ik probeer het elke keer: een weekmenu te bedenken en me daaraan te houden, maar ik ben schijnbaar te wispelturig... ohhh Schaam Schaam ohhh
Er gebeurt elke dag wel iets waardoor ik er toch vanaf wijk, en ik moet er maar niet al te moeilijk over doen, want ook mijn daginname ligt tussen de 1300 en 1500 kcal. Dat is meer van genoeg voor me. Het enige echt lastige moment is de avond als mijn man nog eens naar de koelkast loopt om er en dikke plak kaas uit te halen, of zijn (door mij geboetseerde) bakje met pinda's vult. Meestal ga ik dan ook wel een beetje voor de bijl met wat stukjes brie, soms met een likje koud-geslingerde honing. En twee glazen witte wijn. Ik heb bij Jumbo wijn ontdekt waar minder alcohol in zit. Die drink ik dan half wijn en half koud water met een ijsklont. Lekker zurig en been beetje fris.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 sep 2018 8:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 13 van 31