Auteur |
Bericht |
Meiske Super Weegclubfan

|
|
Ik wou een zeggen dat ik het ook een prachtige tool vind op het forum !!
Super hoor !_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 jul 2010 12:30 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51595 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Dank voor het compliment Meiske , en veel plezier met afvallen op ons forum |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 jul 2010 12:50 |
|
 |
rijke Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi Ellen, ik ben al helemaal enthousiast over deze site, maar de tabel boven het sprintje vind ik helemaal geweldig. Zo kun je gemakkelijk iedereen die meedoet volgen en dat stimuleert enorm.
Ik verbaas me over mezelf. Lange tijd kon ik het niet voor elkaar krijgen om af te vallen en nu, dankzij jullie site en met steun van lieve mensen hier, lukt het ineens wel. Ik ben op dit moment super gemotiveerd en hoop dat nog heel lang vol te houden.
Hartstikke bedankt, groetjes, Marijke_________________ [ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 jul 2010 17:24 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51595 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Marijke wat een leuke reactie je maakt me er helemaal blij mee.
Om dit zo te doen was een wens van mij maar mijn schoondochter Karen techneut van de weegclub moet het allemaal programmeren en dat is best veel werk.
Ze zal ook blij zijn met reactie's van jullie hoe je het ervaart
Bedankt  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 jul 2010 17:29 |
|
 |
|
 |
Kunstig Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-4-2009 Berichten: 13674 Dieet: Becks+WW Woonplaats: het gooi
|
|
Fantastische aanvulling, dank aan jou en je dochter!!
Over Becks marathon: Jess opende het ooit maar doet allang niet meer mee, kan dit op mijn naam komen? We staan nu bij inschrijving gesloten en ik kan niets veranderen nu. Wel leuk om alle berichten en gegevens mee te kunnen nemen.
groetjes, brigitte |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 27 jul 2010 10:44 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
@brigitte als de sprintbeheerder er niet meer is zijn er 2 optie's je begint een nieuwe sprint of ik pas jullie wensen aan.
Er is ook een handleiding gemaakt die zou je mogelijk ook even kunnen lezen.
Link staat onder mijn berichten
Dank voor het compliment |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 27 jul 2010 15:29 |
|
 |
Mir70 Super Weegclubfan

|
|
Hoi Ellen
ik heb toch een vraagje over de tabel, misschien dat t ergens vermeld staat maar ik heb t niet gevonden vandaar mn vraag.
Ik beheer t sprintje zomersprint van mei t/m september
de tabel komt mooi bovenaan te staan alleen als ik en nog 2 andere ons nieuwe gewicht invoeren dan komt alleen bij resultaat te staan wat we totaal kwijt of aangekomen zijn, terwijl onder de week niks komt te staan. Maar bij 1 persoon komt er wel per week te staan wat ze kwijt is..
Hoe kan dat? moet ik ergens iets veranderen? of??
Ik hoop dat je uitleg kunt geven
gr Mirjam_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 jul 2010 13:41 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Hallo Mirjam, jullie hadden een paar weken geen weeggegevens ingevoerd voor deze ene keer heb ik dat gedaan.
Als je geen gegevens invoerd kan er ook niks komen te staan dat was dan na Zondag als jullie je gegevens voor die week hadden ingevoerd weer te zien.
Succes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 jul 2010 14:15 |
|
 |
Mir70 Super Weegclubfan

|
|
aha, we waren op vakantie vandaar!! en vanmorgen heb ik week 2 ingevuld.
maar bedankt!!! ziet er goed uit die tabel_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 jul 2010 15:14 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Mir70 schreef: | aha, we waren op vakantie vandaar!! en vanmorgen heb ik week 2 ingevuld.
maar bedankt!!! ziet er goed uit die tabel |
Dank je, laat de deelnemers die nu nog starten voor Zondag hun gewicht invoeren dan mag het vanaf Zondag weer voor de volgende week.
Succes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 jul 2010 15:48 |
|
 |
|
|