Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Augustus

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier was het rampzalig heel veel emobuien gehad waar ik vanavond op terug kom na mijn werk , blij dat ik terug kan werken deze week, zinnen verzetten en leer structuur terug x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 6:19    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb mijn doel gehaald deze maand en zit er zelfs ruim overheen Kampioen Applaus .

Waarschijnlijk komen er binnenkort weer twee weken aan dat het wat minder snel gaat, ik begin het patroon nu wel te zien in mijn gewicht grafiek. Al blijf ik gemiddeld altijd op 0,95 kilo per week uitkomen, ondanks de ups en downs. Helemaal tevreden! Erg blij

Ik roei en wandel weer vrolijk verder op deze manier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 7:38    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Ben benieuwd naar m'n laatste vakje, wordt ws woensdag Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Veel suc6 allemaal ik vertrek naar het actie sprintje Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 aug 2019 14:00    

Reageer met quote
Hier was het slect, de oorzaak vakantie en emoeetbuien. Mijn man worstelt al maanden met burn out/ depressie, hij was eerst in behandeling , maar dan gestopt en terug part time aan de slag, maar ik merk aan alles wat hij doet dat het niet goed gaat met hem. (Hij is wel lief) . Ik zat in een groep "help mijn man heeft een depressie" daar adviseerde ze te zwijgen , te slikken niets te adviseren behalve te luisteren. Ik voelde mezelf wegslippen richting depressie en troost te zoeken in eten. zondag is er bij mij alles uitgekomen, ongevraagd advies, mijn mening etc...heb er wel bijgezegd dat ik niet kwaad ben en hem niets verwijt maar dat ik wil dat hij terug initiatief neemt om beter te worden. Het heeft me opgelucht, en hem eigenlijk ook, want hij had het gevoel met mijn stilzwijgen dat het me niet interesseerde.ben maandag met een fris hoofd opgestaan en me terug herpakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 5:48    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Ontzettend moeilijk omgaan met mensen met een depressie, helemaal wanneer ze zo dichtbij je staan. Veel sterkte voor jou en je mannetje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 aug 2019 8:53    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Ontzettend moeilijk omgaan met mensen met een depressie, helemaal wanneer ze zo dichtbij je staan. Veel sterkte voor jou en je mannetje.

ik denk dat mijn gesprek met hem hem heeft wakker geschud want hij heeft terug afspraken gemaakt met burn out coach en op zijn werk een gesprek gehad met wat hij nu echt wilt bereiken en wilt doen en wonderwel heeft hij het gekregen ook.vanaf september start hij terug full time maar eigenlijk 4/5de omdat hij nog veel te veel verlof moet opwerken, wat ik goed vind want zo kan hij het natime gaan toch ook wat opbouwen. hij heeft ook nog een afspraak bij de dokter voor zijn anti depresiva te bekijken, stoppen en afbouwen is nog geen optie, maar hij voelt zich dwaas van de medicatie, dus misschien overstappen op een andere... ik zelf voel me ook goed terug, ben uit die zelfhulp groep gestapt, want hun advies was niet geschikt voor ons als koppel (misschien werkt voor anderen stilzwijgen wel, maar voor ons niet) heb me terug herpakt en deze morgen toch al een deel kwijt stond alweer op 78.7 dus alles de goede kant op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 5:48    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Gisteren heb ik motivatie gevonden om volgend jaar mee te doen met een soort triatlon. Ik hoef maar aan 1 onderdeel mee te doen. Dit is 1,9km zwemmen. Vandaag al geoefend in open water omdat het warm was. Heb denk ik 600 meter gezwommen.

Volgende week weer trainen. Ik wil als het mogelijk is 2 keer in de week zwemmen en 1 keer in de week kracht training.

Minnekemuizeke, sterkte met je mannetje en jij zelf.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 aug 2019 14:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8