Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Augustus

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Scam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Weer wat daagjes verder. 0.9kg eraf ruik bijna de 115
Tijd voor een nieuw doel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 16:39    
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
vandaag is het in Antwerpen Moederdag, ben heel erg verwend, wilde al heel lang een stofzuiger van vivenso inclusief dieptereiniger,filtert uwe lucht (ideaal voor astma van onze oudste zoon), reinigt matrassen en zetels tot 20 cm diep, stofzuigen en dweilen tegelijkertijd, blaast uw chauffages uit en ontstopt pompakken, muren en plafonds stofzuigen, meubels afstoffen, als je er ijsblokken in steekt kan hij kleinere ruimtes (slaapkamers bv) 3 tot 4 graden koeler maken, kunt er zelfs ramen mee wassen ...kunt er echt alles mee en heb hem gekregen van mijn man ook nog een halve liter supermom tas en mijn zonen hebben een vivabox "tijd voor jezelf" gegeven. super tevreden. velen vinden zo een stofzuiger niet een geschikt cadeau, maar ik vind dit wel, omdat ik nu veel sneller klaar ben met schoonmaken en het ook nog is grondiger is gedaan (ik weet dit omdat een klant van mij deze speciaal voor mij had aangekocht (ben huishoudhulp) dus sneller klaar wil zeggen meer tijd over voor leukere dingen, meer family-time en meer ME-time (waar die vivabox dan weer hartstikke goed van pas mee komt Lach ...voel me echt vandaag als een prinses behandeld Lach en ik moet ook niet koken vandaag Lach Lach man zorgt voor eten Lach , het kan niet op Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 16:29    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
De weegschaal schoot erg heen en weer, ik denk dat de 7 ons eraf erg positief is. Volgende week maar zien of het klopt Lachen Zit op 100% Cool

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Gizmo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geen beste week achter de rug. En dan heb ik vanaf nu ook nog eens twee weken vakantie.
Helaas afgelopen twee weken meer pijn in mn lijf (ik heb een chronische pijn in heupen en nek), meer/goed bewegen zit er helaas even niet in Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 10:23    

Reageer met quote
Gizmo schreef:
Geen beste week achter de rug. En dan heb ik vanaf nu ook nog eens twee weken vakantie.
Helaas afgelopen twee weken meer pijn in mn lijf (ik heb een chronische pijn in heupen en nek), meer/goed bewegen zit er helaas even niet in Sip

Veel moed gizmo xxx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 17:30    
Vrouw Weeggegevens   Gizmo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 20:09    

Reageer met quote
Vandaag vergeten wegen, had drukke ochtend, morgen zonder fout.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2019 15:44    

Reageer met quote
Rood deze afgelopen week, weet hoe het komt, op de rommelmarkt ongezond gegeten. Eigen schuld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 6:14    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het goed, super blij dat ik nu weer lekker afval en ook vooral logische hoeveelheden gezien mijn eten en bewegen. Het was echt demotiverend om zoveel te bewegen en stil te blijven staan. Nu voel ik me echt opgelucht en hoop ook dat het voor een evt. opnieuw stilstaan momentje, beter voelt. Omdat ik nu weet dat het wel weer op gang komt.

Morgen even nieuwe broeken shoppen, want deze kan ik aan en uit trekken zonder de riem/knoop los te maken. Schaam Schaam ik roep nu al 3 weken dat ik nieuwe moet.... dus het is al langere tijd hard nodig.

Als ik nog iemand blij kan maken met spijkerbroeken en leuke tshirts dan hoor ik het graag! Ik heb alles wat ik nu aan het wegdoen ben, nog geen 3 maanden aangehad..... sommige dingen zelfs pas 1 of 2 keer gedragen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2019 7:38    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Welke maat onig? Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 8:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8