Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Augustus

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Sterkte Minnekemuize, voor alle betrokkenen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 13:14    
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen dames, gisteren was het afscheid van Stacey, het was een prachtige dienst. Ook erg zwaar, haar ouders ware zo sterk. Er was zoveel volk dat het centrum te klein was. Nadien rustig gebabbeld met haar mama. Heb haar eerlijk gezegd dat ik niet weet wat ik moet zeggen of doen om haar pijn weg te nemen,maar dat ik er voor haar ben als ze me nodig heeft. Het is ook gewoon zo, wat kan je nu zeggen tegen iemand die zijn/haar kind heeft verloren... .
Verder dank zij mijn man heb ik me emo eetbuien beter kunnen controleren wat toch een klein groen hokje opleverde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Het is ook moeilijk met wat je tegen een moeder moet zeggen die haar kind verloren heeft.

Fijn dat je je eten onder controle hebt gekregen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Bij mij 2,5 kilo eraf, dit komt omdat ik net ben begonnen dus het is grotendeels vocht.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 10:11    

Reageer met quote
Nu men zinnen vzrzetten kasten en kelder aa het opruimen, ik houd alles maar bij voor het geval dat... maar ik heb budget nodig voor nieuwe kleding. En wat ben ik met 3 reserve flat screencomputerschermen, reserveprinter, digitale fotocameras (iedereen hezft nu toch een camera op zijn gsm, en klokradios die niet meer gebruikt worden ... dus voor de geïnteresseerden Op 17 augustus sta ik op de rommelmarkt tijdens het boekwijtfestival op de
Hoofdweg noord
4574RB zuiddorpe Nederland.
Aanbod: Dameskleding van maat 60 tot maat 38 (van 0.10 cent tot max 3 euro), pc schermen, stereo's,muziekboksen, printer, klokradio's, Tablets, Gsm met internetfuncties, digitale fotocamera,kinderspeelgoed, gezelschapsspelletjes, gamingaccesoires voor ps4, knaagdierverblijven,boeken en films alles aan spotprijzen! Duurste artikel is 15 euro goedkoopste is 0.20 euro. Zeker de moeite waard om mijn standje te bezoeken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 13:08    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Eindelijk onder de 85 kilo Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Ik begon me af te vragen of het nog wel ging lukken, toen ik weken lang in de 86 kilo zone bleef hangen. Maar het is toch gelukt! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 8:52    

Reageer met quote
onig58 schreef:

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Eindelijk onder de 85 kilo Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Ik begon me af te vragen of het nog wel ging lukken, toen ik weken lang in de 86 kilo zone bleef hangen. Maar het is toch gelukt! Erg blij

Whoop whoop

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 9:23    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
een fikse opruiming MinnekeM Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 9:39    

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
een fikse opruiming MinnekeM Erg blij

ja , terug plaats in kelder en kleerkast en in de kinderen hun kasten, op 14, 16 en 17.5 spelen ze niet meer met speelgoed he

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 11:49    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Even een tip van de dag, de ovenschotel die ik vanavond heb gemaakt was echt super simpel en super lekker. En precies onder de 500 kalorien ook nog!

https://www.weegclub.nl/forum/ovenschotel-aardappelschotel-met-bloemkool-495-kal-p-p-t56312.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 19:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6