Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Augustus sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MenteSana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nou, ik heb 65,1 gezien en 65, maar ook 65,5 en 65,3 deze week.. En dat in willekeurige volgorde. Gisteren nog 65,1 dus eigenlijk hoopte ik vandaag de 64,9 op z’n minst te halen. Blijkbaar was mijn moeder haar groentesoep errrrrug zout, want aan de calorieën van gisteren ligt het niet. Sip Nouja, -0,6 is natuurlijk prima, maar toch ergens wel een beetje teleurgesteld. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet elke dag even streng was voor mijzelf, dus deze week maar even weer goed opletten. Ben erg benieuwd of mij dat wel lukt, want vrijdag uiteten en zondag ook.. Rollende ogen Maandag niet thuis (zijn in een hotelletje), dus ik weeg denk ik dinsdags even.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Door het warme weer en dus vochbalans die snel ontregeld is kan het wat schommelen.
Geen probleem, als het uiteindelijk maar langzaam naar beneden schommelt Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 7:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Je hebt gelijk Elisabeth. Mijn gevoel zat goed over de zoute soep, vandaag woog ik 64,6! Als ik hier volgende week dinsdag ook op zit, nadat ik zondag uiteten ben geweest en maandag uitgebreid gebruncht heb, dan ben ik tevreden. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ook voor het uit eten en een brunch gewoon een plan maken. Wantzo is er elke week wel iets en het is van belang om daar je draai in te vinden.
Dus wel gezellig eten maar door goed te kiezen en niet te grote porties netjes op gewicht blijven.
Het is een kwestie van oefenen en uiteindelijk wordt het een gewoonte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 14:11    
Vrouw Weeggegevens   Naantje2016
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi, ik wil graag nog instappen, als dat kan.
Ik ben sinds vorige week weer lid, en wil graag nog enkele kilo's eraf voor mijn vakantie . Ik vertrek 10 september. We gaan niet ver, maar is sinds 10 jaar mijn eerste vakantie, dat ik ook een midweek wegga.

Omdat ik me wat fijner in mijn vel wil voelen, wil ik graag mee doen met het sprintje. Geeft me net iets meer motivatie.

iedereen succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 9:04    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb dat ook, mijn gewicht schommelt heel erg, nu dus maar 0,1 afgevallen Sip terwijl ik zo goed mijn best heb gedaan. Hopen dat het nu weer normaal word en volgende week een mooi groen vakje word.

Mijn doel is trouwens niet echt goed, beetje makkelijk zo.. gehele doel staat nu op 0,2 Geschokt als je mij eruit gooit dan meld ik me effe opnieuw aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 9:08    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik kom ook mee doen! Afgelopen weekend terug gekomen van vakantie. De weegschaal gaf een kilo meer aan dan een paar weken geleden. Morgen wegen, en dat vul ik dan ook in.
Heb wel het idee dat ik nog een hoop vocht vast hield (door de hitte?) Had erg last van mn beiden polsen (Carpaal tunnel syndroom) Dit begint nu langzaam wel minder te worden, dus hopelijk wordt het vocht ook wat minder.

Nu op naar de 100-!
Ik wil proberen eind augustus iig de 105 bereikt te hebben...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Netjes Nienke 1 kilo meer na de vakantie, Naantje een fijne vakantie gewenst.

Ik ben aangekomen niet veel maar toch jammer en zaterdag een buurtfeest , ga nu een paar dagen minder callorieen eten bewegen doe ik voldoende

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 11:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Ook voor het uit eten en een brunch gewoon een plan maken. Wantzo is er elke week wel iets en het is van belang om daar je draai in te vinden.
Dus wel gezellig eten maar door goed te kiezen en niet te grote porties netjes op gewicht blijven.
Het is een kwestie van oefenen en uiteindelijk wordt het een gewoonte!

Oh ja, het is ook niet zo dat ik opeens 2500kcal op zo’n dag eet, hoor! Maar ik kom wel rond de 2000kcal terecht op zulke dagen.

Hij gaat lekker, vandaag de 64,3 gezien! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 12:07    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fissie ik heb je verwijderd, dan kan je jezelf weer aanmelden met het juiste streefgewicht.

Ik heb deze week een moeilijke week. M'n hoofd staat er niet goed voor. Hopelijk weet ik het nog om te buigen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 15:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6