Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

aRrr is niet verlegen!

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   aRrr
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nee hoor ik ben niet verlegen.
een week nadat mn lieve vrouw agnes22 is begonnen met de weegclub, zei ik, ach ik doe ook mee. het is wat moeilijker om te smokkelen met wegen. en ook ligt de drempel wat hoger om te zeggen: deze week was een rotweek volgende week gaan we weer echt beginnen. en Nee hoor ik vind het helemaal niet eng om voor de hele wereld te moeten toegeven dat ik eigenlijk 35 kg te zwaar ben.
en dat dat nog niet eens zolang geleden zelfs 50 was!
maar als je lichaam ineens roept: hallo wakker worden, hoe lang wil je nog? dan gaan de oogjes open en geef je schoorvoetend toe dat je jezelf niet langer voor de gek moet houden. Agnes stelde voor om te gaan gokken. Altijd al geweten dat je met gokken alleen maar kan verliezen. nooit beseft dat dat ook voor gewicht opgaat.
hoera! ik verlies! Gewicht! En eindelijk durf ik weer een beetje trots te zijn. ik ben trots op wat ik al bereikt heb en vol goede moed op wat ik nog hoop te bereiken. weer net als toen, het lichaam van een jonge god. nou ja in mijn geval het lichaam van een iets oudere god. Herkenbaar voor velen? daarom zet ik nu dan ook mijn schaamte opzij. want ik ben te zwaar, maar nu dankzij het gok,
eindelijk in staat om de jarenlang opgespaarde balansdagen
eindelijk af te lossen.
Succes allemaal
aRrr

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 feb 2011 11:40    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hee gezellig hubbie van Agness!!! Welkom bij de weegclub... fijn dat het meegokken je zo goed bevalt. Ga je ook een eetdagboekje bijhouden? Of schrijf mee in dat van haar als ze dat goed vindt, haha. Lachen

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.
Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n dagboekje voor jezelf aan te maken in het onderdeel van je dieet, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent.
En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Natuurlijk mag je het dagboek ook voor andere gebeurtenissen in je leven gebruiken, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.
Tip zorg dat in de titel van je dagboek je Nicknaam of dagboek komt te staan dan komt er een link naar toe in je profiel te staan

Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes, Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 feb 2011 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Welkom aRrr, Hi (Nederlands=Hallo)
Veel succes met gokken en misschien kom ik je wel een keertje tegen bij een sprintje.
Het is voor jou misschien ook wel een goed idee om een dagboekje te beginnen hier kan je alles in opschrijven wat je eet en hoe je je voelt, andere weegclubbers komen dan in je dagboekje Lezen kijken en geven je motivatie, info, advies en veel gezelligheid.
Groetjes van midde. Bye (Nederlands=Dag)

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 feb 2011 16:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1