Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

APRIL Sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Moonwalk schreef:
minnekemuizeke schreef:
gisteren stom gedaan, baalmoment, plotse autoproblemen, binnen gedaan bij de garage, factuur zal 1000euro of meer kosten, dus 'k was er niet goed van, thuisgekomen en gaan schranzen, en nu voel ik me stom, heb me wel vandaag onmiddellijk weer herpakt. Maar ik moet echt leren niet in de valkuil van emovreetbuien te vallen.

Emo-eten was lange tijd voor mij ook een antwoord om mijzelf door stressvolle situaties heen te worstelen, omreden dat ik dacht dat eten me op dat moment blij maakte. Na onverwachte teleurstelling, uit verveling, verdriet of eenzaamheid. Echter nadien voelde ik mij vaak erg schuldig en voordat je het door hebt ga je weer eten, omreden dat de dag voor mijn gevoel toch al mislukt was. Nu zoek ik andere troost om deze emoties te verwerken.

Sinds ik 6 jaar geleden met yoga ben begonnen ga ik eerst één of meerdere oefeningen doen om mij op een snelle manier door de crisis heen te helpen. Dit klinkt misschien wat zweverig, maar je kunt ontspanning oefeningen overal en altijd doen. En daarna schrijf ik erover in m’n eetdagboekje. Het lucht op om het van me af te schrijven. Ook werden er patronen zichtbaar bij vergelijkbare momenten en daar op volgend eet gedrag.
Fijn weekend allemaal

Yoga kan voor vele inderdaad een goed hulpmiddel zijn. ikmerk dat als ik dingen ga doen dat de drang verdwijnt, zoals even gaan fietsen, even blokje om wandelen, even op men crosstrainer springen, wat was opvouwen of zelfs koken, het klinkt raar dat koken helpt want je bent met eten bezig, maar gewoon eten voorbereiden om de dag nadien minder te moeten jagen en gewoon het feit dat je iets "creeërt om je gezin te verzorgen wat voldoening geeft brengt dan weer rust in het kopke.

Laatst aangepast door minnekemuizeke op zo 14 apr 2019 9:36, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 9:15    
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
deze week gelijk gebleven, maar ik weet hoe het komt ,ongesteld, omde een of andere reden lukt het dan altijd net niet of maar met een paar 100 gram. ik houd dan altijd heel veel vocht op, dus ik ben er nu niet ongelukkig van, ik ken de oorzaak, mijn mind set is hier wel erg in veranderd, vroeger had ik er heel ellendig of verdrietig over geweest.Volgende week zal er wel een minnetje staan. Gewoon blijven doorgaan en dan komt het wel goed. Vandaag ga ik wat spulletjes passen en kapsels uitproberen voor de verrassings burlesque fotoshoot voor men man over 2 weken. ben wel wat zenuwachtig omdat je toch bloter moet zijn dan dat je gewoon bent (ik ga wel niet naakt) maar ik heb een vrouwelijke fotografe gevonden waar ik al heel aangenaam contact mee heb gehad en die super lief is en ervoor staat dat elke vrouw, mooi of minder mooi, slank of minder slank... mooi is en kan stralen.Dus ik ben benieuwd. ik hoop ook dat mijn man het mooi zal vinden als de foto's klaar zijn, maar dat zal wel, elke man houd van mooie lingerie Lach en mijn man is een enorme fan van burlesque, pin up style en die vind het zelfs sexy als ik 's morgens in de rapte snel een boxer van hem aantrek en een hemd omdat ik iets moet doen snel en geen tijd heb om te zoeken in men eigen kast Lach , dus 't is niet zo moeilijk om hem blij te maken Lach
Vandaag ga ik sowiso ook een rondje fietsen, heb enkele kleine boodschappen vergeten en ipv de auto ga ik de fiets nemen, heb ik weer wat beweging gehad Lach
ook organiseer ik volgende week zaterdag een kledingverkoop , alles wat te groot is gaat weg van 10 cent tot max 3 euro, behalve jassen, die gaan voor 5 euro weg) , heb wel wat vriendinnen die ook de strijd tegen de kilo's zijn aangegaan maar nu geen geld of veel geld willen uitgeven aan kledij omdat ze het ook maar als tussentijds iets nodig hebben. zo help ik hen goedkoop aan "nieuwe" kledij en kan ik wat sparen en mijn cadeaubudget van men man voor mijn shopmoment in juni als we naar Groningen en Assen gaan voor een weekend (zaterdag Groningen (voor mij) zondag Assen voor de moto GP voor men man , zo is iedereen blij Lach hihi.
hopelijk hebben jullie wel allemaal groene vakjes en ik wens jullie een heerlijke zondag toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 9:35    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Oh wat een leuk verjaardagskado voor je man. Ben benieuwd wat hij er van vind.

Wat goed van je dat je je oude kleding verkoopt voor weinig.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 20:19    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Fantastische Minnekemuizeke! Gaat je man vast fantastisch vinden!

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 21:57    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
weer een kilo grens geslecht!!! wiehieuw!!!!

Gisteren ook voor het eerst in m'n hele leven van 39,5 jaar 10 km hardgelopen. De laatst 2 km waren op wilskracht en karakter, maar ik heb het gedaan. zo trots.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 9:20    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ohhh de motor GP, ik ben jaloers Cool , daar wilde mijn vriend en ik ook graag naartoe. Maar mijn vriend heeft dan een toernooi van 3 dagen, dus helaas kunnen wij niet. Geniet ervan Erg blij Erg blij Erg blij

Hier gaat het lekker, 0,7 kilo eraf deze week dus helaas net niet onder de 100 gekomen. Had ik stiekem wel gehoopt (en verwacht) gezien mijn eet/drink/beweeg patroon niet veranderd is ten opzichte van de afgelopen 7 weken. Toch nog steeds een mooi resultaat, dus we gaan lekker door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 12:28    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Midde wil je mij verwijderen, heb nl voorlopg geen tijd voor de weegclub. Heb het momenteel erg druk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 13:47    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het lukt maar niet ! Het schiet niet op !
Ik heb nu een boek gereserveerd van de bibliotheek; hopelijk kan ik dit gebruiken als steuntje in de rug.
Ik was al wel 2 tot 3 dagen bezig om geen snoepgoed etc. meer te eten, maar in plaats van afvallen, ben ik aangekomen.

Vandaag dus een dieptepunt, maar ik pak de draad weer op. Ik wil gewoon deze week weer verder gaan.

Een slanke zomer zal het wel niet worden, maar het is niet anders....
Ik denk dat ik mij meer moet focussen op gezonde tussendoortjes en normale maaltijden i.p.v. er teveel druk op te zetten.
Ook drink ik vaak te weinig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: sonja Bakker

Reageer met quote
Hey Dribbel, ook ik ben een kilo bijgekomen in het weekend. Gisteren streng geweest en gelukkig is ie er weer af. Misschien is het een idee om het verhaal van Nicky te lezen op deze site bij Overige/Leesvoer/Op dieet?Doe normaal.
Succes! Je kunt het!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Hier even bij gelezen en WOW we zijn nog maar op de helft van april en hier gezamenlijk al 35 kilo afgevallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 14:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 15 van 17