Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Appelsapje gaat aan de modifast :)

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Appelsapje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Yes mn dagboekje hahaha....was effe vergeten hoe het ook alweer moest!!

Hallooooooo,

Ik ben 25 februari begonnen met Modifast Intensive!
Vorig jaar ook gedaan en mijn kilo´s die ik kwijt wilde waren weg!!! EN NU WEER TERUG Lachen....

Moet zeggen dat het redelijk gaat heel afentoe gaat het niet goed.....ben je het avondeten aan het prakken voor je kinderen.....hapje spinazie...ontbijt voor je kinderen....korstje brood....gelukkig eten ze smiddags op school hahaha.....morgen is het hier frietdag....hoop dat ik me aan de pudding kan houden Jeuk ....
Nou succes voor iedereen die aan het shaken is en we gaan er voor!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 feb 2014 22:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Chips mn Tikker...effe zoeken hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 feb 2014 22:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 feb 2014 22:51    
Vrouw Weeggegevens   JenQ
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Heeej ,
Zal je zeker wel lukken! Maar als je 1 keer op een week iets eet wat je graag eet ,
Hou je het dan niet gemakkelijker vol?
Hoe doe je eigelijk je tikker in onderschrift dit lukt mij ook niet

Veel succes!
Groetjes Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 feb 2014 7:25    
Vrouw Weeggegevens   Renata78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Appelsapje schreef:
Yes mn dagboekje hahaha....was effe vergeten hoe het ook alweer moest!!

Hallooooooo,

Ik ben 25 februari begonnen met Modifast Intensive!
Vorig jaar ook gedaan en mijn kilo´s die ik kwijt wilde waren weg!!! EN NU WEER TERUG Lachen....

Moet zeggen dat het redelijk gaat heel afentoe gaat het niet goed.....ben je het avondeten aan het prakken voor je kinderen.....hapje spinazie...ontbijt voor je kinderen....korstje brood....gelukkig eten ze smiddags op school hahaha.....morgen is het hier frietdag....hoop dat ik me aan de pudding kan houden Jeuk ....
Nou succes voor iedereen die aan het shaken is en we gaan er voor!!!

Hoi,

Gaat je helemaal lukken hoor. Ik weet zeker dat je het kan Smile
Succes en volgens mij doe die ticker via bewerk profiel?

Oja, je verhaaltje herken ik helemaal hoor Erg blij Lust ik ook altijd zograag. Ga je weer 3 keer per dag shaken?
Ik doe nu 2 x op een dag en s'avonds wokken of salade. Kijken of dat beter bevalt.

Groetjes en een fijne middag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 feb 2014 14:19    
Vrouw Weeggegevens   Maatjeminder2016
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Lach ,

Ook veel succes met Modifast.
Het gaat je lukken.

Prettig weekend.

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 mrt 2014 0:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Halloooooo,

Daar was ik weer....leuk die berichtjes!!!!

Nou vrijdag idd friet (handje vol) met mayo en een kroket Schaam Schaam
Gisteren had mn vriend Turkse witte bollen gehaald en kippenlever en ui:roll: ....en dat was zooooo lang geleden....2 bollen van op!

Vanmorgen tja weer een lekkere Turksebol met hagelslag Verward ...en met de lunch een shake Erg blij ....vanavond gewoon weer een pudding en dan hebben we weer een normale week en dan dinsdag wegen Verward .....Nou ja we zullen zien haha.....had me wo/do/vrij ochtend gewogen en bleef gewoon stil staan..snappen jullie dat nou? Nu na het weekend zal die ook wel iets aan gaan geven wat ik niet graag zie hahahaha........

Nou ik kom snel weer een keer...we gaan nu lekker naar het bos dussssss tot latersssssss
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mrt 2014 13:51    
Vrouw Weeggegevens   JenQ
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Mmm hier ook zo een moeilijkheid van het weekend, en zondag= frietjesdag en dat ga ik me echt niet late afpakke :p maar morge terug volop ertegen aan en zal wel goed komen :p. Suc6 nog !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 mrt 2014 16:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgennnnnnnn...

ja Renaat ik ga het weer proberen 3x een shake Schaam Schaam .....tis weer maandag dus nieuwe ronde nieuwe kansen......

Gisteren lekker naar het bos geweest met kinders en vriend en hond....het weer was heerlijk!
Speeltuinje ook even meegepakt dus de kinderen hadden er ook lol in Erg blij.....

Net mn aardbeienshake op smaakte weer lekker voor de lunch een bananenshake en vanavond een chocoladepudding.....

Vanmorgen even stiekum gewogen 0.5 eraf....ben benieuwd of dat morgen nog zo is..hopen natuurlijk meer maar ja......dat weekend bah bah....ik zie en jullie horen het morgen
Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen ...

Ik ga effe de stofzuiger door het huis trekken...vanavond even werken....en morgen een dagje vrij!

Succes iedereen doeggggggggg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mrt 2014 10:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
.....ik geef het op die tikker lukt echt niet...snap er niks van....copy enzo maar ergens doe ik het niet goed hahaha...dan maar geen tikker...want ik word er gefrustreerd van hahahaha....

Laatst aangepast door Appelsapje op ma 03 mrt 2014 10:35, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mrt 2014 10:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5