Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Angel73 dagboekje WeightCare

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Angel73
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Afgelopen maandag gestart met Weightcare, probeer de eerste weken alleen de shakes en repen te nemen. Er moet nu snel iets gaan gebeuren Geschokt
Als ik alweer zie hoe dichtbij de vakanties komen, zie me nu toch nog niet echt in bikini aan 't zwembad zitten...

Ik ben 39 jaar, heb 2 kids en weeg nu 73.4 (maandag bij begin 74.5), dus er is "al" 1.1kg af. Nog heel wat te gaan Verward
Ik weet alleen niet hoe ik mijn startgewicht kan wijzigen, ben hier ooit begonnen met 70,2 en Cohen, zie ook niet waar ik dat kan veranderen...
Weet dat shaken niet echt goed is op de langere termijn (je moet toch weer een keer normaal gaan eten), maar heb even een vliegende start nodig.

Alle reacties en tips zijn uiteraard welkom!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2012 16:26    
Vrouw Weeggegevens   Smurfjuh90
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Angel,

Ook via deze weg wil ik je welkom heten en succes wensen! Ben benieuwd hoe het met je gaat!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2012 17:22    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Ik gebruik WC nu ook als vliegende start. Ik moet zo veel afvallen dat ik te lang aan de shakes zit. Als de eerste 20 er af zijn dan ga ik weer South Beachen zoals ik dat ooit heb gedaan.

Dat zou jij ook kunnen doen, WC als vliegende start en dan weer Cohen oppakken om je het "goede" patroon aan te leren, al ken ik de principes van Cohen niet.

Wat je ook doet, veel succes! En maak je niet druk over je lijf in badkleding; ik zeg maar zo; als het ze niet bevalt wat ze zien, dan kijken ze maar een andere kant uit.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2012 20:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb als laatst inderdaad cohen gedaan, maar daarvoor ook dr. frank, sonja bakker enz.
Bij cohen mag je geen aardappelen en brood enzo en alles in afgepaste hoeveelheden. Ging op zich wel oke, maar uiteindelijk ga ik (als ik rond de 68 kig zit) weer over op sonja bakker denk ik.
Dat gaat niet snel, maar je mag wel alles eten en dat is wel zo handig als je een gezin hebt. Zelf weeg je dan gewoon alles af en man en kinderen eten gewoon hetzelfde, maar dan naar eigen behoefte.

Vind het nu wel erg ongezellig zo bij de rest aan tafel met m'n shakeje.... En ik moet natuurlijk ook gewoon koken Verward

Hoe doen jullie dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2012 15:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen voor de verandering eens de shake poeder in yoghurt gedaan. Had geen muesli in huis, dus maar een fjordje (cracker) in het schaaltje verkruimeld, mmmm.
Was zo lekker dat ik tussen de middag hetzelfde gedaan heb!
Die crackers zijn 30 cal, dus zal denk ik niet echt erg zijn hoop ik.
Is weer eens een andere smaak, probeer ook veel water te drinken. Moet ik me ook echt toe zetten, anders denk ik na 2 glazen al dat ik een liter op heb..

Heb voor het weekend genoeg rauwkost (paprika, wortelbolletjes, komkommer en tomaatjes) ingeslagen, en roerbakmix voor het avondeten. Hoop dat ik niet al te veel andere verleidingen tegenkom, het is tenslotte zondag moederdag...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2012 15:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gaat best goed met het eten van een normale maaltijd 's avonds. Zoals ik ergens anders had gelezen gaat je lichaam al snel op de 'slaapstand' als je de hele dag door shakes neemt, heb ik zelf ook gemerkt.
Woog gister 72.4, dus 2,1 kilo in een week! Niet slecht al zeg ik het zelf.
Vanavond eten we asperges, mmm smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2012 16:48    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Lekker, asperges! En vochtafdrijvend!

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2012 23:53    
Vrouw Weeggegevens   Daisey
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight care en een beetje van mezelf

Reageer met quote
Je bent al goed op weg zie ik.
Heerlijk he als je het avond eten met de rest van het gezin mee kan doen. Hier kan ik zo naar uit zien als ik gedurende dag 2 shakes neem.

Je kan trouwens je begin gewicht en dieet aanpassen door het aan een van de modeators door geven.Hun kunnen het veranderen voor je.

Veel water drinken, dat is ook iets wat ik lastig vind. Voorheen dronk ik maar een glas per dag ofzo (heel slecht natuurlijk).
Nu heb ik een flesje water van een halve liter. Op deze manier kan ik het veel beter bijhouden hoeveel water ik drink. En als deze op is pak ik een andere of vul ik hem weer.

Succes! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2012 7:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@daisy, mijn startgewicht is al aangepast. Niet helemaal goed, want was eigenlijk 74.5 i.p.v. 73.4

Het water drinken gaat me op werkdagen ook beter af dan thuis. Heb ook een flesje dat ik iedere keer vul, anders heb ik ook na 2 glazen het idee dat ik heel wat op heb...

Heb deze 'vrije' dagen ook meer zin in lekkere dingen, moeilijk..
We zullen het zien a.s. maandag met wegen...

Groetjes en fijn weekend allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2012 10:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn gewicht was vanmorgen 71.9 kg, toch weer 0.5 eraf.
Wat gaat het toch langzaam.....
Hebben jullie daar ook last van?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012 21:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2