Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

alsnog voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mientjuh84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoi Allemaal,

ik loop hier inmiddels al jaren mee. ene moment actiever dan de andere. jaren terug ben ik met behulp van dit forum ruim 30 kilo afgevallen. ik woog 72 kilo....nog steeds te zwaar maar ik begon me wat fijner in mijn lichaam te voelen. toen kreeg ik een miskraam en was de ellende begonnen....ik ben een emotie eter dus er kwamen redelijk wat kilo's aan. toch kon ik de balans wel houden rond de 85 kilo. 2018 werd ik zwanger, maar helaas door best erge bekkeninstabiliteit kon ik weinig bewegen tijdens mijn zwangerschap en kwam ik gigantisch veel aan. door de keizersnede kon ik niet gelijk beginnen met afvallen, maar redelijk snel kon ik toch weer wat kilo's kwijt raken en zat ik weer rond de 82 kilo. en toen wou het lot dat ik opnieuw zwanger werd, niet gepland maar ow zo happy ermee. maar doordat het zo kort op de vorige zwangerschap was nog meer last van mijn bekken waardoor ik al vanaf mijn 10e week zwanerschap alleen nog maar kon zitten en wat rond schuifelen. resultaat was dat ik met 30 weken zwangerschap al boven de 125 kilo zat en ik niet eens meer op de weegschaal durfde te staan. mijn kleine meid is met 33 weken veelste vroeg geboren omdat mijn baarmoeder ging scheuren, dus na de bevalling veel stress en 5 weken in ziekenhuis doorgebracht. en je raad het al.....stress dus nog meer eten. begin januari toen we eindelijk thuis waren en de stress minder werd, vnd i het tijd worden om mijn leven drastisch om te gooien. want wat hebben mijn kinderen aan een mama die al puft als ze de trap op loopt. begin januari op de weegschaal gestaan en toen zat ik rond de 115 kilo nog. aangezien ik nog met mijn heup zat besloten eerst mijn voeding weer aan te passen naar gezond en geen snoeperij meer. mijn lichaam moest echt afkicken van alle ongezonde dingen die ik in mijn mond stopte. eind januari zat ik onder de 110 kilo en besloot toen weer hier mee te gaan schrijven.de eerste weken ging het langzaam, elke dag ging ik 5 km wandelen, ik lette op mijn eten maar het proces ging langzaam. maar wat ben ik blij dat ik volgehouden heb want nu eindelijk heeft mijn lichaam de smaak te pakken en gaan de kilo's eraf. en nu wil ik doorgaan tot het einde. tot er eindelijk staat gezond bmi. ik heb nog een hele weg te gaan...en weg van 40 kilo's....maar we doen het stap voor stap. mijn eerste 10 kilo's ben ik kwijt.....en ik ga het gewoon in stappen van 5 kilo doen. ik ben ook zeker weer van plan om in het fotohoekje weer tussendoor foto's te plaatsen aangezien dat erg motiverend werkt vind ik. ik hoop dat meer mensen dat gaan doen....zag dat er niet veel meer gebeurd. bedankt dat je de moeite hebt genomen om mijn hele levensverhaal te lezen hahaha maar hoop dat we elkaar kunnen motiveren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2021 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
wat een verhaal maar wat ben je een volhouder...top!!!
leuk dat je ook wat foto's neer gaat zetten...werkt altijd motiverend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2021 13:28    
Vrouw Weeggegevens   Dieetaartje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Superknap!! Telkens opnieuw beginnen blijft het belangrijkste he, herkenbaar hier hoor! Ik doe met je mee#ookmamavan2schatjes Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 mei 2021 19:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1