Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvalmaatje's gezocht!

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinder88
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi iedereen! Erg blij

Aangezien ik het zat ben al die extra kilo's aan mn lichaam lijkt het mij leuk om een maatje te hebben die met het zelfde probleem zit. Zou het leuk vinden als hij/zij ook een beetje van mijn leeftijd is, maar iedereen is welkom natuurlijk!

Bij mij moet er in totaal nog 30 kilo af! Ik ga me woensdag weer voor het eerst wegen, hoop dat er iets af is!

Wie doet er gezellig met mij mee'?

Ik ben de enige die mijzelf gelukkig kan maken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Amberatio
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: kcal tellen

Reageer met quote
hi vlinder,
gisteren heb ik me bij een sprintje aangemeld, maar als ik jouw leeftijd & motivatie zie, denk ik dat wij elkaar wel goed kunnen steunen! ik ben van 1989, jij van 88 als ik het goed begrijp? leuk! bij mij hoeft er "maar" een kilo of 15 af, maar dat lijkt me geen reden om níet met je te gaan bikkelen ervoor. welk dieet volg je, en ben je al begonnen? woensdag op de weegschaal dus! ik stond er vanochtend op en er is bijna een kilo af, maar daar heb ik ook wel bijna 2 weken over gedaan, haha. dus het schiet niet echt op, ik ga steeds weer de fout in, maar ik wil vanaf vandaag écht ervoor gaan en het VOLHOUDEN!
liefs,
amber

eerste streef: 55 kg
tweede streef: 50 kg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 9:22    

Reageer met quote
He Amber!

Leuk om een reactie van je terug te krijgen!
Ik ben idd van 88.
Ik volg geen bepaald dieet, dat doe ik niet omdat ik al samenwoon met mijn vriendje en voor mij is dat met alle drukte en weinig tijd gewoon bijna niet te combineren. Dus doe ik het gewoon met gezond eten. En jij? Ik ben afgelopen week pas begonnen, en ik ga me woensdag idd wegen! Zullen we er ons weegdagje van maken? Hoop echt dat er wat af is!

We houden het vol he Lach

Xx

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 9:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
heee!

gezellig ben jij Lach. wat leuk dat je al samenwoont met je vriend, maar ook druk inderdaad, je moet alles zelf al regelen! ik woon op mezelf, mijn vriend is vaak hier, maar ik eet 's avonds ook nog vaak thuis, al kook ik eigenlijk graag zelf.. toch is het wel makkelijk zo tussen alle drukte van alledag. ik volg dus ook geen bepaald dieet, om dezelfde reden als jij; ik kan wel aan de shakes, of mijn boterhammen uitbannen of iets anders, maar dat gaat niet werken, ik kan het beste normaal en in de juiste proporties blijven eten, want dan hou ik het ook vol! ik denk dat het vooral een vorm van je levensstijl aanpassen is!! en dat gaan we zeker volhouden Erg blij ! ik heb goede moed. ik weeg eigenlijk altijd op maandagochtend, dus ik ga nog even kijken hoe ik dat ga doen met die woensdag.. ik ben de afgelopen dagen helemaal niet goed bezig geweest, terwijl ik me toch al hier had aangemeld.. er is over best lange tijd toch 9 ons af, maar nu ga ik er echt voor deze week en het gaat tot nu toe erg goed. wat eet jij zoal op een dag, is het vrij standaard of steeds anders? en vind je het ook leuk om voor jou en je vriend te koken? Erg blij
ik ben heel benieuwd naar je weegmoment woensdag, maar ik geloof dat dat wel goed moet komen! en tenslotte wint de aanhouder, dus we zetten door, hoe dan ook, ik heb er zin in!!

liefs,
amber

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 13:43    

Reageer met quote
Hee hee!
Haha ik vind jou ook gezellig! Heb het gevoel dat we veel gemeen hebben! Idd, je moet alles zelf regelen. Ik woon nu bijna een jaar samen, dus ben het zelf koken, afwassen, wassen, schoonmaken etc, al aardig gewend! Ik loop nu 36 uur stage in de week dus heb echt weinig tijd (en ook vaak geen zin) om dan nog te koken! Maar omdat ik echt wil afvallen vind ik het koken waard!
Ik volg dus ook geen bepaald dieet, ik ben het helemaal met je eens, en denk er precies het zelfde over. Voor mij heeft het idd geen zin om shakes etc te drinken, want ik wil zo goed mogelijk een gezonde lifestyle volgen die ik goed kan volhouden!
Ik heb gister ook een beetje gezondigd, was namelijk jarig! Heb de taart laten staan, maar we gingen 's avonds uit eten en het toetje was speciaal voor mij een verrassing, met ijs, taart koekjes etc. Dus heb een klein beetje gezondigd! Maar ja, had het wel verdiend vond ik zelf!

Ben zelf ook heeel benieuwd naar hoe veel ik ben afgevallen. Ik ga mezelf ook even opmeten, om te kijken op welke plekken ik dunner wordt. We gaan het zeker volhouden!! Ik merk nu al dat ik me energieker voel! Echt heerlijk!

Xx

Ps: wat ik op een dag eet:

O: 2 boterhammen met kipfilet of iets anders lichts
T: 1 fruit
L: 2/3 boterhammen met smeerkaas of iets anders
T: 1 fruit
D: elke dag anders, maar eigenlijk gewoon normaal eten. Aardappels, groente, vlees.
T: 1 plakje ontbijtkoek

Daarnaast drink ik ongeveer 2 koffie per dag, en drink ik de hele dag door water. En ik neem 2 groene thee per dag.

Het lijkt best veel/normaal. Maar ik ben gewend om echt veel te eten en te snaaien. Voor mij werkt dit dus prima!

Ben benieuwd naar je antwoord!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 14:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ha vlindertje Lach

bedankt voor je pb'tje. ik wil je allereerst even vermelden dat ik zojuist te horen heb gekregen dat ik onverwachts een klein weekje wegga met een vriendin! ze heeft het gedaan als verrassing, door de drukte van de afgelopen tijd, dus we gaan er samen vanaf morgenochtend tot vrijdagavond eventjes tussenuit! heel erg leuk, maar wel vervelend, omdat we net zouden gaan sprinten! ik ben dus bang dat er niet zoveel van gaat komen deze week, ik wil wel gaan genieten, maar ik ga proberen gewoon gezonde keuzes te maken en met mate te eten. vandaag is het tot mijn grote spijt ook nog niet zo goed gedaan, ik kon me niet echt zo beheersen Sip wat chocolaatjes op bij mijn omaatje, oh oh..

voelt wel heerlijk he, je eigen leventje kunnen runnen, het zelf redden, die verantwoordelijkheid enzo. druk, maar wel goed!! je hebt inderdaad een drukke werkweek met 36 uur stage. wat voor werk doe je, of vertel je dat liever niet op internet? want dat kan ik me namelijk ook voorstellen!

nog gefeliciteerd met je verjaardag!! op dat soort dagen mag je echt wel een uitzondering maken voor jezelf hoor! fijn dat je hebt genoten gisteren. echt super dat je nu al verschil merkt wat betreft energieniveau, dan heb je steeds meer motivatie om zo door te gaan. je eet helemaal niet veel per dag vind ik! gewoon netjes en gezond, super! zo kom je aan je fruit, brood, vlees, alles. ik mis alleen een beetje zuivel, of hou je daar niet zo van?

bij mij gaat het ongeveer zo:

o: yoghurt met ontbijtgranen en fruit, groene thee
t: niets een boterham
l: 2 a 3 boterhammen, mager beleg, rauwkost
t: fruit
d: normaal bord eten

geen toetjes en mager beleg houdt bij mij in: hüttenkäse, smeerkaas20+, komkommer/tomaat, kipfilet, rookvlees, halvajam, altijd + becel light.

misschien heb ik nog wel een keertje internet in het apartement, we gaan naar brugge! en anders hoop ik je zaterdag te spreken met een knallend weegresultaat van woensdag en dan praten we bij, ik vind het wle jammer dat ik juist nú wegga, maar het is niet anders..

liefs,
amber

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 21:09    
Onbekend Weeggegevens   janie-89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik vroeg me af of ik toevallig ook mee kan doen met dit sprintje. Ik kom zelf uit 1989 dus dat klopt wel met jullie. Ik vind het fijn om het er met mensen over te hebben die je begrijpen en zo elkaar kan motiveren. Ik heb al eens eerder bij een ander sprintje gezeten maar die is al afgelopen. En ik zou toch nog graag door willen gaan.

Liefs,

Janie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 13:47    
Vrouw Weeggegevens   Mommie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dr frank een beetje en gezond eten

Reageer met quote
hey

ik ben van 87 en wil er ook nog zeker wel bijna 20 kilo afhebben voor ik op vakantie ga in augustus.
dus ik doe mee!
woensdag ga ik ook wegen, maar heb er al 2 kilo af dus ben benieuwd hoeveel er dan af is.
heb mezelf ook al wel bij een sprintje aagemeld, erg leuk!
maar ook hier doe ik mee hoor! gezellig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 13:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
heeee, wat leuk, nog twee bezoekers!

@Janie
jij hebt al een onwijs mooi gewicht bereikt zeg! en nu vasthouden dit gewicht. wil je nog veel meer kilo's kwijt? want je bent nu wel gewoon lekker gezond! Lach

@Mommie
hoe is het in je hutje op de hei? haha! leuk dat je meedoet. je wilt wel in een heel korte tijd onwijs veel kilo's kwijt. ben je jezelf ervan bewust dat je dan wellicht een crashdieet volgt en dat het heel moeilijk is om je uiteindelijke droomgewicht daarna te handhaven?

liefs,
amber

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 15:06    
Vrouw Weeggegevens   Mommie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dr frank een beetje en gezond eten

Reageer met quote
hey amber.

ja weet ik wel, maar ik probeer het wel.
als ik het niet red voor 1 juli dan maar voor 31 juli als ik op vakantie ga.
het gaat me heel goed af op het moment het lijnen, en ik lees heel veel succes verhalen met dezelfde resultaten met dezelfde tijdslijn.
ik zie hoeveel ik kwijt raak tot die tijd maar ik stl mezelf iig al wel een doel wát ik wil bereiken. ik zal kijken waar het schip strand, dan heb ik iets om naar te streven. morgen weer wegen dus zal zein wat ik dan weer kwijt ben sinds afgelopen vrijdag. en daarna elke woensdag weer.
zal mij benieuwen of ik het redt, en een crash dieet volg ik niet.
mijn lichaam is gewend aan veel calorieen en veel eten, en dat geef ik he tnu niet meer. sowieso koolhydraatarm, weinig vet en ik tel de calorieen van wat ik eet.
dus dat werkt naar mijn idee niet als een crashdieet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2010 16:18    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2