Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Afvallen na zwangerschap

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lay88
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Sprintje speciaal voor mama’s.. wie doet er mee?

Ik ben 1 december 2017 bevallen van mijn dochtertje, na de bevalling genoten van al het lekkere eten in de december maand, helaas zitten er daardoor nog steeds veel te veel kilo’s aan. Over 12 weken gaan we op vakantie naar italie en het zou mooi zijn als er dan wat kilo’s af zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 17:40    
Vrouw Weeggegevens   Naive
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Leuk! Ik doe mee. Wel al in juli bevallen maar vervolgens een half jaar alles gegeten wat los en vast zat Lachen

http://www.weegclub.nl/forum/naive-t26553.html#993559

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.
(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 21:30    
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook met jullie mee. Had al 100x op dit sprintje geklikt, maar ik schaamde me een beetje.. ik zit ver over de 100kg.. jullie ver eronder. Alsnog doe ik mee! Ik ben niet pas bevallen maar na de zwangerschap ging t super hard! Ineens was ik kilo's zwaarder terwijl ik tijdens de zwangerschap maar 8 kg was aangekomen. Onze kleine is nu 16 maanden en we willen graag een 2e erbij. Maar eerst die 80 kg bereiken!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 feb 2018 16:23    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik doe ook mee! Eind juli bevallen van onze zoon, dit is ons eerste kindje. Al binnen een paar weken alle zwangerschapskilo’s er af, maar in de daarop volgende maanden ook weer flink wat kilo’s aangekomen door het thuis zitten en te veel eten en snoepen.

Sinds januari weer volop bezig en de extra kilo’s zijn er iig weer af sinds deze week. Nu de rest naar mn streef gewicht nog Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 feb 2018 17:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Herkenbaar hoor! Ik ben ook na m'n zwangerschap met bv aangekomen IPV afvallen. En schamen voor je gewicht is natuurlijk onzin!!! Ieder mens is anders, en met het feit dat je er weer actief mee aan de slag bent, ben je al gezonder dan 80% van NL!

(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 feb 2018 17:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
T is wel stil hier!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 14:18    

Reageer met quote
Het sprintje is ook nog niet volledig begonnen ohhh
Ik ben trouwens in de weekenden meestal afwezig op het forum. Dit omdat ik thuis gewoon te druk ben met de kleine en met het huishouden. Op het werk heb ik dan eigenlijk altijd wel tijd om even te kijken en te reageren.

Een weekend achter de rug met slecht eten gister, en het bakken van 2 cheesecakes. Heb van beide taarten een stukje geproefd gister. Heb nog 1 stukje in de koelkast liggen voor vanavond of morgen, en de rest van de taarten heb ik aan vriendin meegegeven met wie ik ze gister gebakken heb. Het was allemaal zo super lekker, maar er zat bijna 1kg suiker in beide taarten, dus dat past totaal niet binnen mijn dieet Uitlachen

Vanmorgen wel 109.8 op de weegschaal. Ik ben "bang" voor een rood vakje morgen, maar ik weet ook dat hier veel vocht bij zit. Drink in het weekend eigenlijk altijd te weinig. Vanavond ook nog even sporten, dus ben uiteindelijk wel heel benieuwd wat de weegschaal morgen aan gaat geven... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018 10:34    

Reageer met quote
Hier helaas een kilo erbij deze week (gewicht gister). Ik zag het al een beetje aankomen na afgelopen weekend. Geen goed begin voor dit sprintje!

Maandagavond meteen weer gaan sporten (nu spierpijn!) en vanmorgen was er al weer 4 ons af. Nu doorgaan en dan weer gewoon groen volgende week!

Succes maar weer allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 13:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kijk, goed dat je meteen weer bent gaan sporten en het tij hebt gekeerd! Dat is toch het belangrijkste!

Taarten bakken is ook een gevaarlijke bezigheid! Ik heb er wel zin in, maar weet ook dat ik dan direct weer veel te veel ervan wil eten, dus ik doe het maar gewoon even niet ohhh

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mrt 2018 1:29    
Vrouw Weeggegevens   xAdriana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 'Verantwoord eten'

Reageer met quote
Hoi meiden, ik vind het ook wel leuk om mee te schrijven! Ik ben eigenlijk alleen op vrijdagochtend actief hier, dan weten jullie dat vast, haha.

Hier ook niet heel recentelijk bevallen: ik heb een zoon van november 2014 en een dochter van november 2016.
Na de eerste zwangerschap ben ik 23 kg afgevallen. Deze zelfde 23 kg ben ik aangekomen in de laatste zwangerschap.. En momenteel staat de teller op -21. De laatste 2 kilootjes zijn nu dus aangebroken! Ik heb er deze keer langer over gedaan dan de eerste keer, maar dat geeft niet; als het er maar af gaat!

Mijn tussendoel is 73 kg; dan ben ik de zwangerschapskilo's kwijt. Mijn volgende tussendoel wordt 68 kg (gezond gewicht) en mijn ultieme 'einddoel' is 60 kg.
Wat voor mij haalbaar is in dit sprintje? Ik heb geen idee! De ene week val ik makkelijk een ruime pond af, de volgende week is dit 'maar' een paar onsjes. Een halve kg per week is dan ook vrij ruim geschat..
Ik denk dat ik ga inzetten op 71 kg. Dat is het laatste gewicht dat ik hier op de weegclub heb ingevuld vóór mijn laatste zwangerschap (de weken erna had ik daar geen zin meer in, omdat het afvallen niet goed meer lukte en ik 2 kg was aangekomen). Daarbij zit het ook zo ongeveer tussen mijn 2 tussendoelen in. Zou super zijn als ik aan het einde van dit sprintje weer op die 71 zit (en het liefst natuurlijk zelfs daaronder)!

Heel veel succes allemaal Lach

Trotse mama van 2 prachtige kindjes: M.L. (19-11-2014) & N.F. (28-11-2016)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mrt 2018 10:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2