Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Sonja Bakker, wie doet er mee?

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gs
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (Body Support )

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben nu een aantal weken bezig met Sonja Bakker, het lijkt me leuk om samen met meer mensen die afvallen via Sonja Bakker een sprintje te doen! Zo kunnen we elkaar tips geven en elkaar steunen op de moeilijke momenten!

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Gs of te wel Germa. 23 jaar oud en woon in Friesland. Dit is de tweede keer dat ik het Sonja Bakker dieet volg. De vorige keer met goed resultaat, hopelijk dit keer weer. In Mei ga ik op vakantie en hoop dan op 72 kg te zitten.

Belangrijk in dit sprintje is dat je elke week je gewicht invult en leuk mee kletst! En stel jezelf uiteraard even voor!

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 14:04    
Vrouw Weeggegevens   angelique1975
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Gezelig een sonja Bakker sprintje, ik doe met je mee.

Zal me ook gelijk even voorstellen.

Ben Angelique, bouwjaar 1975 dus 38 jaar oud en moeder van een zoon van 8 jaar. Ik ben al jaren bezig om de zwengerschaps kilos kwijt te raken, maar daar allerlei omstandigheden val ik steeds terug in slechte gewoontes. Nu wil ik echt afvallen en moet de knop om, daar dit ook beter is voor mijn eigen gezondheid ivm hoge bloeddruk.

Ik hoop halverwege mei als mijn zoon 9 wordt en zijn eerste communie doet rond de 80 kg te wegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 14:46    
Vrouw Weeggegevens   Gs
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je meedoet Angelique1975! We kunnen elkaar inspireren en motiveren Lach!
En een goede reden om af te vallen en een fijn vooruitzicht om in mei rond de 80 kg te wegen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 15:12    
Vrouw Weeggegevens   Miss Hommelberg
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Tuurlijk doe ik ook mee Erg blij

ik wil het, ik doe het, ik kan het Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2014 18:16    
Vrouw Weeggegevens   Gs
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is nog een klein groepje! Maar we gaan ervoor Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 feb 2014 13:06    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemiddag allemaal,

Ik ben firegirl Lach en ik ben 29 jaar. Ik hoef niet veel meer kwijt, maar wil wel op gewicht blijven en begin weer ongezond te eten. Ik volg dus niet het boek van Sonja, maar wel haar regels (en een beetje koolhydraatarm). Mag ik dan wel meedoen?

Ik sport ook. Tenminste, vanavond wordt weer de eerste keer hardlopen Lach. Hoop dat het droog is!

Volgen jullie een bepaald boek van haar?

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 feb 2014 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Gs
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tuurlijk mag je meedoen Firegirl! Gezellig en welkom! Ik volg het boek 'gezond genieten met Sonja'!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 feb 2014 17:44    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen!

@Gs. Dankje Uitlachen . Even een vraagje aan jou omdat jij een boek hebt. In het weekend mag je af en toe toastje met filet americain he. Hoeveel toastjes mag je? En een glaasje rode wijn? Ik hoeft natuurlijk niet echt af te vallen, dan mag ik wel een paar meer? Ben een beetje aan het bedenken waarmee ik me dit weekend mag verwennen Lach.

Volgt de rest ook via een boek? En hoe gaat het tot nu toe? Tis hier vrij rustig, maar ik ben ook wel een fanatieke schrijver vaak.

Fijne vrijdag!

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 feb 2014 10:26    
Vrouw Weeggegevens   angelique1975
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@firegirl welkom hier.
Even uit mijn hoofd want heb het boek niet bij de hand maar volgens mij mag je 3 toastjes en 1 glas rode wijn in het weekend.

Ik volg het boek bereik en behoud je ideale gewicht. Het gaat deze week goed maar het weekend is bij mij altijd het moeilijkst.

Morgen heb ik mijn weegdag dus ben benieuwd.

Fijne dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 feb 2014 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Nicole85
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik wil ook graag meedoen met jullie sprintje. Ik ga a.s. maandag weer beginnen met Sonja Bakker, Bereik je ideale gewicht (oranje boekje). Heb in 2012 een ander dieet gevolgd met shakes en repen enzo, maar nu toch weer aardig wat kilo's aangekomen. Dus we moeten er maar weer voor gaan om die eraf te krijgen!

Maandagochtend ga ik op de weegschaal staan en weet ik wat ik precies weeg. Heb al een tijd niet gewogen, dus weet niet precies wat m'n gewicht is...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 feb 2014 13:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 1 van 18