Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

afvallen met de methode van SKINNYMINDS(Mieke Kosters)

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo Zwaaien
Voel jij je ook beter bij de keuze van een lekkere bruine boterham met beleg naar keuze ipv een gemaakte keuze om punten te sparen maar welke je eigenlijk helemaal niet zo lekker smaakt Verward
Ik heb de laatste tijd zoveel keuzes gemaakt maar geniet totaal niet meer van mijn eten.Het beheerst mijn dag,ben er continue mee bezig en ik ben er zoooo klaar mee. Rollende ogen
Laatst sprak ik een collega en zij is zo goed afgevallen door normaal te eten.En dan bedoel ik geen bloemkoolpizza bijvoorbeeld maar eet zij gewoon een stukje van de echte pizza.Ik houd van fruit,groenten,een bekertje melk,maar ook van een lekkere boterham of een aardappeltje.Wie heeft er de behoefte om het ook op deze manier te proberen.
Ik wil 20 kilo afvallen.
Ik zie je graag. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 18:34    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Hoi Kaatje

ik hoef niet meer af te vallen maar op gewicht blijven.
Toen ik ging afvallen heb ik in overleg met de dietiste een plan gemaakt dus vooral gekeken naar wat ik lekker vind en altijd al at.
Ben dus gewoon blijven eten alleen kleinere porties en van de gezonde variant gekozen bv ipv volle melk halfvolle enzo.
Oja en ben opgehouden met snaaien Lachen

Jij noemt het de methode van Mieke, ik gewoon een normaal eetpatroon.

Als er niemand met je mee komt sprinten dan stap ik in om je te supporten.
Voordeel van geen gekke dingen doen is dat het met gemak een levenlang vol te houden is.

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 6:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
wat lief dat je mij wil steunen.Ik ben zo blij hè dat ik de keuze heb gemaakt om met flex te stoppen.Ik werd er zo ongelukkig van .ja ik hoop er mensen zijn die willen aansluiten maar als dat niet zo is zal ik zelf positief moeten blijven en door moeten gaan.Met of zonder aansluiting.Wel ben ik al heel tevreden over vandaag.En wat voelt dat lekker zeg. Cool ja gezond eten moet t zijn.maar okk lekker en zonder stress.Vandaag zeker gelukt Heelblij nogmaals dank voor je support.blij mee Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 18:35    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi kaatje, ik heb er even over nagedacht maar ik doe met je mee! Ook ik moet mijn eetpatroon aanpassen en wil niet alles ontzeggen maar gewoon inpassen in de dag.
Ik heb nog een boek van Mieke dat ik wel weer even kan doornemen.
Positief blijven is inderdaad belangrijk, ook al gaat het even wat minder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 14:35    
Vrouw Weeggegevens   Tian
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi!

Ik wil graag meedoen met dit sprintje. Ik heb een aantal maanden geleden verschillende boeken van Mieke Kosters gelezen, en alhoewel ik me niet helemaal kan vinden in haar theorieën, heeft ze wel mijn denkwijze veranderd. Waar ik eerst gewoon at wat voorhanden was, denk ik nu na of ik er echt wel trek in heb en of het me ook wel echt smaakt.

Inmiddels ben ik 6 kilo afgevallen en ben al een paar weken op 80 kilo, wat ik in jaren al niet gewogen heb. Afgelopen weken heb ik vakantie gehad en daarbij minder opgelet en veel minder bewogen. Ik was dus wel wat huiverig voor de weegschaal, maar het viel reuze mee, niks bijgekomen!

Nu is de vakantie om en wil ik graag proberen verder af te vallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 20:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
tian en kaatje 77 wat goed.Met sommige uitspraken ben ik nu ook veel kalmer betreft voeding.Té lang heel moeilijk gedaan en t voelde zo ongemakkelijk.Iedere dag begon ik weer opnieuw.Wat leuk dat jullie mee willen doen.Gewoon weer even relax t boek gaan lezen of bij haar site op fb even de topics lezen.Mij heeft t wel geholpen.6 kilo er al af is super!Ik ga nu voor 2 kilo om mee op te starten.Dat zou om te beginnen wel even fijn zijn hihi.Succes dames.en tot snel Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 19:36    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Zie dat ik mijn dieet schrift ook aantekeningen heb gemaakt over een boek van Mieke die ik destijds uit de bibliotheek heb gehaald.
Heb zo n beetje alles gelezen over afvallen, op gewicht blijven, dieeten en ook zij heeft een aantal bruikbare tips.

Haar belangrijkste motto:

Regie krijgen over mijn eetgedrag, ik bepaal zelf wat en hoeveel ik eet!!!

Zie, en met die gedachten kun je vandaag gewoon al beginnen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 6:09    
Vrouw Weeggegevens   Tian

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja, idd, daar kun je al meteen mee beginnen!

Sinds ik bewust ben gaan nadenken of ik iets eet omdat het er is, of omdat ik het echt lekker vind, laat ik dingen veel makkelijker staan.

Als mijn kinderen zin hebben in een ijsje of zo, dan at ik eerst altijd voor de gezelligheid mee, ook al had ik er niet altijd trek in of vond ik het niet eens zo lekker. Nu denk ik er eerst over na, heb ik er ook wel echt zin in, en dan pas eet ik het. Ik had het niet gedacht, maar het werkt super voor mij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 8:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat bij mij voornamelijk bij is gebleven is...geef je maaltijd een 8,9 of 10. Rollende ogen of eet niet al het lekkers maar het allerlekkerst!! Dat vind ik wrl een hele goeie die laatste want ik at vaak dingen omdat dat minder punten kostte .Nu wil ik wel gezond eten maar denk ik niet alleen maar aan magere dingen vanwege de punten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 10:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik voelde vandaag trouwens dat mijn buik ofwel mijn buidel zoals ik iedere keer zeg haha Lachen minder leek te worden.of dat kan na 4 dagen weet ik niet maar t voelt wel lekker hihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 10:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6