Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

afvallen met de methode van SKINNYMINDS(Mieke Kosters)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tian
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb gisteren weer eens calorieeen geteld, en ik zag dat ik bijna aan de 1800 calorieeen zat gisteren. Ongemerkt eet ik toch weer meer als ik dacht. Ik ga het weer een tijdje bijhouden, dan heb ik weer zicht op wat ik eet.

De portiegrootte was voor mij eerst ook wel een probleem, ik at vooral altijd op wat de kinderen lieten liggen. Maar we hebben nu een paar kippen in de tuin lopen, dat scheelt!

En de avonden vind ik moeilijk, zeker nu we toch nog een beetje in de vakantiemodus zitten. De kinderen hebben nog steeds vrij, en ik hoef door de zomervakantie ook maar zo weinig te werken, dat het voelt als vakantie.

Maar ik ga weer opletten, vanochtend alweer gezond ontbeten, en voor dadelijk een lekkere verse tomatensoep klaar. Helaas wel een bbq vanavond, maar ik heb al een lekkere gezonde salade gemaakt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2018 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Tian schreef:
De dingen die voor mij geen 8 waard zijn laat ik met gemak staan, maar blijkbaar vind ik teveel dingen een 8 of meer waard...

Dan vanaf nu de dingen laten staan die geen 9 of 10 waard zijn. Alleen het allerlekkerste nemen en daar dubbel van genieten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2018 13:23    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@Tian

Denk met jouw lengte en gewicht dat als je dagelijks 200 kcal mindert je weer rustig af gaat vallen.
Belangrijk voor jou is dus dagelijks noteren wat je eet. En ook kliekjes of dingetjes tussendoor telt gewoon  Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2018 13:46    

Reageer met quote
Hoe gaat het met de anderen??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 aug 2018 7:04    
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoe het met de anderen gaat .... ehhhhh goede vraag ohhh

Mijn zoon die ver buiten mijn woonplaats woont was er een paar dagen , die kan heerlijk koken.

Dan let toch een stuk minder op.
Maar daarentegen hebben we wandelingen in het bos gemaakt dus ik hoop dat de "schade "mee zal vallen.

Ik pak het "Miekere "wel weer meteen goed op en hoop op iets met 98 a.s.vrijdag wanneer het mijn weegdag is.

Ik tel soms Kcal. weet inmiddels wel aardig goed wat ik wel en niet kan eten.
Check het wel altijd wanneer ik twijfel.

Maar vooral die 9 en 10 happen houd ik aan met lekkers.
Want dat was wel een eyeopener voor mij, vind je dit wel echt echt zo lekker dat je het in je lijf wil gaan stoppen.

Ik hoop echt dat dit sprintje mij gaat helpen nu eens keihard door te zetten / vol te gaan houden en ik zichtbaar slanker ga worden !!

Succes meiden ......!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 9:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Die 9 en 10 zijn hele goede. Maar soms zo moeilijk.
Thuis gaat het prima want ik haal gewoon niets in huis.
Maar dit weekend een verjaardag.. Ik geloof dat er eigenlijk geen 9 of 10 bij was. Maar als er de hele avond van alles voor je neus staat... Voor die test ben ik dus niet geslaagd. Gelukkig wel de volgende dag weer het gezonde opgepakt en nu weer lekker aan de wandel geweest de laatste dagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 0:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dubbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 0:53    

Reageer met quote
Voor dat je naar een verjaardag gaat moet je een plan maken.
Wat ga je nemen? Neem je wel een klein stukje taart of liever wat zoutjes of een wijntje? Neem datgene wat jij het lekkerst vind.

Zo gauw het voor je neus staat en dan pas gaat beslissen wordt het alleen maar moeilijker.
Bij bijzondere gelegenheden is het heel belangrijk een plan te maken, zijn er op jaarbasis toch zeker wel 50 oftewel als je af wilt vallen zal ook dan je gedrag dieet ondersteunend moeten zijn.

Mieke, uit En nu word ik slank! e

Schrijf op waarom je wilt afvallen!
Deal met de lastige gevolgen, ja ook op verjaardagen niet alles kunnen eten Lachen
Pak je verantwoordelijkheid, wat ga je doen om je doel te bereiken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 7:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gezegd Elisabeth! Wel fijn om te lezen en zo hopelijk de volgende keer nog wat bewuster vooraf keuzes te maken.

Vandaag overigens toch wel trots: zojuist met een vriendin naar het terras geweest maar géén alcohol op en ook geen lekkere hapjes besteld!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 1:34    
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Knap van je Yeps en super trost op jezelf zijn hoor !!

En Elizabeth inderdaad hele goede tips !! Ik denk kwestie van oefen ,oefenen oefenen...maar vooral inderdaad volhouden.

Nou er is gelukkig toch iets bij mij vanaf.
Totaal niet tevreden maar alles wat er is af zal er af blijven en iedere ons is er eentje !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 12:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5