Auteur |
Bericht |
Deeltje1960 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 27-10-2015 Berichten: 3509 Dieet: Gezonder leven (bewust eten)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 mrt 2018 17:24 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 27-10-2015 Berichten: 3509 Dieet: Gezonder leven (bewust eten)
|
|
Fijn Pien dat je mee doet  _________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 mrt 2018 18:57 |
|
 |
Pien5 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-7-2009 Berichten: 2275 Dieet: Gezonder leven met minder KH Woonplaats: Ergens in t noorden
|
|
Met elkaar gaan we er voor!
Succes Deeltje! Hopelijk sluiten er meer zich aan. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 mrt 2018 8:19 |
|
 |

|
|
Zou leuk zijn Pien,maar een klein groepje heeft ook wel wat
In ieder geval veel overzicht!!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 mrt 2018 9:15 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 mrt 2018 20:56 |
|
 |
Pien5 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-7-2009 Berichten: 2275 Dieet: Gezonder leven met minder KH Woonplaats: Ergens in t noorden
|
|
Dat is met camebridge toch, dat je de eerste week alleen maar shakes mag?
Bij SA mag je kiezen uit shakes, havermoutpap, repen en warme hap. Ik begin meestal met een pap, tussen de middag en 's avonds een warme maaltijd en tussendoor een reep. Heb ook echt geen honger, alleen die hoofdhonger! Wordt er gek van en ik ben dit keer ook sneller geneigd overstag te gaan. Ik weet dat ik het niet moet doen, dat het daar ook te prijzig voor is. Maar ja, tussen weten, denken en doen zit een groot verschil.Nu ook, ik zit hierachter de laptop en gedachtens aan ................... noem maar op komen in stroomversnelling binnen. Water in de mond en steeds maar weer mezelf tot de orde roepen. Zo maar even aan de arbeid, afleiding zoeken dat zal vast helpen. Want mn uitspattingen van afgelopen weekend helpen niet echt mee aan een rap-tempo verdwijnend aantal kiloos.
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2018 17:02 |
|
 |

|
|
Pien ik doe stap 1 dat is totaal reset,drie producten per dag en water drinken,je kunt shakes nemen,ook pap of soep,en de tweede week mag je ook een reepje!!
Maar je hebt totaal 7 stappen,
moet je maar eens op Google kijken dan weet je hoe dit gaat,moet je kijken op canbridge het 7 stappen plan
Ik kies bewust voor stap 1 om zo de meeste kilo,s eraf te krijgen,daarna ga ik steeds een stap hoger,je mag dan steeds iets meer eten,maar daar ben ik nog lange niet
Je mag stap 1 drie weken achter elkaar doen,dan een tussen week dat betekend wel drie producten en een stukje vlees met groente,daarna weer drie weken alleen maar bijvoorbeeld shakes,
Tot nu toe gaat het goed,
Vanmiddag heb ik 6,7 kilometer gewandeld met een wandelclub,daarna koffie,maar zonder koekjes,gelukkig heb ik geen honger van dit dieet
Ga jij ook iedere week naar de consulente?_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 mrt 2018 17:23 |
|
 |
|
 |
Dilithium Vaste Weegclubfan

|
|
Dag dames,
Ik wil ook graag mee sprinten. Ik doe nu een aantal weken het cambridge dieet. Helaas heb ik direct na de eetweek de griep gekregen en heb ik de afgelopen week dus de hele week normaal gegeten. Gelukkig niets aangekomen maar ik heb nu wel moeite om me weer te herpakken zeg maar.
Maar goed,, vandaag ben ik tot nu toe goed bezig  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 mrt 2018 11:59 |
|
 |

|
|
Welkom Dilithum fijn dat je met ons mee doet!!
Wat vervelend dat je dan nu net de griep moet krijgen,maar gelukkig was je niks aangekomen,gaat het nu beter met je!!
Is dit de eerst keer dat je cambridge doet?
En welke stap doe je?_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 mrt 2018 13:04 |
|
 |
Dilithium Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|