Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Cambridge of het Straight Away dieët

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Vandaag doe ik weer een poging om af te vallen met het Cambridge dieet,
het is niet mijn eerste keer moet ik zeggen,ben er wel eerder veel mee afgevallen,maar heb de afbouw nooit gedaan,omdat ik dacht het allemaal zelf wel te kunnen,nou Nee dus Schaam Schaam
Wie doet er met me mee?
Groetjes Deeltje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 17:24    

Reageer met quote
Fijn Pien dat je mee doet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2018 18:57    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Met elkaar gaan we er voor!
Succes Deeltje! Hopelijk sluiten er meer zich aan.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 8:19    

Reageer met quote
Zou leuk zijn Pien,maar een klein groepje heeft ook wel wat Lachen
In ieder geval veel overzicht!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 9:15    

Reageer met quote
Vandaag dag twee van het cambridge dieet,
De eerste drie dagen zijn het moeilijkst,ik krijg al een vieze smaak in de mond,niet fijn maar dat hoort erbij,ik denk dat ik bijna wel in catose zit,
Weet nu ook al dat ik volgende week geen soep meer neem,toch echt niet lekker Rollende ogen
Maar gelukkig mag je in de tweede week ook weer een reepje smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Dat is met camebridge toch, dat je de eerste week alleen maar shakes mag?
Bij SA mag je kiezen uit shakes, havermoutpap, repen en warme hap. Ik begin meestal met een pap, tussen de middag en 's avonds een warme maaltijd en tussendoor een reep. Heb ook echt geen honger, alleen die hoofdhonger! Wordt er gek van en ik ben dit keer ook sneller geneigd overstag te gaan. Ik weet dat ik het niet moet doen, dat het daar ook te prijzig voor is. Maar ja, tussen weten, denken en doen zit een groot verschil.Nu ook, ik zit hierachter de laptop en gedachtens aan ................... noem maar op komen in stroomversnelling binnen. Water in de mond en steeds maar weer mezelf tot de orde roepen. Zo maar even aan de arbeid, afleiding zoeken dat zal vast helpen. Want mn uitspattingen van afgelopen weekend helpen niet echt mee aan een rap-tempo verdwijnend aantal kiloos.

Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 17:02    

Reageer met quote
Pien ik doe stap 1 dat is totaal reset,drie producten per dag en water drinken,je kunt shakes nemen,ook pap of soep,en de tweede week mag je ook een reepje!!
Maar je hebt totaal 7 stappen,
moet je maar eens op Google kijken dan weet je hoe dit gaat,moet je kijken op canbridge het 7 stappen plan
Ik kies bewust voor stap 1 om zo de meeste kilo,s eraf te krijgen,daarna ga ik steeds een stap hoger,je mag dan steeds iets meer eten,maar daar ben ik nog lange niet Rollende ogen
Je mag stap 1 drie weken achter elkaar doen,dan een tussen week dat betekend wel drie producten en een stukje vlees met groente,daarna weer drie weken alleen maar bijvoorbeeld shakes,
Tot nu toe gaat het goed,
Vanmiddag heb ik 6,7 kilometer gewandeld met een wandelclub,daarna koffie,maar zonder koekjes,gelukkig heb ik geen honger van dit dieet Lachen
Ga jij ook iedere week naar de consulente?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Dilithium
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Dag dames,

Ik wil ook graag mee sprinten. Ik doe nu een aantal weken het cambridge dieet. Helaas heb ik direct na de eetweek de griep gekregen en heb ik de afgelopen week dus de hele week normaal gegeten. Gelukkig niets aangekomen maar ik heb nu wel moeite om me weer te herpakken zeg maar.

Maar goed,, vandaag ben ik tot nu toe goed bezig Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 11:59    

Reageer met quote
Welkom Dilithum fijn dat je met ons mee doet!!
Wat vervelend dat je dan nu net de griep moet krijgen,maar gelukkig was je niks aangekomen,gaat het nu beter met je!!
Is dit de eerst keer dat je cambridge doet?
En welke stap doe je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 13:04    
Vrouw Weeggegevens   Dilithium
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ja, dit is mijn eerste keer cambridge. Ik ben in het verleden best veel afgevallen met atkins. In de loop der jaren ben ik toch wel weer wat aangekomen. Ik heb nu voor cambridge gekozen omdat het mij zo makkelijk leek in de zin van niet hoeven nadenken wat ik nu weer eens ga eten.

Ik doe nu stap 2, dat leek mijn consulente beter omdat de griep toch best zwaar is voor je lichaam. Ik ben benieuwd of ik nu in stap 2 toch mooi blijf afvallen Lach Ik zou het zo mooi vinden als ik volgende week onder de 80 kilo kom, ik hoop echt dat dat gaat lukken, ook om mijn motivatie hoog te blijven houden! Afwachten dus Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 14:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 1 van 11