Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Cambridge of het Straight Away dieët

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Sjanie al de andere keren dat ik cambridge heb gedaan heb ik de afbouw niet of niet goed gedaan,mijn eigen schuld hoor,ik was er dan helemaal klaar mee,en dacht dat ik het zelf wel kon niet dus!!
Ik heb het eigenlijk niet met haar over het vorige stappenplan!!
Maar dan ben jij al veel kilo kwijt zeg,ik zal je dagboekje eens gaan lezen!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 20:57    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Deeltje ik ben nu al best wat kwijt ja, ben ik ook heel blij mee! Vorige keer ben ik van 130 kg naar 87 gegaan, gelukkig hoefde ik nu minder. Maarn toch weer veel te veel Schaam Schaam

Roos hoe gaat het bij jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 mei 2018 18:12    

Reageer met quote
Goedemorgen dames Hi (Nederlands=Hallo)

Kon weer eens niet slapen Rollende ogen dus maar even op de laptop kijken,kom ik dit tegen,wat een uitkomst zou dit zijn,sommige consulenten verkopen ze ook zag ik op facebook,de mijne weet ik niet,ga morgen even vragen,zullen ze dan ongetwijfeld duurder zijn,maar op Google gekeken zijn ook online te bestellen voor 4,95
Fijne dag allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2018 4:53    
Vrouw Weeggegevens   roos71
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: lowcarb

Reageer met quote
Ha meiden!
Vanmorgen gewogen en gelukkig deze week 1,5 kilo eraf cheerleader Ben donderdag met de eetweek begonnen en dat is toch wel heerlijk zeg. Misschien dat ik wel gewoon over ga naar stap 2. Even kijken hoe het afvallen blijft gaan deze week. Ik heb in het verleden CB800 gedaan (nooit de 500) en ben toen gewoon vlot afgevallen terwijl ik toen niet eens zo streng was met wat ik at als warme maaltijd. At toen soms ook gewoon frietjes mee of nasi of lasagne etc. Dus als ik nu gewoon groente / mager vlees doe en ik hou toch nog mijn 3 producten, dan kan ik bijvoorbeeld ‘ avonds bij de koffie nog een reep nemen. Had ik gisteren ook gedaan en dat voelde bijna als dat het niet mocht haha. Dat is best goed vol te houden lijkt mij.
Deeltje jij weegt toch ook vandaag? Ben benieuwd! En waar heb jij die sausjes gevonden op internet? Ik zou het weleens willen proberen.
Sjanie ik vind het echt knap hoeveel kilo jij al kwijt bent! Moet toch een super gevoel geven.
Ik ga even de was ophangen en dan even tv kijken naar het huwelijk van Harry en Meghan. Vanmiddag studeren en dan gaat de dag weer snel. Mijn zoon heeft er al 4 examens opzitten en er wel een goed gevoel over dus daar zijn we super blij mee. Volgende week moet hij nog op dinsdag en donderdag en dan is het klaar. Hij gaat dan volgende week zaterdag met zijn vrienden op vakantie, heerlijk voor ze na al dat harde werken.
Fijne dag meiden!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 10:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker Roos!! En als je goed afvalt in stap 2 zou ik dat lekker gaan doen, is toch echt makkelijker dan stap 1 (vind ik).
Vanmorgen gaf de weegschaal bij mij 89 aan maar omdat we vanavond uit eten gaan houd ik er rekening mee dat ik dat morgen niet meer zal zien. Dinsdag is mijn vaste weegdagen, dan moet ik normaal ook naar mijn weegjuf dus dat is mijn ijkpunt. Ik ben benieuwd!

Ik ga ook lekker effe tv kijken, ben nieuwsgierig naar de jurk Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 11:13    

Reageer met quote
Roos dat zit wel goed met je zoon,die gaat z,n diploma wel halen,en wat leuk dat hij met z,n vrienden op vakantie gaat,leuk vooruitzicht voor hem!!
Zo zeg jij bent lekker veel afgevallen goed bezig,ik ben vandaag ook naar m,n consulente geweest,heb eerlijk gezegd dat ik soms iets fout eet maar er was toch weer een kilo af,als ik het zo ga reden ben ik tevreden en zij ook Lachen
Ik begin maandag weer met een tussen week,en kijk dan even wat ik doe?of ik ga door naar stap 2 of toch nog weer drie weken stap 1?
Sjanie ik heb niks van het huwelijk gezien jammer ze waren met de kamer bezig had geen tv vandaar de stekkers lagen eruit,morgen maar even op uitzending gemist kijken,
Geniet van je etentje meid en veel plezier!!
Fijne Pinksterdagen allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mei 2018 18:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, ik heb mijn eerste water van vandaag op (ik begin elkenochtend met een flesje van 0,75 liter), er zit een bakkie koffie in, zo nog een halve shake en dan lekker aan de wandel! Ik woon dicht bij zee dus daar ik loop zo naar toe. Is iets meer dan 6 km. Doe ik daar nog een kop koffie en dan weer terug naar huis.
Vanmiddag ga ik plat in de tuin, op een stretcher.

Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018 7:26    

Reageer met quote
O wat lekker Sjanie zo dicht bij zee wonen,ga je daar nooit lekker zonnen?
Ik kan niet zo goed meer tegen de zo,vind het warm en heb er weinig geduld voor,op vakantie niet maar thuis wel stom hé Lachen maar m,n benen kun wel wat zon gebruiken ben net een mummie Lachen
Gisteren hebben we wel iets leuks gedaan op het terras gezeten lekker iets gegeten( ik gezondigd)heb geen spijt hoor was gezellig
Vandaag lekker reflexen,
Veel plezier met alles wat je gaat doen Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018 9:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb heerlijk gelopen Deeltje! En eigenlijk loop ik alleen maar het strand of langs de zee maar er gaan zonnen doe ik nooit. Het is in Nederland meteen zo idioot druk als het lekker weer is.
Zo nog ff een was ophangen en dan lekker de zon in, in mijn achtertuin.
Terrasje is ook gezellig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2018 10:55    

Reageer met quote
Net naar de consulente geweest Schaam Schaam 1,4 kilo erbij ik weet wat de oorzaak is gelukkig smullen
Ik doe nu nog drie weken stap 1 en dan ga ik naar stap 2 kijken of ik onder de 85 kan komen,maar dan moet het niet zo gaan als afgelopen week natuurlijk!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2018 11:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11