Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Cambridge of het Straight Away dieët

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Roos, een pond is toch ook mooi? Het is er in ieder geval niet bij! Maar ik snap je hoor, het liefst iedere week minimaal een kg eraf, daar ga ik ook voor.

Deeltje, hoe gaat het met jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 10:20    
Vrouw Weeggegevens   roos71
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: lowcarb

Reageer met quote
ja Sjanie, je hebt gelijk maar had ik er iets meer van verwacht haha. Kon het niet laten om vanmorgen nog even te wegen en toen was er weer 5 ons af, yessss! Blij!!! Dus vol goede moed weer verder.
Ik zat net even op jouw ticker te kijken Sjanie: nog even en je zit onder de 90 kg!! Top!! Hoop zo voor je dat het lukt deze week, ik duim voor je.
Deeltje morgen veel sterkte voor jou en je man!
Fijne dag !! X

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 11:46    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hoi Meiden Erg blij alles was goed bij mijn man geen gekke dingen pfff altijd spannend toch!!
Ik heb vandaag wel mijn consulente af moeten zeggen,kon het anders niet reden i.v.b met naar het ziekenhuis gaan,maar moet nu zaterdag,ik geef dan mijn gewicht door!!
Moet wel zeggen dat ik vorige week drie maal gezondigd heb Schaam Schaam maar sinds vrijdag weer op de goede weg,
Roos proficiat nog met je trouwdag meid,heb je een leuke dag gehad!!
En net wat Sjanie zegt een pond prima toch het is er wel af Yes! (nederlands=
Sjanie jij gaat ook lekker meid,fijn hé dat je kleren te ruim worden,maar je kunt je vriendin er blij mee maken,dus alle twee blij Lachen
Ik zag jullie berichtjes net pas,keek toevallig op de site,krijg geen mail meer zo gek,heb ik wel vaker gehad,dus kijk zelf zo nu en dan wel of er nieuws is Lachen
Fijn dat jullie hier schrijven,het was zo stil de laatste tijd,
Succes meiden voor deze week Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 16:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje, weeg jij thuis helemaal niet?
Roos hoe gaat het bij/met jou?

Ik ben onder de 90!! Ik ben daar zo blij mee! Psychologisch gezien vind ik dat zo'n verschil; 90,1 of 89,9 Erg blij
Zaterdag gaan we lekker uit eten. Ik drink dan geen wijn want ik ben de Bob en van de over-lekkere broodjes die ze hebben zal ik ook niet nemen. Het eten dat ze daar serveren is haute-cuisine dus patat en zo zal ik niet krijgen. Maar het is natuurlijk wel meer en vetter dan toegestaan is. Het kan me niks schelen, ik ga er van genieten!!
En aansluitend heb ik mijn eetweek, lekker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 19:01    

Reageer met quote
Nee Sjanie ik weeg me thuis niet
Gezellig uit eten,geniet ervan,
Ik heb vanaf maandag ook mijn tussen week
Ik zit eraan te denken om te beginnen met stap 2 de opbouw,
Wie weet kom ik dan nog richting de 80 kilo
Ik ben eigenlijk nu al wel tevreden
We zullen het zien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 21:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker vooruitzicht Deeltje, afbouwen! Weet je al hoe lang je dat wil gaan doen?
Ik heb aangegeven bij mijn weegjuf dat ik wil afbouwen op de oude manier en dat vind ze prima. Ik wil niet zo lang aan de producten blijven als ik ga afbouwen ( nog 5,5 week!!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 21:13    

Reageer met quote
Sjanie moet zeggen ben er ook wel weer een beetje klaar mee Rollende ogen
Maar mijn consulente is streng en ik moet wel het 7 stappen plan volgen,en dan iedere stap geloof ik twee weken,even kijken hoe het gaat,
Zij heeft me ook aangeraden om een stap verder te gaan,en niet te lang in stap 1 te blijven hangen,en ga ook te vaak te fout in en snaai soms stiekem,ik verlang zo naar eten Lachen
Als ik de afbouw goed doe kun ik nog kilo,s kwijt raken,want als ik in stap 7 zit krijg ik nog maar 1500 kcal binnen,
Maar ik moet volhouden en de afbouw wel doen,want daar ging ik de andere keren de fout ik,dacht dan dat ik het allemaal zelf wel kon,nou niet dus Lachen
Sjanie in welk stap zit jij dan nu? en tot welk gewicht wil je gaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 22:44    
Vrouw Weeggegevens   roos71
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: lowcarb

Reageer met quote
Goedemorgen!
Deeltje wat fijn dat alles goed was bij je man!
Een hele geruststelling.
Sjanie super zeg, onder de 90! Wat je zegt ja: psychologisch een heel verschil. Ik zal ook zoooo blij zijn als ik die 3 getallen kwijt ben. Kan me niet snel genoeg gaan!
Heerlijk trouwens dat je een etentje in het vooruitzicht hebt Erg blij
Hier is het even spannend in huis (althans voor mij wel, haha) want onze oudste zoon is gestart met zijn eindexamens. Gelukkig is hij zelf erg relaxed maar ik had gisteren echt een knoop in m’n maag toen hij naar school ging Yes! (nederlands=
Verder gaat het goed hier met shaken. Morgen mijn eerste eetweek in, fijn!
Hoe lang hebben jullie stap 1 al gedaan? Heerlijk Deeltje om de afbouw in zicht te hebben.
Mijn ticker klopt trouwens niet. Ben op 26 april begonnen met Cambridge met 108,8 :
Hou het bij in een app. Dat motiveert wel. Was vanmorgen 6,7 kilo in totaal kwijt nu in die 3 weken.
Fijne dag meiden!
Groetjes!! Bloemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 8:35    

Reageer met quote
Hoi Roos dankjewel dat was zeker een hele geruststelling Erg blij
Fijn je dat het goed gaat met cambridge en lekker al veel afgevallen,
Ik doe zelf stap en zolang mogelijk,enkele jaren terug was het stappenplan er nog niet ben toen begonnen met 105 kilo toen mocht je nog 6 weken stap 1 doen toen een tussen week weer 6 weken en toen de afbouw was in 4 maand toen 25 kilo afgevallen!!
Maar nu met het 7 stappen plan is het anders ook beter denk ik?maar vind het ook moeilijker als jaren geleden,ik ben nu 9 weken bezig en 11,3 kilo afgevallen zou nog graag tot rond de 80 kilo gaan,maar volgens mijn consulente kan ik de laatste kilo,s ook bereiken met de andere stappen en dus ga ik toch maar voor de afbouw Rollende ogen ook best eng want ben ook wel bang dat ik in de andere stappen niet af zal vallen?
Volgens mijn consulente ben ik teveel bezig met denken als ik weer mag eten ik weer aan zal komen,maar zelfs in stap 7 zit je nog maar op 1500 kcal,dus ik ga het toch maar proberen Lachen
Meid ik snap je spanning wat je zoon betreft met zijn examen heb het zelf ook allemaal meegemaakt,maar komt allemaal goed,fijn dat hij er zelf rustig onder is!!
Geniet van je week moment morgen,en nog even en de drie cijfers is verleden tijd!!
Fijne dag allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 10:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Roos, dat vond ik ook zo'n fijne mijlpaal, onder de 100. Eindelijk weer 2 cijfers voor de komma. Jij kunt er ook op wachten dat dit gebeurd, komt echt goed!
En spannend, examen van je zoon! Had ie een goed gevoel na z'n eerste dag?

Ik doe zelf stap 1 met na elke 3 weken een week stap 2. In het oude programma was dat CB 500 met een eetweek. Ik ben dit jaar op 2 januari begonnen met een startgewicht van 112 kg. Tussendoor ben ik een weekje op vakantie geweest en toen heb ik niet geshaked. Maar het is (helaas) niet de eerste keer dat ik dit doe al ben ik er nu wel van overtuigd dat dit echt de laatste keer is. Als je m'n hele CB avontuur wil weten kun je een blik in mijn dagboek werpen.

Deeltje wat vreemd dat jouw consulent zo aan het stappenplan van, mijne geeft aan dat het maatwerk is wat ze leveren dus goed moeten luisteren naar wat de cliënt wil. Of is het uit bescherming van jezelf omdat je vorige keer niet goed hebt afgebouwde?

Ik heb vandaag weer lekker gelopen! Dat vind ik echt zo lekker om te doen, zeker na een dag werken. Ik loop dan letterlijk mijn hoofd leeg. Doen jullie iets aan beweging?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 19:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 9 van 10