Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Afvallen met Cambridge of het Straight Away dieët

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   roos71
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: lowcarb

Reageer met quote
Hallo mede-lijners
Ik kom graag met jullie meedoen! Heb nu weinig tijd maar vanavond schrijf ik even wat meer over mezelf. Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hoi Roos welkom,
Sorry van mijn late reactie,maar kreeg al een paar dagen geen melding,dacht net laat ik eens kijken of er nieuws is Lachen en zag je berichtje!!
je bent al lekker veel afgevallen deze week top,wel dieet volg je als ik vragen mag?
Ik moet maandag weer naar de consulente, Rollende ogen zie er tegen op want ik ga zo nu en dan weer de fout in pfff zal ik het dan nooit leren?
Ik zit nu op een punt dat me de kleren weer passen,en ik voel me weer lekker in mijn vel,en dan ben ik zoals al die andere keren weer zo dom om te denken zal ik stoppen? maar het zo beter zijn dat ik tot 80 kilo ga dan is mijn bmi redelijk goed,en ik heb iets speling snap je!!
Maar goed we zullen het maandag zien,als er maar niks bij aan is gekomen Rollende ogen hoop ik!!
Het is hier trouwens er rustig,gaat alles goed met iedereen,of genieten jullie van het mooie weertje Lachen fijne dag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mei 2018 10:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Deeltje,
Maakt niet uit hoor, ik reageer nu ook weer laat zie ik. Ik doe Cambridge, stap 1. Voor de 2e keer al helaas. Ben een aantal jaren terug 20 kilo afgevallen met CWP, maar er zitten veel meer kilo’s weer aan. Ik was toen mooi afgevallen, op vakantie gegaan en daarna heb ik het niet meer opgepakt. Ook niet afgebouwd en daarmee is het fout gegaan. In m’n oude eetpatroon vervallen en helaas vind ik alles lekker haha.
Wat ben jij goed afgevallen deze week zeg!! Knap! Ik hou veel vocht vast met deze warmte, dikke enkels enzo grrrrrr. Hoop zo dat er iets af is zaterdag! Ben nu bijna 2 weken bezig. Fijn dat je kleren weer passen Deeltje! Ik zit in zo’n fase dat ik bijna niets meer pas, loop steeds in dezelfde kleren voor m’n gevoel. Maar ik weiger nog iets te kopen in deze maat! Het MOET eraf nu!! Eind juli gaan we op vakantie, dus voor die tijd wil ik er zoveel mogelijk kilo’s af hebben Erg blij Succes weer verder deze week in ieder geval. Zet ‘m op! Je kan het want dat heb je al bewezen!
Groetjes Roos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 mei 2018 22:33    

Reageer met quote
Hoi Roos Hi (Nederlands=Hallo)
Ik doe ook stap een,ook ik heb het meerdere keren gedaan,
De eerste keer in 2012 ben toen in 4 maand 25 kilo afgevallen,en toen ook de de afbouw niet goed gedaan,en mijn eetgewoonte niet veranderd,en dan gaat het snel hé,maar dat is met ieder dieet dat je volgt is mijn ervaring!!
Het voordeel van dit dieet is dat het snel gaat en ik heb er geen honger van,
maar ik hou van eten en vooral met een BBQ kan ik het niet laten om te eten smullen ik heb het er ook met mijn consulente over gehad,dat ik soms de fout inga, zij zegt zolang ik de volgende dag de draad weer oppak en wekelijks afval vind zij het prima,
Wie weet haal ik dan op deze manier de 80 kilo nog,
ja dat ken ik Roos dat alles strak gaat zitten Rollende ogen maar ook met jou komt het goed meid,je bent goed bezig!!
Fijne dag nog vandaag,gaat vast lukken met dit mooie weer
wat een lekker vooruitzicht in jullie op vakantie,ga je naar de zon?
Of wij dit jaar weggaan misschien een weekendje, we gaan met de woonkamer bezig,schilderen behangen,andere vloer,en een ander bankstel,ook leuk toch Lachen Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 mei 2018 12:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Deeltje! Wat gezellig om elkaar zo wat beter te leren kennen Erg blij Super leuk voor jullie om lekker met je huis aan de slag te gaan! Ben dol op huizen en inrichten en de boel gezellig maken. We gaan inderdaad de zon opzoeken deze zomer. We hebben een hotelletje in Marrakech (Marokko) en willen van daaruit lekker door de stad struinen maar ook richting het Atlas gebergte , gaan overnachten in de woestijn etc. Ben heel benieuwd, we zijn er nog nooit geweest maar schijnt erg mooi te zijn. Dus er moeten veel kilo’s nog af bij mij! Anders ga ik ook echt niet op een kameel door de woestijn, veel te zielig voor die beesten als ik zo zwaar ben! Kerst lach Heb vanmorgen gewogen, zit nu pas weer op m’n gewicht van vorige week zaterdag. Terwijl ik alleen maar gezondigd heb met een paar keer een hardgekookt eitje dus ik snap er niets van. Hopelijk leveren de komende dagen nog een kilo op. Fijne dag vandaag! Jammer dat het wat kouder is, maar toch nog wel lekker. Groetjes! X

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 12:20    

Reageer met quote
Hoi Roos zekers gezellig vind ik ook,
Spannend in de woestijn slapen,ik zou het echt niet durven,en voor je op vakantie gaat zijn er vast heel wat kilo,s vanaf,dan kun jij gerust op een kameel zitten Lachen
Ik heb vandaag weer heel erg gezondigd zelf vlaai gehad,is de derde keer al deze week Schaam Schaam zit een beetje in de stress mijn man krijgt maandag een darmonderzoek,
maar ga me vanaf morgen weer netjes gedragen!!
Wat gek Roos dat je van een gekookt ei al aankomt dan,maar misschien is de oorzaak ook het warme weer?
Fijne dag nog Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 16:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oeh dat snap ik dat je in de stress zit. Altijd lastig en vervelend als je met dat soort dingen te maken hebt, omdat je er geen grip op hebt. Veel sterkte alvast en ik duim voor een goede uitslag Deeltje!
Nee, dat kan ook niet van een gekookt ei, zal wel vocht zijn en ik ben ook nog ongesteld geworden. Ik heb een broek (wel meerdere, haha) die ik met geen mogelijkheid meer dicht kreeg. Stond echt een eind open nog vorige week met passen. Net weer geprobeerd en voila , ik kreeg ‘m bijna dicht! cheerleader cheerleader
Er gaan dus wel centimeters af dus ik ben weer helemaal gerustgesteld Lachen
En oh je hebt het over die vlaai: heerlijk! Zou er ook zo zin in hebben. Even goed extra water drinken helpt misschien ook nog wel om de schade te beperken.
Hou je taai en zet ‘m op weer! Weg met die kilo’s!
Jij ook nog een fijne dag Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 16:20    

Reageer met quote
Komt goed Roos dankjewel meid Erg blij
En wat fijn dat je broek alweer bijna dicht kan,dat gaat de goede kant op Lachen het gaat ons wel lukken om de kilol,s kwijt te raken!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 16:29    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hé meiden, hier ook weer even een berichtje van mij.
Gezellig dat je mee komt schrijven Roos!

Kleding die te groot wordt of kleding die strak zat en nu weer goed zat vind ik de grootste motivatie.
Afgelopen zondag heb ik al mijn zomerkleding tevoorschijn gehaald en mijn winterkleding opgeruimd. Meteen gecheckt wat te groot (veel!) En dat naar mijn vriendin gebracht. Zij is helaas ook weer veel te zwaar maar sinds 5 weken ook weer begonnen met CB. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze weer mooi afvalt maar tot die tijd kan ik 'r aan wat kleding helpen zodat ze niet meteen een hoop hoeft te kopen.

Enige item dat ik (nog) niet pas is een witte broek maar ik denk dat het een kwestie van weken is voor dat het gaat lukken. Ik vind het ook wel fijn om ergens naar toe te lijnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2018 16:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen meiden! Hi (Nederlands=Hallo)
Nou met veel pijn en moeite is er 5 ons af deze week. Beetje een tegenvalller omdat ik toch echt wel streng ben geweest voor mezelf. Maar goed, misschien wordt dat volgende week beloond Cool Ik merk het in ieder geval wel aan mijn kleding, dus dat is fijn. Sjanie wat ga jij goed zeg! Knap van je! En wat heerlijk al die te grote kleding! Wel heel fijn dat je daar nu je vriendin weer mee kan helpen. Uit ervaring weet ik dat het soms zo snel kan gaan met CB dat het eigenlijk zonde is om iets nieuws te kopen want na een aantal weken is het dan eigenlijk alweer te groot. Dat is trouwens wel een heerlijk gevoel en het motiveert onwijs! Jij nu op naar je witte broek Fluiten
Deeltje: hoe gaat het met jou?
Nou meiden een hele fijne dag! Het is hier een beetje een feestelijke dag want we zijn vandaag 23 jaar getrouwd. Vanavond wat mensen op het eten en op de koffie en borrel. Maar ik blijf bij mijn producten en trek me van niemand wat aan, haha. Jullie ook weer succes
Lieve groet, Roos Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 10:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 8 van 10